AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Er det noen som har erfart dette? Ikke sett han på 9 mnd, har hatt følelser i 2,5 år men trodde det var over. Anonymkode: 1ae36...465
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Noen mennesker setter spor som kanskje varer livet ut. Jeg vet ingenting om deg og deres situasjon, men jeg tenker at det er en grunn til at det ble slutt, og at du muligens har festet deg til noe VED personen - i stedet for selve personen? At det er dette du egentlig savner og kjenner sterke følelser mot? Jeg vet ikke... Det er helt sikkert noen der ute som har opplevd det. Hvis man virkelig elsker noen, går det ikke over på et blunk. 9 mnd. er ikke mye! Men tror det er fullt mulig å komme helt over ham med tid og stunder, hvis du jobber med deg selv, dine tanker og følelser. Anonymkode: cc67b...03a 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Hva har du bedrevet disse månedene, da? Har du dyrket kjærligheten og kjærlighetssorgen, eller har du jobbet med å finne lyspunkter og andre gleder i livet ditt? Anonymkode: 2f970...878 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Ja det er fullt mulig. Alt er mulig. Anonymkode: 82ea9...4ff
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Jeg trodde at det var over, at jeg var ferdig med han 100 prosent. Men å se smilet hans og blikket hans gjør at det bare er enda mer vondt. Jeg var sikker på at det var over fra oss begge, men jeg skjønte at han føler det samme han også. Om noen måneder flytter han bort og jeg kommer aldri til å se han igjen. Bare tanken gjør meg så trist. Anonymkode: 1ae36...465 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Når det gjelder kjærlighetssorg kan man aldri helt vite hvor lang tid det vil ta og hvem som vil sette dypest spor. Jeg fulgte alle gode tips for å komme meg videre, og selv nå to år senere kjenner jeg på den samme sorgen, han var drømmemannen i hodet mitt. Anonymkode: 2b7e0...08b 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 Jeg har det også sånn, like sterke følelser et år etter bruddet. Tenker på han mange ganger daglig. Men vet vi ikke kan være kjærester. Føler det ikke går over i det hele tatt. Jeg gjør mye, men likevel går tankene til han stadig vekk. Anonymkode: fcb1a...741 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 Jeg har aldri hatt et fysisk forhold til ham.Det har vært på et helt annet nivå. Mulig derfor det er så vanskelig. Anonymkode: 1ae36...465
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 Det er faktisk nesten et år siden jeg så han sist. Herregud som jeg har savnet han. Var ikke klar over at det var mulig å ha så sterke følelser for noen, selv om man ikke har hatt den fysiske delen i forholdet. Og jeg så i blikket hans at han opplevde det på samme måten. Det gjør det hele enda mer vanskelig. Anonymkode: 1ae36...465 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har aldri hatt et fysisk forhold til ham.Det har vært på et helt annet nivå. Mulig derfor det er så vanskelig. Anonymkode: 1ae36...465 Jeg har nettopp avsluttet noe lignende, og jeg er redd for at det kommer til å ta mange år. Vi har heldigvis ingen naturlige møtesteder. Anonymkode: f44c9...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 Jeg drømmer tidvis fortsatt om min ungdoms store kjærlighet og jeg er over 40. Har ikke sett han på 13 år. Men jeg har jo akseptert at det ikke blir oss for lenge siden, han vil bare alltid ha en plass i hjertet mitt. ❤️ Anonymkode: 4f9dc...a1d
semperflorens Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er faktisk nesten et år siden jeg så han sist. Herregud som jeg har savnet han. Var ikke klar over at det var mulig å ha så sterke følelser for noen, selv om man ikke har hatt den fysiske delen i forholdet. Og jeg så i blikket hans at han opplevde det på samme måten. Det gjør det hele enda mer vanskelig. Anonymkode: 1ae36...465 Dette er innbilding. For hvis begge vil ha hverandre, burde det ikke være noe problem. Men det er det åpenbart...
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 semperflorens skrev (33 minutter siden): Dette er innbilding. For hvis begge vil ha hverandre, burde det ikke være noe problem. Men det er det åpenbart... Hvorfor så spydig? Han skal jo flytte langt vekk. Anonymkode: 4f9dc...a1d 3
semperflorens Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor så spydig? Han skal jo flytte langt vekk. Anonymkode: 4f9dc...a1d Hvordan i all verden er dette spydig? Det var virkelig ikke ment sånn. Det var ment som en reality check, for det virker som om du trenger det. Hvis dere to virkelig var ment to be ville ikke flytteavstand være problemet. Og hvis dere har kjent hverandre i 2,5 år uten at noe har skjedd, er det uansett ikke det at han skal flytte som er problemet. Den beste måten å komme seg videre på, og det er det du ønsker råd om, er å innse at det ikke er dere to, ikke gå rundt og ha et håp om at det kan bli det ...
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 semperflorens skrev (5 minutter siden): Hvordan i all verden er dette spydig? Det var virkelig ikke ment sånn. Det var ment som en reality check, for det virker som om du trenger det. Hvis dere to virkelig var ment to be ville ikke flytteavstand være problemet. Og hvis dere har kjent hverandre i 2,5 år uten at noe har skjedd, er det uansett ikke det at han skal flytte som er problemet. Den beste måten å komme seg videre på, og det er det du ønsker råd om, er å innse at det ikke er dere to, ikke gå rundt og ha et håp om at det kan bli det ... Jeg trenger ikke råd om at det ikke blir oss. Det vet jeg. Men jeg er overveldet over at man kan ha disse følelsene. Selv om man ikke har sett personen på nesten et år. Aldri opplevd dette før. Anonymkode: 1ae36...465
semperflorens Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trenger ikke råd om at det ikke blir oss. Det vet jeg. Men jeg er overveldet over at man kan ha disse følelsene. Selv om man ikke har sett personen på nesten et år. Aldri opplevd dette før. Anonymkode: 1ae36...465 Jeg tolket det som om du ønsket å bli kvitt disse følelsene. Skjønner nå at jeg tok feil, og det beklager jeg. ❤️
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 Uff.. dette er vondt. Jeg traff en mann i sommer som jeg elsket veldig. Det var så sterkt å treffe han. Han bomba meg med kjærlighet og omsorg som jeg sårt trengte etter et vondt forhold. Så avlsutta han det plutselig, og følelsene mine gikk fra å elske han til kjærlighetssorg. Jeg gråt og zona ut om hverandre. Var helt ødelagt. Nå har jeg truffet en ny. Han nye er smart, spennende og omsorgsfull men ikke sånn som han var han jeg elsket. Nå bare gråter jeg hver gang jeg er alene og tenker på han som slo opp med meg. Anonymkode: 7e609...889
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 semperflorens skrev (53 minutter siden): Jeg tolket det som om du ønsket å bli kvitt disse følelsene. Skjønner nå at jeg tok feil, og det beklager jeg. ❤️ Da har du tolket det riktig 😊 Jeg er en rasjonell person som opplever disse følelsene som irrasjonelle. Kunne tenke meg å finne ut av hvorfor det føles slik, men siden det aldri blir oss to kan jeg ikke utforske det. Må bare legge det bak meg når han flytter. Anonymkode: 1ae36...465
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 21.16): Jeg har aldri hatt et fysisk forhold til ham.Det har vært på et helt annet nivå. Mulig derfor det er så vanskelig. Anonymkode: 1ae36...465 Jeg tenkte at mitt hemmelige langdistanse-forhold med en kollega var litt tåpelig sammenligning her, men det var visst ikke det. Jeg kan relatere meg til det du sier. Vi hadde en krangel og snakket ikke sammen på 9 måneder. Han prøvde å få kontakt med meg gjennom andre kolleger. Han spurte de få som kjente til forholdet om hvodan det gikk med meg, og så sendte han en kollega som ante ingenting til meg for å spørre om en intern spøk han og jeg hadde. Jeg holdt meg borte. Så ble vi dratt inn i samme møtet og måtte snakke sammen og BANG så var vi påan igjen og har snakket hver dag siden. Men dette var rett før corona og han er i et annet land, så vi har ikke hatt mulighet til å treffes enda. Vi fikk snakket ut om grunnen til at vi kranglet og har kommet til en enighet der nå som vi har fått det litt på avstand og har snakket med andre om krangelen. Om det blir oss to vet jeg fortsatt ikke, men jeg har lyst til å prøve igjen, og det har han også. Nå vet jeg ikke hva din situasjon er, men sender deg en klem. Trikset for å komme over noen er i alle fall ikke å begynne å snakke med dem hver dag igjen... Jeg trodde seriøst at jeg var over ham, men da vi begynte å snakke sammen ble jeg minnet på alle de gode sidene hans. Anonymkode: f0f6b...d6c
semperflorens Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da har du tolket det riktig 😊 Jeg er en rasjonell person som opplever disse følelsene som irrasjonelle. Kunne tenke meg å finne ut av hvorfor det føles slik, men siden det aldri blir oss to kan jeg ikke utforske det. Må bare legge det bak meg når han flytter. Anonymkode: 1ae36...465 Jaha. Vel, som tidligere forsøkt sagt, her er mitt tips for å bli kvitt følelsene: Innse at det kun er du som har disse følelsene og at du overtolker blikk og leser inn i det hva du ønsker. (Jo, det gjør du). Du tror du har skjønt at det ikke blir dere to, men ut fra det du skriver, virker du som om du innerst inne håper på det fremdeles. (Jo, det gjør du). Dette håpet må du slukke. Du må ikke legge det bak deg når han flytter, du må legge det bak deg nå. Han liker ikke deg, det blir aldri dere to. Jo raskere du innser det, jo raskere kommer du deg over han også. Men jeg ville absolutt utforsket de følelsene, selv om det ikke blir dere to. For de følelsene, hvorfor du liker han og hvorfor du ikke klarer å gi slipp, sier noe om deg. (Og igjen: jeg mener ikke å være krass eller slem, men fordi det er min erfaring at det er slik man kommer seg over folk - ved å forholde seg til virkeligheten, ikke fantasier. Ønsker deg alt godt 🥰 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå