Gå til innhold

Ikke fornøyd etter smartlipo, snitt kun foran?

Anbefalte innlegg

Jeg tok smartlipo fettsuging på side flankene i september. Vi ble enig om at kirurgen skulle ta foran og bak. 

Det ser virkelig ikke ut som han har rørt noe av side flankene bak, og jeg har bare to små arr ved side flankene foran. 

er det mulig å fjerne side flanker foran og bak  kun ved hjelp av to snitt foran?

Anonymkode: fff40...e90

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 21.05):

Jeg tok smartlipo fettsuging på side flankene i september. Vi ble enig om at kirurgen skulle ta foran og bak. 

Det ser virkelig ikke ut som han har rørt noe av side flankene bak, og jeg har bare to små arr ved side flankene foran. 

er det mulig å fjerne side flanker foran og bak  kun ved hjelp av to snitt foran?

Anonymkode: fff40...e90

Jeg tok smartlipo og er heller ikke fornøyd. Jeg tror også kirurgen jukser og fylte litt tilbake fra beholderen med fett og over på mage, etter å ha fettsugd rygg. For nå har jeg fått mage. Han lurte på om jeg skulle ta noe på mage, men jeg sa at der var det ikke så ille, men det er det blitt. I tillegg gjør det dritvondt bak på ryggen. Jeg hadde aldri gjort det igjen. Klinikken har heller ikke satt opp time til å se over resultatet. Styr unna sier jeg. 

Smartlipo er bortkastede penger, de burde ikke fått lov til å drive på!!! Angrer så jævlig på at jeg brukte pengene mine på det og ikke ekte på ekte fettsuging hos en seriøs klinikk.

Smartlipo er bullshit! De burde vært anmeldt for kvakksalveri.

Anonymkode: ea005...962

• Liker 1
3 hours ago, AnonymBruker said:

Smartlipo er bortkastede penger, de burde ikke fått lov til å drive på!!! Angrer så jævlig på at jeg brukte pengene mine på det og ikke ekte på ekte fettsuging hos en seriøs klinikk.

Er dere så dumme, så fortjener dere å miste pengene. Sorry, men sant. Spis ordentlig, så slipper du fettsuging

Anonymkode: 6731b...d25

AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 13.07):

Er dere så dumme, så fortjener dere å miste pengene. Sorry, men sant. Spis ordentlig, så slipper du fettsuging

Anonymkode: 6731b...d25

Har alltid spist ordentlig. Har alltid trent mye. Har veldig vanskelig for å gå ned i vekt. Har noen utfordringer hormonelt. Dette var snakk om litt overflødig fett, jeg skulle fjerne. Men det er åpenbart ingen god løsning med smartlipo, nei.

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 9.29):

Ja, enig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...