Gå til innhold

Snakker du med venner og kolleger om sexlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir det for personlig?

Anonymkode: e2a08...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er privat. Det er illojalt mot partner.

Anonymkode: 666c1...5c7

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg er i et langvari forhold, og utleverer selvfølgelig ikke min mann. 

Anonymkode: 39e5c...14a

• Liker 3
Skrevet

Nei, er det vanlig?

Anonymkode: 6e9d1...517

• Liker 1
Skrevet

Hverfall ikke med kollegaer, synes det er litt spess. Men har jo opplevd at folk har gjort det. Folk på jobben som har ligget med hverandre og gitt hverandre herpes og sånt 🤦‍♀️ litt for mye info i min mening.. 

Anonymkode: 3b902...555

• Liker 3
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Det er privat, spesielt siden jeg kun har vært i langvarige forhold :)

Anonymkode: 7c4b8...7b4

• Liker 1
Skrevet

Litt med venner, men det var mer før vi ble «gamle» og etablerte. Ikke med kollegaer.

Anonymkode: c8898...f37

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har alltid vært strent på dette. Deler aldri slike ting med noen, uansett.

Jeg er en seksuell frigjort person, men sexen er noe som skjer mellom de man gjør det med. Ingen andre.

Anonymkode: 76e62...23e

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jada, med enkelte venner, når jeg er singel. Passer på å ikke utlevere noen.

Når jeg er i langvarige forhold snakker jeg kun med partner om det. 

Endret av Hippogriff
Skrevet

Nei, etter 13 år så er det ikke så mye å si egentlig hehe, det skjer sånn ca 2 ganger i uka, noen ganger mindre, noen ganger mer, gravid og med småbarn + en tenåring i hus, det er liksom ikke så mye å si. Vi har sex, det er koselig .. Men hadde jeg vært singel og hatt mangen spennende karer så ja, den gang da så snakket jeg mye med venninnene mine om det :) 

Anonymkode: 72d9c...edc

Skrevet (endret)

Med venner ja, men generelt, ikke utleverende for partner. 

Mer angående om man selv anser sex som viktig eller ikke, syn på ulikt innen sex, tidligere erfaringer og for eksempel hvordan man jobber opp lyst som har dalt. 

Indirekte får man da vite litt om partner til ulike, og de om min, men vi forsøker å snakke for oss selv uten å utlevere partner. Det er mer temaet sex enn detaljer om eget sexliv, men man får jo uansett inntrykk av om noen synes de har et bra sexliv eller ikke. 

(Det sier forøvrig lite om hvordan partner er det.) 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Skrevet

Hender, med venner, og folk jeg kjenner godt på jobben. Vi er flere som dater aktivt, og vi deler jo hvis vi ser noen gjengangere på apper som noen har "vært ute med" 😉

Anonymkode: 1bf9c...48d

Skrevet

Snakker med kollegaer ja, særlig en av dem og med sjefen min. Vi er frittalende ovenfor hverandre, vi kjenner hverandre godt og der er jeg jobber er vi 5 ansatte bare og oss tre har jobbet der i flere år 

Skrevet

Sjeldent. Aldri med kollegaer. Snakker noen ganger om sånt med venner. Typisk mest om useriøse relasjoner og den slags, lite om seriøse partnere. 

Anonymkode: 72f37...efc

Skrevet

Aldri. Det er fullstendig privat. 

Anonymkode: dcad5...a9b

• Liker 1
Skrevet

Gjør ikke det, men litt usikker på hva du mener. Er det f eks å fortelle at du ble med en fyr hjem på lørdag? Eller er det detaljer om hvilke stillinger liksom? Det første tenker jeg er vanlig å snakke med venner om når man er singel og fri, men det siste nei, aldri, ikke med noen. Ville være veldig kleint og rart!!

Anonymkode: d96e3...9f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...