Amatariel Skrevet 11. desember 2020 #1 Del Skrevet 11. desember 2020 Ønsker gjerne tips til filmer (av en viss kvalitet) som jeg og mannen kan se sammen. Koselige og romantiske og gjerne et snev (eller mye) av julestemning. Vi liker f.eks Love Actually og The Holiday. Ser det går mye filmer på FEM og har forsøkt et par av dem, men syns det er mye ræl. Veldig lavkvalitet. Prøver derfor å spørre om tips. Liker ikke ekstreme komedier som Hjelp det er juleferie o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 11. desember 2020 #2 Del Skrevet 11. desember 2020 The Family Stone Spirit of Christmas (også gått på Fem, men syns den er noen hakk bedre enn mye av det andre rælet der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 12. desember 2020 #3 Del Skrevet 12. desember 2020 Ligger endel fine filmer på Netflix om dere har det? Jeg likte Holiday in the wild og Julekalenderen (begge netflix original) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Del Skrevet 12. desember 2020 Family man Mens du sov The family stone Anonymkode: 4329a...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 12. desember 2020 #5 Del Skrevet 12. desember 2020 En julefilm jeg såg for ikke så lenge siden var så herlig. Den heter A Cinderella Christmas. Den er på viaplay hvis du har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 13. desember 2020 #6 Del Skrevet 13. desember 2020 Hvis du liker Disney så kanskje du vil like Godmothered. Ligger på Disney+. Jeg synes den var veldig koselig. Holidate eller Høytidelig din, Julekalenderen og Let it snow ligger alle på Netflix. Likte dem alle sammen. Dash & Lily og Hjem til jul (serier) er også bra. Du har sikkert sett noe av dette, men det er det jeg kommer på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Del Skrevet 13. desember 2020 Romjul i familien på Netflix, tysk miniserie. 😍 Anonymkode: 76c0b...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 13. desember 2020 #8 Del Skrevet 13. desember 2020 Die hard. Han gjør alt for å redde kona. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 14. desember 2020 #9 Del Skrevet 14. desember 2020 Kom på en til. Last christmas Ligger på Viaplay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Del Skrevet 14. desember 2020 Dette er kanskje en bom, men jeg er helt seriøs når jeg foreslår ... The Addams family. Filmen fra 1991. Det er ikke det første man tenker på når man tenker romantisk julefilm, meeeen den åpner med julesang og det finnes ikke noe mer perfekt par enn Gomez og Morticia. 🥰 Anonymkode: 7b411...2f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 14. desember 2020 #11 Del Skrevet 14. desember 2020 Ikke film, men hjem til jul er kjempefin! Serie som går på netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #12 Del Skrevet 14. desember 2020 Lady og landstrykeren! Vet ikke om det er typisk julefilm da, men faktisk en av de mest romantiske ( uten masse tilgjorte fjes og "perfekte liv") jeg vet! 🙈🥰 Anonymkode: 9a349...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilda Skrevet 15. desember 2020 #13 Del Skrevet 15. desember 2020 Jeg liker hjem til jul. Det kommer en ny sesong snart og jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 15. desember 2020 miaw skrev (7 timer siden): Ikke film, men hjem til jul er kjempefin! Serie som går på netflix. Ja den koste vi oss med i fjor! ❤️ Men mannen min er så sær på oppfølgere. Han elsket den i fjor, og syns slutten var så bra. Så han vil ikke se videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #15 Del Skrevet 15. desember 2020 Happiest Season var ganske koselig, synes jeg. Veldig standard romantisk komedie, men med en twist. The Family Stone er min absolutte favoritt. Må se hvert år. Little Women! Begge filmene er bra, men den fra 90-tallet har høyest kosefaktor. Anonymkode: 042b8...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå