Noldus Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 (endret) Tatt bort Endret 19. desember 2020 av Noldus 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Han bør legge seg jævlig flat. Like flat som en pannekake. Men, det er ting jeg lurer på her. Hvorfor gidder du å være sammen han her? Anonymkode: 3c26c...0b5 27
Noldus Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2020 Det samme lurer jeg på... Langt forhold, barn og så videre. Ikke at det forsvarer å ikke ha det bra, men det gjør rømmingen vanskeligere 4
Kenelz Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Med så lite empati og forståelse hadde jeg lett gått videre uten han. 9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Ehh. Selvsagt betyr det noe når han har sprukket flere ganger før. Hvordan skal du kunne stole på at ikke det å møte henne får han til å sprekke igjen? Skjer kanskje ikke noe der og da, men blir jo minnet om hverandre. Anonymkode: d10e6...0a0 9
Heihola Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Spørs vel litt hvordan han skal møte henne i jobbsammenheng? Og om det er noe som vil skje ofte i fremtiden? Om du har et problem med at han møter henne, og han må møte henne mye i fremtiden pga. jobb, så vil det jo være et problem for deg flere ganger. Da tenker jeg det er verdt å ta en runde med seg selv, vurdere om man velger å stole på han igjen eller la han gå.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 HAN HAR FØLELSER FOR NOEN ANDRE. La han gå. Anonymkode: 6e390...0bc 9
Hippogriff Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 Tenker det er tid for en mer generell og dyptgående samtale om hvorvidt dere virkelig ønsker å satse på å redde forholdet og hva som skal til for å få det til, inkludert grenser for hva man kan tillate seg med andre. Og hvor også han blir nødt til å se sin egen rolle og sitt eget ansvar. Som en annen skriver her, dette kan jo fort bli et gjentakende tema. Spesielt hvis det var snakk om en (fullbyrdet) sterk gjensidig forelskelse mellom de to. 3
Hr. Aktiv Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 Det er en ting jeg ikke forstår og det er at mange av dere damer vasser formelig i tilbud. Likevel klarer dere å gripe fatt i den dårligste av dem alle, hvorfor det? Spiller dere kortene deres såpass dårlig at det bare er de dårligste igjen som vil være med dere? 5
Noldus Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2020 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Det er en ting jeg ikke forstår og det er at mange av dere damer vasser formelig i tilbud. Likevel klarer dere å gripe fatt i den dårligste av dem alle, hvorfor det? Spiller dere kortene deres såpass dårlig at det bare er de dårligste igjen som vil være med dere? La oss si det slik, han her har oppført seg eksemplarisk i mer enn et tiår før dette skjedde. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 Hr. Aktiv skrev (35 minutter siden): Det er en ting jeg ikke forstår og det er at mange av dere damer vasser formelig i tilbud. Likevel klarer dere å gripe fatt i den dårligste av dem alle, hvorfor det? Spiller dere kortene deres såpass dårlig at det bare er de dårligste igjen som vil være med dere? Mens du havna i dårlige forhold fordi du var desperat? Anonymkode: cec91...760 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Det er en ting jeg ikke forstår og det er at mange av dere damer vasser formelig i tilbud. Likevel klarer dere å gripe fatt i den dårligste av dem alle, hvorfor det? Spiller dere kortene deres såpass dårlig at det bare er de dårligste igjen som vil være med dere? Tror du og det er ikke riktig, ei heller er alle tilbud gode eller særlig aktuelle tilbud. Man skal liksom føle noe tilbake. Ellers blir ting et helvete, som antagelig er problemet her. Ts får ufortjent dårlig behandling fordi hun fortsetter et forhold med noen som trolig ikke lenger har riktige følelser for henne siden han forelsker seg i andre. Anonymkode: 6e390...0bc 2
miSs. Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 Tror ikke du går glipp av så mye med å gå fra han der.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Noldus skrev (16 timer siden): La oss si det slik, han her har oppført seg eksemplarisk i mer enn et tiår før dette skjedde. Tror DU ja. Han er bare ikke blitt avslørt. Hvis det er han jeg tror så har han flere svinn på skogen gitt. Sjekk den andre tlf hans som du ikke vet at han eier. Anonymkode: be0d3...056
Noldus Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #15 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 16.33): Tror DU ja. Han er bare ikke blitt avslørt. Hvis det er han jeg tror så har han flere svinn på skogen gitt. Sjekk den andre tlf hans som du ikke vet at han eier. Anonymkode: be0d3...056 Takk for et hyggelig og beroligende svar da 💚
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå