AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Jeg klarte å stryke på en muntlig eksamen. Håper ikke jeg får samme internsensor på konteeksamen.. Har prøvd å søke det opp, men fant ingen informasjon om det på muntlig eksamener. Anonymkode: f47b4...6e2
Den Sagnomsuste Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Skal alltid være nye sensorer ved klage eller ny/ utsatt eksamen. Går du på Vgs eller på universitetet? 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Den Sagnsomsuste skrev (7 timer siden): Skal alltid være nye sensorer ved klage eller ny/ utsatt eksamen. Går du på Vgs eller på universitetet? Høyskole! Oki takk! Anonymkode: f47b4...6e2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Den Sagnsomsuste skrev (19 timer siden): Skal alltid være nye sensorer ved klage eller ny/ utsatt eksamen. Går du på Vgs eller på universitetet? Det varierer vel litt med hvor høyt oppe i systemet man er. Er ikke gitt det finnes så mange mulige sensorer til muntlig eksamen på de høyeste emnene.. Anonymkode: c676c...367
Den Sagnomsuste Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 22.02): Det varierer vel litt med hvor høyt oppe i systemet man er. Er ikke gitt det finnes så mange mulige sensorer til muntlig eksamen på de høyeste emnene.. Anonymkode: c676c...367 Ved muntlig varierer praksisen noe, det er korrekt. Jeg tok utgangspunkt i skriftlig avlagte eksamener. Da skal man alltid vurderes anonymt og helst av nye sensorer. Ved klagesensur vil man ALLTID få tildelt nye sensorer.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Vet ikke. Men hvilket fag var dette? Hvorfor strøk du? Anonymkode: 3d96d...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå