Gå til innhold

melde at en venn bryter smittevernregler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg planlegger besøk av sin familie fra Sverige denne helgen. Han skal egentlig smugle dem: hente dem ved grensa (et sted i skogen eller noe) og kjøre til sitt hjem, og tilbake til grensa på søndag. En av familiemedlemmer testet positiv siste fredag, men de påstår at hun er helt ok nå siden symptomfri for 3 dager nå, og det skal bety at viruset er borte.

Jeg er så sint nå. Halve landet er stengt, kan ikke dra på kino med barna, eller julemarked, eller feire julaften med storfamilie og kunne ikke se min minste som ble Lucia i bhg og gym er stengt blant annet på grunn av sånne dumme folk som blåser i den innsatsen alle andre gjør. Har så gjerne lyst å melde det, men vet ikke hvem mer vet om dette, tror at veldig få eller kanskje bare meg, så hvis jeg melder blir det opplagt at var meg.

Anonymkode: 467ba...419

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

En av familiemedlemmer testet positiv siste fredag, men de påstår at hun er helt ok nå siden symptomfri for 3 dager nå, og det skal bety at viruset er borte.

Anonymkode: 467ba...419

De har bare bestemt at vedkommende er frisk fordi hun ikke har hatt symptomer på 3 dager - på en sykdom som ofte gir milde symptomer... Ingen friskmelding fra noen som faktisk har greie på dette her?

I dette tilfellet hadde jeg glatt meldt fra!

• Liker 5
Skrevet

Herregud - ta ansvar! Meld fra , gjerne si fra til vennen din først.

• Liker 4
Skrevet

Meld i frå, sånn vedkommende får seg en saftig bot!! 

Anonymkode: 841ed...1ba

• Liker 3
Skrevet

Hvis du tror at ting blir bedre i samfunnet vårt om du melder slikt til myndighetene tar du så grundig feil.

Anonymkode: 66b3c...74d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...