AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Observerer at det er mye prat om ff her inne? JEg visste ikke hva dette var før jeg skjønte at det betød fuckfriend. HAr dette blitt den nye trenden, eller på vei til å bli den nye trenden? Mannen som er ff nyter jo godt av dette og har sikkert flere ffs. Dama nyer godt av dette også da hun slipper å binde seg, samtidig som at hun får sex md en attraktiv og selvsikker kar. Mannfolk som meg, blir liksom bare en venn, en man kan snakke og vet mye , kan tilfredstille intellektuelt, men ikke mestrer helt den flørtebiten, og ikke få dama tent på date fks. Blir fort vennestemning da hvis du vil.. Siden jeg ike "mestrer" å skape den flørtestemingen.. Går hun heller og har sex med ff som får henne tent seksuelt og hun får jo da følelser for den hun ligger med. mens jeg blir venn.. Anonymkode: 0974a...363
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Ff er ikke noe nytt, nei. Fantes for 20 år siden, og finnes fortsatt. 😉 Jeg nøt godt av det før jeg fant han jeg giftet meg med og fikk barn med. Og nyter det nå igjen når jeg er skilt. 😉 Anonymkode: bbf83...771 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Sexforhold har jo alltid eksistert. Men før ble det kalt elsker/elskerinne. Selv kan jeg fint ha sex uten forhold med en fast partner, liker det godt. Men liker ikke FF-ordet. Anonymkode: 513ef...e94 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Det er ikke noe som er nytt, mye fordeler ved det men ulempen kommer når en av parter for følelser. Men selv i seriøse forhold kan en av parter miste følelser, så sikkert er ingenting. Folk er i forhold og får barn og flytter sammen osv hele tiden, ff har ikke tatt over for det, men det er veldig grei løsning i andre faser i livet. Anonymkode: 79944...d70
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Det er ikke noe nytt, men man kan jo kanskje si at det er nåtidens datingmønster for folk i 20-årene med mindre man går veldig seriøst og systematisk til verks med Tinder. Samtlige av venninnene mine, meg selv, og de fleste jeg har møtt på min alder begynt som ff før de begynte å date eller ble et par. Anonymkode: 59adc...87c 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 Vanskelig å si hvor vanlig det er i forhold til før, skulle vært interessant å visst. Det er selvfølgelig vanligere enn for 100 år siden, men har det eksplodert de siste 10 åra pga. tinder? Jeg tror det. Alle damer har uendelig tilgang til de mest attraktive mennene i dag, og foretrekker rene seksuelle forhold med dem enn å bli kjæreste med menn de kunne fått for noe seriøst. Så det blir en slags haremsdannelse. Anonymkode: 7d402...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå