AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Spør for en venninde. Anonymkode: 906e6...477
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 😄 for en veninne...... Ja ts, det er det absolutt. Anonymkode: dc812...24c 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Lurer på hvor man kan kjøpe? Et sted på Grønland kanskje ?😅 Anonymkode: 7225a...5ad
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lurer på hvor man kan kjøpe? Et sted på Grønland kanskje ?😅 Anonymkode: 7225a...5ad Ja der har alle gigolo😎 Anonymkode: 3ce6c...800
Hippogriff Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Det er vel like umoralsk uansett hvilken vei det går. Selv syns jeg ikke prinsippet i det er så umoralsk med frivillig kjøp og salg av sex. Men det faktum at man aldri kan vite helt sikkert at den andre har hatt et fullt ut fritt og reelt valg, samt det å bidra til å opprettholde et marked der mange utnyttes og har det vondt, gjør det umoralsk i praksis. 8
Bamseklemmer Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 Tror nok det er flere som benytter seg av en giggolo enn vi tror... Eks. mannlige Tyrkiske turistarbeidere lever av det og tjener grovt på kvinner fra Norden. Etter endt turistsesong drar de opp i fjellene til sine koner... Dette er en sann fortelling fra en restaurant eier som jeg kjenner... Den store forskjellen er at menn babler og skryter av det, mens kvinner holder klokelig kjeft. Så å tro at det bare finnes menn som benytter seg av eskortetjenester, er jo bare for at det blir synligjordt. Og det som skjer i hemmelighet er det ingen som bryr seg om🤭 5
Chiubi Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Det er ikke umoralsk, det er ulovlig å kjøpe seksuelle tjenester, også i utlandet. 3
Sørlandsjenta02 Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 Umoralsk fordi at man bryter loven om man gjør det. Men her er det jo loven som er riv ruskende gal. Hvorfor ta levebrødet fra de som synes det er en fin jobb. Som liker sex og som liker å tjene penger på det. Og hvorfor kriminalisere de som trenger litt hjelp for å få oppleve litt nærhet og sex. Ikke alle har draget på jentene/guttene. Da er det jo fantastisk at noen stiller opp og hjelper de for en liten slant.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 49 minutter siden, Chiubi said: Det er ikke umoralsk, det er ulovlig å kjøpe seksuelle tjenester, også i utlandet. Er det også ulovlig å røyke hasjisj i Amsterdam? Anonymkode: 906e6...477 1
Gjest Niek79 Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 Ikke umoralsk. Derimot så er det ulovlig, men sjansen for å bli tatt er mest sannsynlig forsvinnende liten.
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 Prostitusjon er både ulovlig og umoralsk. Be «venninnen din» om å ikke gjøre det. Det er bedervende og straffbart.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 Menn blir ikke utnyttet som slaver i prostitusjonsringer. Menn blir ikke utsatt for vold om de ikke tjener så og så mye hver dag. Så nei, det er ikke umoralsk på den måten som når menn utnytter kvinner som må prostituere seg. Anonymkode: 43827...651
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Menn blir ikke utnyttet som slaver i prostitusjonsringer. Menn blir ikke utsatt for vold om de ikke tjener så og så mye hver dag. Har du troverdig dokumentasjon på dette?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Alterego666 skrev (3 minutter siden): Har du troverdig dokumentasjon på dette? Det er kvinner som blir traumatiserte av prostitusjon. Det er prostituerte kvinner som blir drept... Det er nok av dokumentasjon på at det er kvinner som lider under prostitusjon, ikke menn. Anonymkode: 43827...651 2
Tiuren Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Menn blir ikke utnyttet som slaver i prostitusjonsringer. Menn blir ikke utsatt for vold om de ikke tjener så og så mye hver dag. Så nei, det er ikke umoralsk på den måten som når menn utnytter kvinner som må prostituere seg. Anonymkode: 43827...651 Det er jo det du skriver her som burde være forbudt, ikke det å frivillig handle med seksuelle tjenester. Tvang og salg av mennesker skal slås hardt ned på, men deg gjelder ikke bare innen sex bransjen. Det er mange fiskebåter som bruker en moderne form for slaver som mannskap der et liv ikke er verdt en dritt (ikke uvanlig i Asia), og mange må jobbe på slavekontrakter på klesfabrikker for at vi skal få billige nok klær. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er kvinner som blir traumatiserte av prostitusjon. Det er prostituerte kvinner som blir drept... Det er nok av dokumentasjon på at det er kvinner som lider under prostitusjon, ikke menn. Anonymkode: 43827...651 Ok. Du har spekulasjoner, men ingen dokumentasjon.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Spør for en venninde. Anonymkode: 906e6...477 Finnes det? Jeg trodde bare det fantes gutter som prostituerte seg for homofile menn. Hilsen naiv mann Anonymkode: 373cc...5f3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 Det er ulovlig og man vet aldri hva som ligger bak valget om p selge sex. Så ville aldri gjort det. Men tanken på å ha en mann med erfaring, som vet akkurat hva han gjør, som er der for å gjøre akkurat det jeg ønsker. Den tanken er ikke helt feil 😄 men det er mulig å få tak i akkurat det senarioet uten å betale for det, og da er man også sikker på at han faktisk vil være der og ikke bare er der for pengene. Anonymkode: 36dc8...31f 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ulovlig og man vet aldri hva som ligger bak valget om p selge sex. Så ville aldri gjort det. Men tanken på å ha en mann med erfaring, som vet akkurat hva han gjør, som er der for å gjøre akkurat det jeg ønsker. Den tanken er ikke helt feil 😄 men det er mulig å få tak i akkurat det senarioet uten å betale for det, og da er man også sikker på at han faktisk vil være der og ikke bare er der for pengene. Anonymkode: 36dc8...31f Men finnes det prostituerte menn for kvinner? Jeg har aldri hørt om det. Anonymkode: 373cc...5f3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men finnes det prostituerte menn for kvinner? Jeg har aldri hørt om det. Anonymkode: 373cc...5f3 Sist jeg sjekket var en «gigolo» det 😅 kanskje jeg missforsto tråden 😅 Anonymkode: 36dc8...31f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå