Gå til innhold

OFFSHORE VM

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så å si kun adresseavisen som raporterer fra Offshore VM i Trondheim?

Trodde dette var en begivenhet som i det minste ble nevnt i sporten???

Greit at det er en "snever" sport, men det er jo en begivenhet, spesielt for Trondheim by! Ikke så ofte vi har sånne arrangement her til lands! Dårlig! I tillegg stiller jo to norske båter!!

Det skal vel være slik at vi nordmenn skal kun være interessert i fotball og ski...

Forbanna driten.

Dette er dårlig TV2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

He he, vi tok båten ut på fjorden selv, for å se på livet og være med litt når noe skjer her i landsdelen... Men det er en svært underlig "sport".

Jeg vinket til noen av helikoptrene i tilfelle de filmet fra en el annen TV-kanal, men det var nok til ingen nytte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Snever sport? Er det strengt tatt en sport? Husker en TV2-journalist spurte Gjelsten om dette var en tøff sport, hvor han svarte: "Joda, jeg jogger hver dag". Ooooh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soleil~noir skrev:
He he, vi tok båten ut på fjorden selv, for å se på livet og være med litt når noe skjer her i landsdelen... Men det er en svært underlig "sport".

Jeg vinket til noen av helikoptrene i tilfelle de filmet fra en el annen TV-kanal, men det var nok til ingen nytte...  ;)

Var det mye båter ute? Måtte snu igår vi, været ble for dårlig. Satser på finvær til helga!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
  Gjest skrev:
Var det mye båter ute? Måtte snu igår vi, været ble for dårlig. Satser på finvær til helga!!!

ja mange båter... og vi måtte krysse på langs og tvers pga bølgene og vinden, så det tok sin tid å komme frem dit, og vi fikk bare med oss det siste kvarteret.

Gøy var det, uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt på tribunen jeg. så mer enn nok der. men rart med alle de som filmet at det ikke ble vist noe på tv. nrk var jo oxo der. teit......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sport my ass.

Holdt på å bli gal da jeg jobbet i trondheim sentrum i helga. Makan til bråk! Og for what? En bunch folk med litt for mye penger og fritid som forurenser på alle tenkelige måter er ikke noe jeg ønsker i trondheim igjen!! Gruer meg til helga...

Jævla idioter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrev:
Sport my ass.

Holdt på å bli gal da jeg jobbet i trondheim sentrum i helga. Makan til bråk! Og for what? En bunch folk med litt for mye penger og fritid som forurenser på alle tenkelige måter er ikke noe jeg ønsker i trondheim igjen!! Gruer meg til helga...

Jævla idioter...

Å, skjer det noe her til helga? Hva da?

Synes aldri det skjer noe her så jeg sier jatakk til alt, jeg... så lenge det driver trønderne litt ut av husene sine der alle sitter så komfortabelt... Husker prinsessebryllupet. Det interesserte meg null og niks, men det ble litt liv og ståk i byen iallefall! Vil ha mer av slikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på fly over fjorden sist søndag. Annenstyrmannen var visst fryktelig interessert, for han forklarte om alt mulig.

Vi fløy lavt over, og så godt båtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...