Gå til innhold

Jeg ble syk, de andre spiste min juletallerken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle ha et lite julebord, er kun noen få ansatte. Den dagen ble jeg dessverre syk, og fikk ikke deltatt. Dagen etter var jeg på jobb, og tenkte å spise min tallerken som sto igjen (ferdiglagd tallerkenrett, 1 til hver). Tror du ikke sjefen og de andre delte min tallerken! Jeg ble mildt sagt overrasket, syns det var utrolig dårlig gjort. Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: e6ba9...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei så sært...ja jeg hadde synes det var rart. Men ikke ta det opp, det blir åså rart :) 

Anonymkode: c7809...574

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker at de koste seg. 

Anonymkode: 67208...8e3

• Liker 14
Skrevet

Må legge til; dette skjedde før jeg fikk satt meg til for å spise. Var fremdeles på kontoret, pga mye å gjøre før lunch. 

TS 

Skrevet

Spiste de den opp under julebordet eller dagen etter? Det siste er jo bare utrolig rart å gjøre.

Anonymkode: d5fab...3d3

• Liker 30
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde blitt skuffet, men hadde nok latet som ingenting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei så sært...ja jeg hadde synes det var rart. Men ikke ta det opp, det blir åså rart :) 

Anonymkode: c7809...574

ENIG i det, kan jo ikke ta opp sånt. Blir bare snålt. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro, ble faktisk såret. 

TS 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke vanlig at det tas vare på mat fra fester og julebord til de som ikke fikk deltatt. De som var med kan spise alt som er tilgjengelig, enkelt og greit. Synes det er rart at du føler den tallerkenen tilhører deg. Gjør du det samme hvis du ikke kan delta på bursdag eller i bryllup, ringer dagen etter og spør hvor du kan hente din porsjon middag?

Anonymkode: 195b6...861

• Liker 35
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiste de den opp under julebordet eller dagen etter? Det siste er jo bare utrolig rart å gjøre.

Dagen etter, og da var jeg på kontoret. Hadde ikke rukket å komme til lunch enda. 

TS 

• Liker 12
Skrevet

Ville ikke reagert på det. Jeg har aldri vært borti at noen sparer julemat til de som ikke kan møte på julebord. Ikke rart i det hele tatt at de som var der delte maten. De færreste ville nok gjettet at du følte et slikt eierskap til maten i et selskap du ikke kunne delta i.

Anonymkode: cfc75...65e

Ser nå at de delta tallerkenen på dagtid mens du var på jobb. Jeg trodde først de delte den under selve julebordet. Da syns jeg det brått ble mye rarere, ja.

Anonymkode: cfc75...65e

• Liker 28
Skrevet

Håper noen lager en film om dette.

Anonymkode: 8e5ae...37f

• Liker 27
Skrevet

Hvis det ikke var avtalt at du skulle spise den dagen etter så synes jeg ikke at det er noen selvfølge i det hele tatt. De er jo ikke akkurat tankelesere heller. 

Anonymkode: 14918...982

• Liker 7
Skrevet

Håper noen lager en film om dette.

Anonymkode: 8e5ae...37f

❤️

Anonymkode: d7ae0...d27

• Liker 3
Skrevet

Hvordan syk var du hvis du var tilbake på jobb dagen etter? Er det eneste jeg tenker i disse smittetider... 

Anonymkode: 44221...a39

• Liker 7
Skrevet

Lurer på hvorfor denne ligger under Barn og Familie.

Anonymkode: 195b6...861

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dagen etter, og da var jeg på kontoret. Hadde ikke rukket å komme til lunch enda. 

TS 

Kanskje noen hadde satt den av til deg, men at det ikke sto navnet ditt på den da. Så noen andre hadde kommet og spist den fordi de ikke visste at det var din? 

Anonymkode: 14918...982

• Liker 4
Skrevet

Auda. Kanskje litt gråsonetilfelle, muligens tenkte de seg bare ikke om. Men om du var tilbake på jobb ville jeg nok holdt meg unna tallerkenen om jeg var de andre, veldig ubetenksomt av dem. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Du får lage deg juletalerkern når du kommer hjem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan syk var du hvis du var tilbake på jobb dagen etter? Er det eneste jeg tenker i disse smittetider... 

Anonymkode: 44221...a39

Ja, for som alle vet er den eneste måten man kan være syk på nå innebærer korona eller koronalignende sykdommer. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...