Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på et utested hvor vi møtte en kamerat av kjæresten min. Han er 20 år eldre enn oss. Han drakk og var veldig full.  Ut over kvelden begynte han å ta meg på rompa. Jeg fjernet meg fra han og sa at jeg ikke ønsket dette. Han fortsatte med det to ganger til da han gikk forbi meg. Jeg lagde ikke noe mer ut av det.

Dagen etter fortalte jeg det til kjæresten min, og sa at jeg ikke likte den kompisen da jeg ble spurt om hva jeg syntes om han.  Jeg opplevde at han nærmest bagataliserte det og forklarte det med at han var full,  og da gjør man dumme ting og at jeg overdriver. 

Andre ganger hvor navnet hans har dukket opp har jeg sagt at jeg ikke har noen interesse av å vite noe om han, eller å møte han på fester. Kjæresten min sier da "bare fordi han ble litt full,  så liker du ham ikke ". Jeg forklarer det med at jeg ikke liker han ,fordi jeg synes han har lite respekt for kvinner og kompisene sine når han gjør sånt. Kjæresten min mener at jeg overdriver og at det kun var litt klaps på rumpa og ikke noe mer.

Jeg finner det undrende at han kan ha en sånn holdning? Jeg mener ikke at han skal kutte kontakten eller konfrontere han. Jeg vil bare ha forståelse for at jeg ikke har noe til overs for han,  eller ønske å vite noe om han eller omgås han.

Hva mener dere? Er det jeg som overdriver ? Hvordan hadde dere reagert hvis deres venner hadde gjort det mot deres kjære?

Anonymkode: 9b1cd...ad4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overdriver ikke. Du skal ikke godta et klaps på rumpa når kompisen er full. 

Hadde jeg sagt det til min kjære, vet jeg at han hadde støttet meg og reagert på det. Vet ikke hvordan han hadde løst det, men han hadde som et minimum pratet med fyren og sagt at det overhode ikke er greit.

Tror du må ta en prat med kjæresten din. Det får meg til å undre på hva han selv har gjort i fylla og syns er greit når man har et par øl innabords...hadde ikke følt meg komfortabel må jeg innrømme.

Anonymkode: 4b6e0...f6d

• Liker 1
Skrevet

Dump han.

Anonymkode: cec8d...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...