blå Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Mitt spørsmål er, hvilke jeans er mest populærer nå. Disel og Levis har vel hatt sin storhetstid. Ser mange går med Fornia....(eller hva var det det het). Mud og Miss Sixti er vel for litt yngere. Noen som har et svar??? PS: Jeg ønsker ikke en debatt om man burde bry seg om hva som er moderne eller ikke.....vet av erfaring at det fort blir sånne debatter.
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Diesel er virkelig et merke å regne med; de har i mine øyne de stiligste jeansene av alle merkene, men prisene er deretter (fra 1000 og oppover). Ellers har Replay og Denimbirds flotte jeans. Fornarina er veldig populære, men i mine øyne nesten FOR populære (også i aldersgruppen 13-19).
Grace Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Hei hei, Jeg syns Formarina buksene er kjempegode men litt vanskelig å få de i "normale" størrelser. Hvis ikke så bruker jeg stort sett bare bukser fra Only.. Helt supre varierer i pris fra 499-799
Gjest Brunetten_ Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Diesel, Lee, Wrangler, Acne? Syns Fornarina jeansene har fått et fjortisspreg over seg.
Grace Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Er litt enig i det brunetten sier, buksene har fjortispreg... Men de er veldig gode. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå