Gå til innhold

Tror du på romvesener? Tror du at de er iblant oss nå? At myndighetene skjuler noe? At Corona er en utenomjordisk plan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din tanker?

Anonymkode: 13b92...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er romvesener, så det tror jeg på. At det er utenomjordiske blant oss kan hende ja. Nei, jeg tror ikke myndighetene skjuler noe, og heller ikke at Corona er en utenomjordisk plan. 

At det ville komme en pandemi er ikke mystisk. At det vil komme en asteroide og smelle er også ganske naturlig vil skje. Alt er mulig. Det bør vi forstå som intelligente og kunnskapsrike i mer eller mindre grad -,vesener. Hallo. 

Men dette med utenomjordiske er interessant. Uten at det opptar mye av tiden min akkurat. 

• Liker 6
Skrevet

Ja er en grunn for at de har satset så mye på å utforske bo muligheter på mars..... 

Neida 😄 Jeg tror ikke det. Sannheten er nok mer kjedelig. Tror du dette? :) 

Anonymkode: 74f27...208

Skrevet

Romvesen tror jeg på. Det blir for dumt at vi liksom er alene her i universet 😄 
Staten (USA) vet jo om det selv. Men vil ikke dele det med oss, pga da mister dei makt over oss.

tror ikke aliens planter noe corona. Det er menneskeskapt med viten&vilje. 

Anonymkode: 22f65...ea3

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror på utenomjordiske, og jeg tror at det er ting vi ikke vet om ja. Og det tror jeg er snakk om ting som hadde fått store, verdensomspennende oppslag om det kom ut. Tror ikke våre myndigheter vet så mye da. I USA, tror jeg derimot de skjuler mye. 

• Liker 5
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Menneskene stammer fra universet, så vi er romvesen

• Liker 2
Skrevet

Tror det finnes annet liv i universet, men nei, jeg tror ikke "romvesen" er blant oss eller at myndighetene skjuler noe og at det finnes en utenomjordisk plan. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. 

Anonymkode: c0fe2...b25

Skrevet

Fredag på kvinneguiden 😆

Eg er ganske sikker på at myndighetene skjuler noko, men romvesen er ikkje ein av dei.

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på hvor latterlig mange planeter det finnes der ute så, ja, jeg tror det finnes liv andre steder enn her. Men jeg tror ikke de har vært her, og ikke at vi kommer til å møte noen heller. Avstandene er for store. 

Ellers er det sikkert mye som den vanlige borger ikke vet om, men jeg tror ikke det er i nærheten av så juicy som de verste konspirasjonsfolkene spekulerer i.. 

Skrevet

Jeg tror ikke, men jeg håper at der er romvesen og intelligent liv andre steder i universet. Det virker så trist og ensomt om det bare er oss i hele universet. Jeg tror ingen fra andre planeter er på jorda. Det må være intelligent liv om de skal hive seg rundt å komme på besøk, der sjansen er lav for at de ligner mennesker, dyr, insekter eller planter her hos oss da forholdene deres vil være ulike.

Myndighetene skjuler selvsagt noen ting for det må de om de skal styre et land. Ville bare blitt kaos om de skulle opplyst om absolutt alt. Men jeg tror de i aller høyeste grad prøver å gi så mye innsyn de kan og så mye som er hensiktsmessig. Jeg føler meg helt sikker på at vi får vite mye mer enn bare de store og viktigste linjene og at våre myndigheter ivaretar tillit de er gitt. Vi har stor åpenhet mellom styresmakter og befolkning sammenlignet med de fleste land, der det kanskje er noe av grunnen til at de aller fleste i Norge har god tillit til myndighetene. De har fortjent en sånn tillitt med god åpenhet i mange, mange år. At det har gått så bra som det har så langt under pandemien er nok utelukkende et resultat av god tillit og samhandling gjennom alle ledd. At det har gått ganske bra med oss under pandemien er nok utelukkende et resultat av god tillit mellom myndigheter og befolkning.

Jeg tror på ingen måte Corona er en utenomjordisk plan. 

Dersom dette er ting du tror på ts, så vil det kanskje være bra for deg med en tur til lege. Det er litt vel vidløfting og paranoid.

Anonymkode: 611bf...9c5

• Liker 1
Skrevet

Den eneste forklaringen på at Joe Biden klarte å fuske seg til valgseier uten å etterlate bevis er at han er et romvesen. 

Anonymkode: 2ef8c...95d

Skrevet

Nei, jeg er ikke mongo.

Anonymkode: 59fa7...a30

Skrevet

Det er rart å tro på at det kun finnes liv på jorden. Det finnes liv på andre planeter. 

Dessuten hva fantes før big bang. Vi oppstod fra ingenting? 

Anonymkode: 92fc6...b48

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg på liv utenfor jorden? Ja for jorda kan umulig være den eneste planeten i alle mange galaksene som finnes. Jorda kan ikke være et eneste uhell av de mangfoldige planetene som finnes.

Det finnes liv der ute. MEN kommer vi noen gang til å møte noe liv? Det er jeg ikke sikker på i det hele tatt. For det er snakk om store distanser ute i verdensrommet. Det er ikke bare å reise en halvtime i bilen så er man fremme. Om vi kommer til å møte noen, så må teknologien utvikle seg, og evt. de komme å finne oss om de har en annen teknologi enn oss.

Men tror ikke corona har noe med liv utenfor jorden å gjøre.

Anonymkode: 4035b...0ec

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i all verden spør du om vi tror corona er en utenomjordisk plan? Hvor kom den tanken fra? ;)

Anonymkode: 62059...44b

Skrevet

Trur ikke corona er utenomjordisk plan,men en jordisk plan for å dekke over noe annet og fortsette å holde oss på slavebenken. De sier ofte at snart blir alt som før, at når corona er over, vil alt være som før, men vil vi ha alt som før igjen ? Vil vi fortsette slavearbeid i og underbetalt i andre deler av verden? Vil vi ha et så stort skille på fattig og rik? Hadde det ikke vært bedre om alle var samlet, om alle behandlet alle med respekt og medmenneskelighet.

Hadde det ikke vært bedre med mindre konkurranse og mer empati?

Anonymkode: 298d1...efc

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Joda, vi er romvesener - derfor disse ulikhetene mellom rasene her på jorden. Vi kommer fra forskjellige verdener, med ulik tyngdekraft. Derfor også ulik høyde på oss også. Bibelen er nok det skriftet her på jorden som seriøst prøver å opplyse oss om de fremmedes aktivitet her på jorden i en fjern fortid. men omskrevet av menneskehender for å konsolidere makt rundt presteskapet en hang rundt 12 - 13 hundretallet.

Det er nok vår dumskap og maktbruk hvor vi har utviklet atomvåpen som gjør at de fremmede har låst seg fast under vår jordskorpe. De slapper ikke av, fordi vår utvikling truer deres verk her på jorden.

Det er flere grunner til at store nasjoner dekker til de fremmedes aktivitet her på jorden. Deres motstand og til dels sabotasje av atominstallasjoner er nevnt, men flere ting kan nevnes; økonomi, religion, vitenskap, politikk.  De representerer en fremmed verden hvor ting gjøres på andre måter. Hvis dette slippes løst her, blir ingenting som før. Derfor er det sterke krefter som sensurerer for at ting ikke skal gå utenfor kontroll.  Det vil nok bli slik ennå en stund, men man ser jo at visse ting blir sluppet løst som en forsiktig forberedelse til at man blir nødt til å fortelle sannheten.

Skrevet

Høres sannsynlig ut. 

Anonymkode: 59fa7...a30

Skrevet (endret)

Ja. Tja. Tja. Nei. 

Endret av bluedot
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...