AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, men jeg kom ut av et langt forhold for ca. 1 år siden. Siden den gang har jeg vært nærmest konstant involvert i masse "situationships", og livet mitt har endret seg kraftig. Nå er jeg 26 år. De rundt meg på min alder, altså de fleste av mine nærmeste venninner og kompiser, er liksom der at de gjerne vil sitte inne i helgene, prioriterer trening og familiemiddager, går på mer seriøse dates, er gravide med samboer, o.l. Så har vi meg ... Jeg kan gjerne være drita full med en gjeng 20-åringer på nachspill til langt på morgenkvisten (før Corona) så ofte jeg kan, har masse ONS, drama med useriøse menn, liker ikke ansvar - ganske så allergisk mot A4-"voksen-livet"! Jeg tar selv et tungt studie og driver altså ikke med bare tull og tøys, men føler meg likevel barnslig i forhold til jevnaldrene. Jeg har fått helt avsmak på de der seriøse forholdsgreiene, med stasjonsvogn, graviditet og innehelger (for å sette det på spissen, selvsagt). Det virker ikke som det der går helt over. Er jeg evig fjortis? Eller er det flere som meg??? Anonymkode: a7969...ebe 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Det er temmelig fjortis, ja. Anonymkode: 8f058...5cf 21
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Det er nok fordi du var i et langt forhold og har nå behov for å nyte singellivet litt. Du er ikke barnslig av den grunn. Men mye ONS og drama høres ikke helt smart ut. Det viktigste er at du selv trives i din situasjon. Anonymkode: 45d02...0e4 12
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Hva er situationships? 🤔 Drama med useriøse menn? Drita full med 20-åringer? Det høres umodent ut, ja. Det er ikke alle som er faniliepersoner. Mange som fester ukentlig livet ut. Men gjerne ikke med ungdommer. Hvordan er du med studiene? Anonymkode: 11973...ed1 13
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Så lenge du trives og er fornøyd med livet ditt, har ingen andre noe de skulle ha sagt. Gjør det som gjør deg lykkelig. Anonymkode: b1fd8...63a 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 Ja, du er «fjortis»/umoden. Men det er helt opp til deg selv om du vil være det. Anonymkode: 09447...80d 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 Det går over. Håper du er godt beskyttet under sex, da både med tanke på kjønnssykdommer OG graviditet. Du sier det var før corona. Sikker på det? For om det er omtrent 1 år siden du kom ut av forhold, så er det kun de tre første månedene etter bruddet... Anonymkode: 729af...521 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er nok fordi du var i et langt forhold og har nå behov for å nyte singellivet litt. Du er ikke barnslig av den grunn. Men mye ONS og drama høres ikke helt smart ut. Det viktigste er at du selv trives i din situasjon. Anonymkode: 45d02...0e4 Jeg tror også det... Jeg eide leilighet som 19-åring og var nylig på vei til å bli forlovet - før alt skjærte seg. Flyttet tidlig ut og rundt sammen med samboeren og vi var nok tidlig "voksne", sånn sett. Fra jeg var 17-25 var jeg der mine venner er nå, på en måte. Derfor er jeg litt sjokkert over at jeg plutselig freaker ut av det samme livet, og bare vil leve fritt og "umodent". Det er jo nå jeg er voksen, ikke sant... Men jeg hadde en vilter side fra før forholdet også, altså. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er situationships? 🤔 Drama med useriøse menn? Drita full med 20-åringer? Det høres umodent ut, ja. Det er ikke alle som er faniliepersoner. Mange som fester ukentlig livet ut. Men gjerne ikke med ungdommer. Hvordan er du med studiene? Anonymkode: 11973...ed1 Det er vel dating som aldri blir til et forhold, fordi man ikke er interessert nok, ikke vil forplikte seg, osv. Det jeg legger i situationships, i alle fall. Jeg er kjempeflink på skolen, og der er jeg superseriøs. Utrolig nok!! TS Anonymkode: a7969...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 Dette minner meg om en historie jeg overhørte på jobb for noen år siden. To kolleger hadde vært på et møte i sentrum, midt på kaldeste vinteren. De fortalte at de hadde sett en dame på en bussholdeplass sitte i en ermeløs kjole og de uffet seg over hvor kaldt det måtte ha vært. Så sier en annen kollega "Tror dere hun kom fra en fest?" Hvorpå den ene som hadde bevitnet dette sa "Det så mer ut som om hun hadde vært på en fest for 30 år siden." Det er deg om 30 år, TS, jeg er sikker på at du rocker da også. Bare pass på kåpa di. Anonymkode: b120a...da7 5
SoWhat? Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 Lev som du vil. Men vil du masse ons og drama? Drama er det verste jeg vet 🙂 men ansvar er det nok mange som misliker men *må* ta, så du er ikke alene om det eller aversjon mot a-4-liv. Ikke stress med hva du er for gammel til. Du kommer dit du skal når tiden er moden for det. Hva det enn er.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #12 Skrevet 11. desember 2020 En mellomting. Vennene dune høres ekstremt satte ut (i min omgangskrets fikk ingen barn før vi var over 30, så ikke stadjonsvogn, golden retriver, huslån eller graviditeter og barn da vi var bare 26. Det var gjerne fest hver helg, litt gor mye alkohol (aldri et mål å bli dritings, men skjedde dessverre ofte likevel), og gjerne nachspiel til det ble lyst igjen. Men altså ikke festing med 20-åringer, ønske om å bli dritings, massevis av ONSs, og jeg har aldri noengang hørt om noen som liker «masse drama med useriøse menn» 😶 Anonymkode: 83761...fdf 5
SoWhat? Skrevet 11. desember 2020 #13 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette minner meg om en historie jeg overhørte på jobb for noen år siden. To kolleger hadde vært på et møte i sentrum, midt på kaldeste vinteren. De fortalte at de hadde sett en dame på en bussholdeplass sitte i en ermeløs kjole og de uffet seg over hvor kaldt det måtte ha vært. Så sier en annen kollega "Tror dere hun kom fra en fest?" Hvorpå den ene som hadde bevitnet dette sa "Det så mer ut som om hun hadde vært på en fest for 30 år siden." Det er deg om 30 år, TS, jeg er sikker på at du rocker da også. Bare pass på kåpa di. Anonymkode: b120a...da7 Denne skjønte jeg ikke?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det går over. Håper du er godt beskyttet under sex, da både med tanke på kjønnssykdommer OG graviditet. Du sier det var før corona. Sikker på det? For om det er omtrent 1 år siden du kom ut av forhold, så er det kun de tre første månedene etter bruddet... Anonymkode: 729af...521 Man kan få gjort mye på kort tid. Jeg har lagt opp dette nå, selvfølgelig. Men poenget er at det er en side av meg som jeg har og tydeligvis dyrker da, kan man si. Sånn vanligvis, utenom COVID. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men altså ikke festing med 20-åringer, ønske om å bli dritings, massevis av ONSs, og jeg har aldri noengang hørt om noen som liker «masse drama med useriøse menn» 😶 Anonymkode: 83761...fdf Hehe. Liker og liker, fru Blom... Men ja, festing med 20-åringer er jo fordi det er de man møter ute, her jeg bor. Da mange på på min alder (venner og bekjente) er ekstremt rolige og mange har samboer. TS Anonymkode: a7969...ebe
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #15 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror også det... Jeg eide leilighet som 19-åring og var nylig på vei til å bli forlovet - før alt skjærte seg. Flyttet tidlig ut og rundt sammen med samboeren og vi var nok tidlig "voksne", sånn sett. Fra jeg var 17-25 var jeg der mine venner er nå, på en måte. Derfor er jeg litt sjokkert over at jeg plutselig freaker ut av det samme livet, og bare vil leve fritt og "umodent". Det er jo nå jeg er voksen, ikke sant... Men jeg hadde en vilter side fra før forholdet også, altså. TS Anonymkode: a7969...ebe Da er det jo virkelig ikke rart at du lever litt utsvevende nå, når du aldri har hatt anledning til det før. Slapp av og nyt singellivet. Livet blir fort nok alvor som det er, så ingen grunn til å ta det på forskudd. Anonymkode: b1fd8...63a 9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 Jeg syns det er du som er barnslig, det der var jeg ferdig med før jeg var 20. Anonymkode: 3ef35...7a1 3
SoWhat? Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns det er du som er barnslig, det der var jeg ferdig med før jeg var 20. Anonymkode: 3ef35...7a1 Er du lykkelig? 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #18 Skrevet 11. desember 2020 Jeg var også slik da jeg var 26, men det gikk over. Synes ikke man skal tvinge seg til voksenlivet før man er klar. Når det er sagt, det er masse gøy å gjøre som ikke innebærer fyll og one-night-stand Anonymkode: 7565e...ea5 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #19 Skrevet 11. desember 2020 Høres ut som du tar igjen det tapte. Helt greit, så lenge du er ansvarlig og skjønner at ting kan få konsekvenser. Hvis du bor på en sånn liten plass at du kun treffer 20-åringer ute, så ville jeg vært forsiktig med ONS. Du kan fort få dårlig rykte på deg. Anonymkode: 11973...ed1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #20 Skrevet 11. desember 2020 Det finnes vel en mellomting mellom det du holder på med og barn og stasjonsvogn? Blant mine bekjente har et mindretall under 30 barn. Anonymkode: faa0a...b21 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå