Gå til innhold

Får man ny sensor på konteeksamen (muntlig)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å stryke på en muntlig eksamen. Håper ikke jeg får samme internsensor på konteeksamen.. Har prøvd å søke det opp, men fant ingen informasjon om det på muntlig eksamener.

Anonymkode: f47b4...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal alltid være nye sensorer ved klage eller ny/ utsatt eksamen. Går du på Vgs eller på universitetet? 

• Liker 1
Skrevet
Den Sagnsomsuste skrev (7 timer siden):

Skal alltid være nye sensorer ved klage eller ny/ utsatt eksamen. Går du på Vgs eller på universitetet? 

Høyskole! Oki takk!

Anonymkode: f47b4...6e2

Skrevet
Den Sagnsomsuste skrev (19 timer siden):

Det varierer vel litt med hvor høyt oppe i systemet man er. Er ikke gitt det finnes så mange mulige sensorer til muntlig eksamen på de høyeste emnene.. 

Anonymkode: c676c...367

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 22.02):

Det varierer vel litt med hvor høyt oppe i systemet man er. Er ikke gitt det finnes så mange mulige sensorer til muntlig eksamen på de høyeste emnene.. 

Anonymkode: c676c...367

Ved muntlig varierer praksisen noe, det er korrekt. Jeg tok utgangspunkt i skriftlig avlagte eksamener. Da skal man alltid vurderes anonymt og helst av nye sensorer. Ved klagesensur vil man ALLTID få tildelt nye sensorer.

Skrevet

Vet ikke. Men hvilket fag var dette? Hvorfor strøk du?

Anonymkode: 3d96d...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...