Ann Mo Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Barnet var plassert hos de to siktede gjennom barnevernet. Personene er siktet etter straffelovens paragraf 283 for grov vold i nære relasjoner. Barnet var under ett år gammelt. Barnet hadde alvorlige indre skader og døde torsdag. Barnets biologisk foreldre får nå krisehjelp. 🥺 https://www.nrk.no/trondelag/barn-dode-i-barnevernets-omsorg-_-biologiske-foreldre-far-krisehjelp-1.15284763 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Så grusomt, stakkars foreldre 😢
Gjest Emet Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Ann Mo skrev (Akkurat nå): Barnet var plassert hos de to siktede gjennom barnevernet. Personene er siktet etter straffelovens paragraf 283 for grov vold i nære relasjoner. Barnet var under ett år gammelt. Barnet hadde alvorlige indre skader og døde torsdag. Barnets biologisk foreldre får nå krisehjelp. 🥺 https://www.nrk.no/trondelag/barn-dode-i-barnevernets-omsorg-_-biologiske-foreldre-far-krisehjelp-1.15284763 Herregud, for en tragedie som kunne vert unngått 😞
Drizzt Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Stakkars unge. Dobbel uflaks i sitt korte liv. Men det er klart de biologiske foreldrene må ha hjelp å bearbeidet dette, særlig hvis planen var å få ungen tilbake på et senere tidspunkt. Sånt skal ikke skje ... 13
Gjest MadameDeRosa Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Helt sykt og grusomt. Må de biologiske foreldrene få en enorm erstatning, og gjerningsmennene høyeste straff. Ikke at det hjelper eller forandrer på noe. Stakkars lille babyen og foreldrene. Hvordan kan noen være så fæle.
Gjest Villfisker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 Noe så grusomt. Håper på strengeste straffen de kan få 😢
Nerine_ Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Emet skrev (16 timer siden): Herregud, for en tragedie som kunne vert unngått 😞 Vet du hva som ligger bak alt, siden du påstår det kunne vært unngått? 12
GrønnNellik68 Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 Selv om d er grusomt så håper jeg av hele mitt hjertet at disse fosterforeldrene er uskyldige ellers forsvinner siste tiltro til det offentlige for min del 6
Silva Pluvialis Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 Bente1234 skrev (3 timer siden): Selv om d er grusomt så håper jeg av hele mitt hjertet at disse fosterforeldrene er uskyldige ellers forsvinner siste tiltro til det offentlige for min del Dette er en grusomt sak, men man kan ikke skjære alle fosterhjem under samme kam. Det blir urettferdig. 18
Brunello Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 Selvfølgelig en dypt tragisk sak. Men ingen her inn kan nok om saken til å uttale seg om årsak og skyld. For alt vi vet har barnet vært plassert hos annen nær familie. Det eneste man kan si så tidlig, er at det beste for barna er å ha foreldre som er skikket til å ha barn. Noe dette barnet dessverre tilsynelatende ikke har hatt (verken biologiske eller foster). 19
Mhmjadda Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 For alt vi vet kan dette ha vært en forferdelig situasjon med en bakenforliggende tilstand som gjør at barnet blir skadd og dør av slikt som et friskt barn ikke hadde merket, og at fosterfamilien er helt uskyldige. Mulighetene går jo helt derfra til at dette er gjort med sadistisk forsett. La etterforskningen avdekke det den kan, og domstolene dømme! 16
Gjest Pianobar Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Enda en av disse trådene. Hadde jeg vært barnets biologiske foreldre hadde jeg HATET at det satt en gjeng med ukjente som først deler ut hjerter og 😭, for så å meske seg med å spekulere i hva som har hendt, skyld osv. Håper denne tråden stenges, @_popcorn_ Endret 12. desember 2020 av Pianobar Feil @
SoWhat? Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 MadameDeRosa skrev (5 timer siden): Helt sykt og grusomt. Må de biologiske foreldrene få en enorm erstatning, og gjerningsmennene høyeste straff. Ikke at det hjelper eller forandrer på noe. Stakkars lille babyen og foreldrene. Hvordan kan noen være så fæle. Ingenting erstatning kan hjelpe det minste. Usmakelig kommentar. 6
SoWhat? Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Pianobar skrev (3 minutter siden): Enda en av disse trådene. Hadde jeg vært barnets biologiske foreldre hadde jeg HATET at det satt en gjeng med ukjente som først deler ut hjerter og 😭, for så å meske seg med å spekulere i hva som har hendt, skyld osv. Håper denne tråden stenges, @Safiya Jeg tror jeg er enig selv om jeg har kommentert. Min dumhet. Jeg syns du har rett.
Gjest MadameDeRosa Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 SoWhat? skrev (3 timer siden): Ingenting erstatning kan hjelpe det minste. Usmakelig kommentar. Du misforsto svaret mitt. Usmakelig å påstå ting du misforstår i et sånt tema.
_popcorn_ Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 Ryddet for avsporinger og spekulasjoner, og svar til det. _popcorn_, mod
Ann Mo Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #17 Skrevet 14. desember 2020 «Politiet mener de nå vet årsaken til at et barn døde torsdag, men de vil ikke offentliggjøre resultatet av obduksjonen. Barnet ble innlagt med indre skader 4. desember. Barnet, som er under ett år, døde torsdag ettermiddag. Samme dag ble en mann og ei kvinne varetektsfengsla. De har vært barnets omsorgspersoner den siste tida. De to siktede er ikke avhørt siden fengslingsmøtene, men nye avhør planlegges gjennomført raskt.» https://www.nrk.no/trondelag/politiet-mener-de-vet-arsaken-til-barnedodsfall-i-trondelag-1.15288008 2
Elaine Marley Skrevet 15. desember 2020 #18 Skrevet 15. desember 2020 Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette. Elaine Marley, mod.
GrønnNellik68 Skrevet 20. januar 2021 #20 Skrevet 20. januar 2021 Lurer på hvordan det har gått her? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå