Gå til innhold

Passer Lee Leola busken for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Looking for Lee
Skrevet

Har alltid hatt problemer med å finen passende jeans, men fått tips om Lee Leola (tror det er det den heter ihvertfall). Har typisk kvinnefasong, tynn i livet men stor rundt rumpe/hofter.

Hvor får man kjøpt de i Oslo-området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sur:

Skulle selvsagt stå "buksen" der, ikke "busken" :)

Skrevet

Lee selges blant annet på JC og Carlings her hvor jeg bor.

Vet ikke helt hvordan det er i Oslo da...

Gjest Solsikke
Skrevet

De har de ihvertfall på Bik Bok :)

Skrevet

Sjekk også ut modellen Desoto. Denne passer også for kvinner med litt former, og så har den bootcut :)

Skrevet

jeg leter etter den samme buksa! Vil ha LYS lee leola jeg, men den lyse tror jeg ikke blir produsert lenger.. så den ihvertfall ikke på lee sin hjemmeside......

Gjest gjesten
Skrevet
jeg leter etter den samme buksa! Vil ha LYS lee leola jeg, men den lyse tror jeg ikke blir produsert lenger.. så den ihvertfall ikke på lee sin hjemmeside......

Har akkurat kjøpt meg en lys lee leola:)uberfin:)

siste de hadde igjen! den lyse er vist en sommermodell som bare selges om vår/sommer:)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for alle tilbakemeldinger!

Skal ut å lete idag. :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har også den fasongen utover hoftene og inn i livet, og Leola buksen satt ikke så pent på meg. Desoto satt mye finere.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for tips om Desoto, Catwoman og Shira. Den skal prøves.

Hvor store størrelser kommer den i forresten?

Er den mulig å få på dersom man bruker 42/44 i buksestr. vanligvis?

Skrevet

Jeg antar at Lee-jeansene kommer opp til størrelse 34", så du burde finne en størrelse som passer.

Skrevet

Jeg har funnet Lee Desoto i størrelse 34''. De passet fint, og jeg bruker str 42 til vanlig. Problemet var at de ikke hadde dem med 35'' i lengde, og 33'' ble altfor korte. :( Noen som vet om de i det hele tatt kommer i denne størrelsen? (De i butikken visste ikke...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...