AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Hei! Flytta inn i leilighet i blokk, har bad som ble pussa opp i 2005. Er noe svart i glippe mellom takplate og vegg. Tak er slett (gips?) med spotter (ikke led,de er glovarme). Det svarte stikker litt ut og kan dra det bort/utover med en q-tips. Da smøres det liksom litt ut,som mascara🤔😅Legger ved bilde. Noen som veit hva det er? Foring,isolasjon? Støv/skitt?🤮Svartmugg?😱 Kan ingenting om det,men redd det tyder på fukt. Er en søtlig lukt på badet også, ubehagelig, som jeg ikke finner ut av. Lukter ikke når jeg heller klor i sluk,men mulig det bare er klorlukt som dekker over. Hva lukter fukt på bad egentlig? Anonymkode: 8c9e3...445
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Har du god temperatur på badet? Bruker du aktivt uttrekksvifte, helst fuktstyrt? Har du god tilluft? Håper du svarer ja på alle spørsmålene. Om ikke så kan du takke deg selv. Jeg hadde vasket med klorin. Sprayet litt ekstra i sprekken etterpå. Latt det tørke i dagesvis. Fuget med en dyr akryl. Grunnet med kvist og soerregrunn og malt over med våtromsmaling. I etterkant hadde jeg sørget for alt i første avsnitt. Anonymkode: 618c3...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå