AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Idag har jeg spist en halv pizza fra pizzabakeren, og spiser sikkert noe digg ikveld. Hvor mye påvirker det og gjøre det en gang i uka? Anonymkode: b938d...7ee
Camillapb Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Kan utgjøre at du går opp i vekt, ned i vekt, eller vedlikeholder. Alt kommer ann på resten av uka. Men jeg tenker kos deg!! Så lenge du får inn alt av nødvendige næringsstoffer resten av uken er det ikke noe problem 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Jeg gjør det hver lørdag, jeg Spiser sundt resten av uka da. Tror ikke dette påvirker helsen. Anonymkode: e5b04...f88
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør det hver lørdag, jeg Spiser sundt resten av uka da. Tror ikke dette påvirker helsen. Anonymkode: e5b04...f88 Åhh glemte og ta det med. Jeg er veldig overvektig, og lurte på hvor mye det utgjør iforhold til vektnedgang. Er på en veldig streng plan, og trenger virkelig en kose dag for at det skal gå ❤️ Anonymkode: b938d...7ee
Gjest Emet Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 (endret) . Endret 11. desember 2020 av Emet
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Åhh glemte og ta det med. Jeg er veldig overvektig, og lurte på hvor mye det utgjør iforhold til vektnedgang. Er på en veldig streng plan, og trenger virkelig en kose dag for at det skal gå ❤️ Anonymkode: b938d...7ee Det kommer helt an på hvor mye kalorier kosedagen utgjør. Er det kanskje bedre å ha en litt mindre streng plan? Anonymkode: 32723...8ae
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det kommer helt an på hvor mye kalorier kosedagen utgjør. Er det kanskje bedre å ha en litt mindre streng plan? Anonymkode: 32723...8ae Det beste er å legge kosedagen inn i planen, stå vet du hvor mange flere kalorier du kan spise på kosedagen og fortsatt få ønsket antall kalorier i minus over hele uka. Anonymkode: 40646...2e4 1
Pæretre Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 Ja, det kan sikkert gå fint å ha en slik dag i uka, for vektnedgang. Ellers er en kostholdsendring ofte noe som skal vare livet ut, for at ikke man i framtida skal gå opp igjen. Så jeg trengte å gjøre noe med hva jeg forbinder med kos, og hvilken mat som er kosemat. Slik at jeg kunne kose meg med alt jeg spiser, og ikke vente på en spesiell dag med spesiell kosemat. Da måtte jeg vennes av behovet for endel smaker og delvis mengder. Jeg kuttet stort sett alt søtt, ingen forskjell på hverdag og helg. Trodde helger ikke lenger skulle bli noe å glede seg til. Men når jeg er vant til det, er helg like fint som før, og kroppen går ikke og venter på å spise noe spesielt. Jeg jobbet med å kose meg med maten, at den ikke skulle måtte konkurrere med søtt og snacks. Maten er i hovedfokus, og den er kjempegod! Så kos er det tre-fire ganger daglig hele uka hos meg, mye oftere enn før. Det er veldig godt å slippe å telle ned dager til helgemat lengre. Så - all ære til deg som holder deg til en dag i uka med kosemat. Jeg ville neppe klart det, så da ble løsningen å omdefinere all mat jeg spiser til kosemat. Rett og slett en endring i mitt mentale syn på mat. Det er ulike måter å gjøre dette på, og en annerledes matdag i uka kan sikkert passe bra! Lykke til med videre vektnedgang, heier på deg 🙌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå