Gnå Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Hvilken julesang må du høre for at det skal bli jul? Og hvilken kunne du ønske du aldri hadde hørt? Kom gjerne med utfyllende kommentarer og forklaringer også
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Alt av Maria mena er kloakk. Hun har dårlig stemme, mer luft enn sang som kommer ut der. For følsomme tekster Liker Julekveld i skogen med Rolf Just Nilsen. God historie Anonymkode: 4eebc...d40 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Best: It's beginning to look a lot like Christmas ✨ Driving home for Christmas Hemmat tel jul -Vazelina Bilopphøggers If I could wrap up a kiss -Silje Nergaard Red-suited superman -Rod Stewart I got your Christmas right here -Aloe Blacc Glittery -Kacey Musgraves Christmas Valentine -Ingrid Michaelson og Jason Mraz Tre nøtter til askepott-sangen✨ Og alle klassikerne+ de norske klassikerne🤶 Verst: Julebrus, Petters jul, Jeg vil ha ribbe, Maske hele jula, Skål for jula etc... Anonymkode: 47e31...ed8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Og selvfølgelig er Rocking around the Christmas tree med Brenda Lee et must💃🏻 Og When you wish upon a star ⭐ Anonymkode: 47e31...ed8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Jeg liker generelt ikke julesanger, i alle fall ikke de typisk "julete". Slike som John Lennon's "So this is Christmas" går an. MEN, jeg har faktisk oppdaget en helt fantastisk julesang som er skrevet av Carola og Erik Hillestad, hørte den for første gang i fjor. Jeg gråter hver gang jeg hører den, så utrolig magisk og rørende: Anonymkode: 96f4f...1c2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #6 Skrevet 18. desember 2020 Fairy tale of New York😍 Anonymkode: cb49e...f5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå