AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #21 Skrevet 12. desember 2020 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Ville sikkert vært fornøyd, om du kunne bruke den og den seksuelle kjemi og kommunikasjon mellom oss var bra. Var ikke seksuell kjemi, tenning, kommunikasjon og alt det mer vesentlige på plass hadde hvor stor penisen var vært totalt uvesentlig. Det har ALDRI vært størrelsen på penis som var avgjørende for god sex. Eneste fordel med at mannen er fornøyd med sin penis er at det synes å påvirke selvtilliten til mannen, og da hvor fri og leken han er i det seksuelle. Det var IKKE størrelsen på penis det var noe feil ved angående dem hvor sex ble en nedtur. Men du har jo ikke peiling, for han har vært på en nettside som sier at akkurat de målene han la inn var de målene som alle kvinner drømmer om! Det beviser at du tar feil. I alle fall i hans øyne. Anonymkode: 05230...838 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #22 Skrevet 12. desember 2020 Gratulerer! Det er sikkert fint for deg å ha det. Men i det lange løp er det personligheten din som betyr noe. Det er den stort sett alle andre mennesker må forholde seg til. Så ikke vær så opptatt av tissemannen - andre ting er langt viktigere enn størrelsen og formen på den. Anonymkode: 12d05...db9
blaffen Skrevet 12. desember 2020 #23 Skrevet 12. desember 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Du mener altså at de målene jeg oppga i startinnlegget er så gode at det er veldig usannsynlig at jeg snakker sant? Anonymkode: 89ac8...8c1 Det kan du godt si. Først og fremst handler dette om troverdighet. Vi har ingen grunn til å tro at målene du oppgir er korrekte, like lite som dere har grunn til å tro på meg om jeg skryter på meg en Countach i garasjen.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #24 Skrevet 12. desember 2020 Nei! Ville IKKE vært fornøyd! Gir blaffen om noen mener den er "perfekt", bryr meg heller om måten du bruker den på!!!! Anonymkode: ae04b...5b6 3
T-Rex Skrevet 12. desember 2020 #25 Skrevet 12. desember 2020 Det er nærmest forbløffende hvor mye menn er interessert i pikken sin. Mitt forslag: Fokuser på noe annet. 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #26 Skrevet 12. desember 2020 Grattis me da'n 👍 Anonymkode: a6bb5...21b
Trolltunge Skrevet 12. desember 2020 #27 Skrevet 12. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men du har jo ikke peiling, for han har vært på en nettside som sier at akkurat de målene han la inn var de målene som alle kvinner drømmer om! Det beviser at du tar feil. I alle fall i hans øyne. Anonymkode: 05230...838 Ja jeg har fått med meg det at mange menn tror dette er vesentlig, men om jeg ikke kan sies å ha peiling må jeg likevel påpeke at min erfaring tilsier noe annet. Mannen som ødela mye for både seg selv og meg med å tro at penis var for liten hadde langt større penis enn menn jeg har hatt fantastisk sex med. Det var ingenting galt med penis, men hans usikkerhet var det håpløst å gjøre noe med. (Ja jeg prøvde, til jeg ga opp. Det nyttet jo ikke å verken si noe eller vise at den var fullgod, siden han hadde bestemt seg.) Mest sjokkerende dårlig sexerfaring jeg har opplevd hadde ingenting med penis å gjøre, men merkelige issues, som at sæd var motbydelig ekkelt. Klinisk/mekanisk sex, avsluttet med "Æsj!" er tydeligvis ikke noe for meg. Egoisten som bare brydde seg om egen nytelse har jeg heller ingen gode seksuelle minner om. Hvordan penisen var husker jeg knapt, for den var absolutt ikke problemet. De fleste peniser er helt normale, og veldig deilige, det er mannens innstilling og oppførsel som betyr mer for om det blir bra sex, eller absolutt ikke. Men så har jo ikke jeg peiling da, jeg er bare kvinne, og vet derfor ikke hva som virkelig teller mest for oss kvinner. 😜 Endret 12. desember 2020 av Trolltunge 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #28 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): På thevisualiser.net kan du visualisere penisen din. Min er 18,5 cm i lengde og 15 cm i omkrets. For de kvinnelige medlemmene der er den pefekte penis 18,7 cm i lengde og 14,7-14,8 cm i omkrets. Det betyr at jeg er 2 mm under i lengde og 2 mm over i omkrets. Ville dere vært fornøyd med penisen min? Anonymkode: 89ac8...8c1 Who the f.. cares? Jeg er mann, og klarer i det minste skjønne at penisstørrelsen betyr lite så fremt den ikke er lang under gjennomsnittsstørrelse. At din er sånn og sånn betyr jo ingenting. Ingen av oss vet hvordan du er i senga, hvilke moves du bruker og hvordan du behandler kvinnen. Ergo, ingen her kan si at dem ville vært fornøyd med penisen din. Sex med deg er ikke kun penisen din, det er egentlig alt annet. Jeg aner ikke hvor stor min er, men tipper rundt 15 cm. Har aldri fått klager på noen måter, fullfører alltid sex til hun har fått orgasme og har aldri hatt sex kun én gang med en kvinne. Jeg tenker jeg ligger bedre an enn deg på skalaen på om hvem dem ville vært fornøyd med. For jeg er ikke så overfokusert på min egen penis, men heller henne. Anonymkode: f2ca3...96c 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #29 Skrevet 12. desember 2020 Sørlandsjenta02 skrev (12 timer siden): Den ville nok vært helt ok, men foretrekker se litt større. Større?, det ville vel bare gjort vondt?, eller er musa di endeløs? Anonymkode: 89ac8...8c1
Sørlandsjenta02 Skrevet 12. desember 2020 #30 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Større?, det ville vel bare gjort vondt?, eller er musa di endeløs? Anonymkode: 89ac8...8c1 Den er trang som få, men jeg elsker å bli strekt. Jeg liker å kjenne det. Har nok en høy smerteterskel for hva som er vond smerte. Så trener jeg knipeøvelser hver dag.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #31 Skrevet 12. desember 2020 Sørlandsjenta02 skrev (3 minutter siden): Den er trang som få, men jeg elsker å bli strekt. Jeg liker å kjenne det. Har nok en høy smerteterskel for hva som er vond smerte. Så trener jeg knipeøvelser hver dag. Men er den kjempelang?? Anonymkode: 89ac8...8c1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #32 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 18.55): På thevisualiser.net kan du visualisere penisen din. Min er 18,5 cm i lengde og 15 cm i omkrets. For de kvinnelige medlemmene der er den pefekte penis 18,7 cm i lengde og 14,7-14,8 cm i omkrets. Det betyr at jeg er 2 mm under i lengde og 2 mm over i omkrets. Ville dere vært fornøyd med penisen min? Anonymkode: 89ac8...8c1 Nei, fordi personligheten din høres rævva ut fra bare dette innlegget, og når mannen ikke wer ok er ivertfall ikke penisen hans ok. Anonymkode: 2ceae...604 1
Maleficenta Skrevet 12. desember 2020 #33 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 18.55): På thevisualiser.net kan du visualisere penisen din. Min er 18,5 cm i lengde og 15 cm i omkrets. For de kvinnelige medlemmene der er den pefekte penis 18,7 cm i lengde og 14,7-14,8 cm i omkrets. Det betyr at jeg er 2 mm under i lengde og 2 mm over i omkrets. Ville dere vært fornøyd med penisen min? Anonymkode: 89ac8...8c1 Å herregud for en patetisk ting å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #34 Skrevet 12. desember 2020 Penisen din betyr ingenting om du som person ikke har noe å by på. De fleste kvinner vil ha mer enn "Den Perfekte Penis". Anonymkode: 09647...382
Sørlandsjenta02 Skrevet 12. desember 2020 #35 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er den kjempelang?? Anonymkode: 89ac8...8c1 Ehh. Hva er det for slags spørsmål? Fordi om jeg liker en stor pikk, så betyr jo ikke det at hele kommer inn i fitta mi. Det handler om opplevelsen av det. Jeg blir ekstra gira og kåt når jeg får leke med en stor pikk. Det blir samtidig med utfordrende. Noe jeg liker. Vanskeligere å ta i halsen. Og kjenne at den støter helt imot innerst inni meg.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #36 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 19.20): Du mener altså at de målene jeg oppga i startinnlegget er så gode at det er veldig usannsynlig at jeg snakker sant? Anonymkode: 89ac8...8c1 Han mente vel heller at du ikke ville startet tråden dersom du hadde de målene der. Voks opp, så skjønner du kanskje poenget du også. Anonymkode: 7d5e8...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #37 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han mente vel heller at du ikke ville startet tråden dersom du hadde de målene der. Voks opp, så skjønner du kanskje poenget du også. Anonymkode: 7d5e8...2dd Det er ganske kult at jeg har så bra kuk at målene jeg oppgir ikke engang er troverdig. Anonymkode: 89ac8...8c1
Gjest loveli Skrevet 13. desember 2020 #38 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gratulerer! Det er sikkert fint for deg å ha det. Men i det lange løp er det personligheten din som betyr noe. Det er den stort sett alle andre mennesker må forholde seg til. Så ikke vær så opptatt av tissemannen - andre ting er langt viktigere enn størrelsen og formen på den. Anonymkode: 12d05...db9 For meg funker det best med en rett eller oppoverbøyd penis. Jeg får lett orgasme med disse penisene. Vet ikke hvorfor doggy med nedoverbøyde peniser ikke gir samme nytelse.., men det gjør det altså ikke. Hm..
Gjest Tranma Skrevet 13. desember 2020 #39 Skrevet 13. desember 2020 Vi kan snakke om at mange damer sliter med kroppspress og føler seg lite eller ikke tilstrekkelig, men det er mange menn jeg synes synd på også ❤️ Gi beng i alle mulig normer. Bruk den kjeppen dere har. Runk, pul og kos deg. Det er bedre enn å tenke på størrelse osv...
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #40 Skrevet 13. desember 2020 On 12/11/2020 at 6:55 PM, AnonymBruker said: På thevisualiser.net kan du visualisere penisen din. Min er 18,5 cm i lengde og 15 cm i omkrets. For de kvinnelige medlemmene der er den pefekte penis 18,7 cm i lengde og 14,7-14,8 cm i omkrets. Det betyr at jeg er 2 mm under i lengde og 2 mm over i omkrets. Ville dere vært fornøyd med penisen min? Anonymkode: 89ac8...8c1 Gratulerer, du må bare være sååå stolt! Hvordan klarte du å få den så perfekt? Håper du får laget statue av den og satt på utstilling et sted så alle homofile menn kan komme og sikle over den! 🏆 Anonymkode: fcc99...645 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå