Gå til innhold

Han vil forlate kona for å satse på et liv med meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i vinter la jeg ut en annonse på en nettside om å bli elskerinne til en mann litt eldre enn meg selv. Ene og alene fordi jeg ønsket noe uforpliktende og en med mer erfaring enn jeg opplever fra mine jevnaldrende. I tillegg så jeg det som en fordel at vår relasjon kun skulle dreie seg om det seksuelle. Jeg kom i kontakt med en mann som er gift og har barn, men som uttrykte at han hadde mangel på nærhet og den biten på hjemmebane. Vi avtalte et møte på hotell og jeg gikk inn med den innstilling om at dette kun skulle bli en elsker&elskerinne-relasjon. 

Det som derimot skjedde var at vi fikk en veldig god kjemi som nå har utviklet seg til noe mer. Har i ettertid hatt daglig kontakt (som egentlig skulle utelukkes mtp. situasjonen). Det har rett og slett vært umulig å unngå fra begge sider. Han sier at han aldri har følt så mye for noen på så kort tid. Han er nå sikker i sin sak om at han ønsker å forlate kona for å satse fullt og helt på meg. Mener selv at han ikke kan la den sjansen gå fra ham i livet. Vi har snakket mye om at det ikke er en spontan avgjørelse fra hans side som bare dreier seg om spenning, men at dette er så ekte det kan få blitt. Jeg på min side, er selv fullstendig bergtatt og magefølelsen sier meg at dette er mannen i mitt liv. Er allikevel usikker på hva jeg bør gjøre.. 

Det er jeg som står med avgjørelsen. Enten å satse jeg og, eller kaste bort det som potensielt er den store kjærligheten? En eventuell feil avgjørelse vil jo kunne ha ganske store konsekvenser når det er andre personer med inni bildet. Føles ut som et umulig valg å ta.

Jeg er forresten 21 år og han 31.    

Anonymkode: ba694...640

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er for unge til å holde ut i forhold som ikke er liv laga, han bør forlate kona si ja. Hun har rett på å finne seg en som respekterer og elsker henne på ekte. Så får dere ha det så godt sammen så lenge det varer :)

Anonymkode: 84284...1a4

• Liker 38
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet siden han har barn fra før. Hva om det da ikke funker mellom dere?

Og om noen år når du vil ha egne barn. Vil han da starte på ny småbarnsperiode? 

Anonymkode: 9dad6...493

• Liker 11
Skrevet

Er vel bare å satse, hvis dere føler dette er den store kjærligheten? 

Du gjør vel også kona egentlig en tjeneste, er vel ikke mye til mann å ta vare på da han trossalt er utro 😅

Anonymkode: 35809...9ff

• Liker 10
Skrevet

Du er 21 år. Knapt begynt på voksen livet. Ikke kast bort livet ditt på en utro fyr som i tillegg er 10 år eldre enn deg. Du aner ikke hva du går inn i her. Han har barn og kone. Det vil ikke vare når hverdagen med bitter exkone og unger som hater deg fordi du i deres øyne har ødelagt familien. Jeg skal ikke holde noen moralpreken, men dette er virkelig ikke i din beste interesse. For alles del, bare nei. Husk hva man kan gjøre med deg, kan de gjøre mot deg. Blir du sammen med ham gir jeg det maks 6 måneder for du løper for livet. 

Anonymkode: 3782f...ba6

• Liker 27
Skrevet

Jeg kjenner en som gjorde det. Forlot kome og tre barn. Dri i begynnelsen av januar og feiret nyttårsaften med brask og bram med den nye, mye yngre. 

Et halvt år etter kom han tilbake med lua i hånden. Kona tok han tilbake (noe jeg ikke kan fatte), men barna har aldri fått samme forhold til han igjen. 

Pinlig, leit og trist. 

Hold deg langt unna, vil du ha en mann som kan gjøre noe slikt?!

Anonymkode: 1b15d...3be

• Liker 19
Skrevet

Kan de gjøre det med deg, kan de gjøre det mot deg. Noe å ha i bakhodet.

• Liker 15
Skrevet

Dårlig ide! Dere er nyforelsket, og ser ikke klart. 
Han fant deg i en annonse på et nettsted. Det vitner ikke om en allright fyr. Tenk på hva han var villig til å utsette kone og barn for, fordi han kjedet seg?! Kjærlighet er ingen unnskyldning, han var ikke forelsket i deg når han svarte på den annonsen.  Han visste null respekt for sin livspartner og sine barn. Vil du virkelig dele livet ditt med en sånn person? Han er ingen fin fyr, uansett hvor forelsket du er!

Anonymkode: e9fe8...859

• Liker 46
Skrevet

Og forøvrig - ingen god ide å ta en sånn beslutning i forelskelsens rus.

Anonymkode: e9fe8...859

• Liker 5
Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort. Jeg hadde hatt problemer med å stole på han, siden han er utro. Hadde vært redd for å bli forlatt for en annen, som mest sannsynlig vil skje med dere når han er lei deg og forholdet, og søker bekreftelse og romanse ett annet sted. Hvorfor gikk du etter en gift mann egentlig? Det må jo være mye bedre å gå etter ledige menn 

• Liker 12
Skrevet

Som en annen skrev, gjør det slutt. Når han har ordnet opp i sin familie, og bodd alene i ett år, da kan dere ta opp kontrakten igjen. Men, la han være alene om å gjøre det slutt med kona, flytte, ordne et godt forhold til barna osv. Bare for bana sin skyld, bør du være ute av bildet første året etter skilsmissen. Og, sjansen for at kona blir en hevngjerrig bitch av en jævel, minker drastisk kontra om han flytter rett inn med deg.

Er det ekte kjærlighet, så går dette helt fint, og dere får et lykkelig liv! Bare ikke få barn med han, da finner han en ny annonse

• Liker 20
Skrevet

Du er jo et barn, 21år gammel. Hjernen din er jo ikke utviklet ferdig en gang.

Dropp dette du, lev livet. Finn deg en å knull med.

Anonymkode: 4236a...feb

• Liker 17
Skrevet

Jeg synes det sier ganske mye om denne mannen at han vil avslutte forholdet til kona på en slik måte. Du er unnskyldt fordi du har ikke vært voksen spesielt lenge, men en mann med livserfaring vet utmerket godt at det han driver med nå er det absolutt verste han kan gjøre mtp videre samarbeid om barna etter at det blir slutt. I tillegg så vil du ende opp som heksa i denne historia når det kommer ut hva som har skjedd. En ansvarlig mann hadde avsluttet, etablert seg på egen hånd og skapt et godt samarbeid med ekskona og fokusert på barna i det som kommer til å være en vanskelig situasjon for dem. Og så når ting hadde falt mer på plass hadde han tenkt på et nytt forhold.

Denne mannen du har funnet deg behandler begge kvinnene i sitt liv ganske råttent etter min standard.

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg på min side, er selv fullstendig bergtatt og magefølelsen sier meg at dette er mannen i mitt liv. Er allikevel usikker på hva jeg bør gjøre.. 

Anonymkode: ba694...640

Bare det her er jo nok til å skjønne at det har klikka for deg. 

For oss som har levd litt, hatt noen forhold. Vet at det ikke finnes noen "mannen i mitt liv". De er det mange av der ute 😂

Anonymkode: 4236a...feb

• Liker 16
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner en som gjorde det. Forlot kome og tre barn. Dri i begynnelsen av januar og feiret nyttårsaften med brask og bram med den nye, mye yngre. 

Et halvt år etter kom han tilbake med lua i hånden

Og jeg kjenner en som forlot kona (de har barn og, men de er jo ikke forlatt) for en mye yngre dame. De har nå vært sammen i flere år og har en baby sammen. Og er lykkelige.

Livet er kort, og man lever bare en gang. 

Anonymkode: 58ee1...0c1

• Liker 2
Skrevet

Hvis han mener alvor, la ham slå opp og flytte ut. Og ikke flytt sammen med ham, men la ham finne ut av hverdagen med et års separasjon og samvær. Skal dere date, gjør det diskret og helst hos deg. Ikke flytt sammen med ham før han er blitt skilt, det er oppskrift på krangling og tull. 

Anonymkode: 16440...2bc

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Her kommer trådens beste råd: Gjør det slutt med ham. Hvis han snakker sant om det han sier til deg nå, kommer han til å forlate kona uansett. Om han ikke er sannferdig når han sier til deg nå at han vil satse på deg, kommer han til å bli værende hos kona til evig tid uansett hva du velger å gjøre. 
Så gjør det slutt med ham. Prioritér deg selv og ditt eget liv en stund fremover, mens han får tid på seg til å avslutte med kona, finne seg ny bolig og samtidig bevare et godt forhold til barna sine. Et års tid eller så etter skilsmissen, kan dere gjenoppta kontakten igjen. Før det vil han ikke være emosjonelt klar for et ordentlig forhold med deg, det vil bare bli en halveis-greie. 

Anonymkode: 4e4bc...c1b

Dette ☝

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...