Gå til innhold

Ifølge the visualiser har jeg nesten en perfekt penis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På thevisualiser.net kan du visualisere penisen din. Min er 18,5 cm i lengde og 15 cm i omkrets. For de kvinnelige medlemmene der er den pefekte penis 18,7 cm i lengde og 14,7-14,8 cm i omkrets. Det betyr at jeg er 2 mm under i lengde og 2 mm over i omkrets. Ville dere vært fornøyd med penisen min?

Anonymkode: 89ac8...8c1

Skrevet
blaffen skrev (Akkurat nå):

Enda en penis-tråd..

At du har en penis på de målene er *litt* mer sannsynlig enn at jeg har denne bilen i garasjen: https://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Countach

Du mener altså at de målene jeg oppga i startinnlegget er så gode at det er veldig usannsynlig at jeg snakker sant?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

På thevisualiser.net kan du visualisere penisen din. Min er 18,5 cm i lengde og 15 cm i omkrets. For de kvinnelige medlemmene der er den pefekte penis 18,7 cm i lengde og 14,7-14,8 cm i omkrets. Det betyr at jeg er 2 mm under i lengde og 2 mm over i omkrets. Ville dere vært fornøyd med penisen min?

Ingen kvinner vet hvor stor 18 cm er og 15 cm i omkrets. Pga mennene lyver på seg ekstra, så tror de fleste at 15 cm er 18 osv. 95% har 15 cm eller mindre så de fleste er sammen med en gjennomsnittspenis og er mest kompatible med det.

Anonymkode: 8de39...c43

• Liker 9
Skrevet

Du virker alt for opptatt av penisen din, så jeg hadde nok ikke vært fornøyd med personen penisen sitter på 🤔 Og det er viktigere enn selve penisen. 

Anonymkode: a7aaa...5a1

• Liker 12
Skrevet

Selv er jeg minst like opptatt av hva penisen faktisk er koblet til. Bra penis er... Bra det.. 😂 men virkelig ikke alt. 

Anonymkode: fd0c9...43a

• Liker 6
Skrevet

Jeg har hatt sex med over 20 menn, men jeg aner ikke mål på størrelsen på penisen til noen av den. Husker ikke hvilke som hadde størst eller minst heller, men jeg husker om jeg synes sexen var bra eller ikke. Det hadde ingenting med penisstørrelsen å gjøre, men om hva de sa og hva de gjorde.

Anonymkode: 42bbd...56f

• Liker 13
Skrevet

Synes generelt peniser ser litt udelikate ut, så det er lite jeg finner estetisk fint uansett lengde eller tykkelse.

Anonymkode: 81cc9...695

• Liker 3
Skrevet

Åh herregud.

SLUTT.

Lag et tissemannforum og runk i ring.

Dra opp på Sognsvann. 

Ikke less ned et KVINNEforum med pikken deres. 

Anonymkode: dee56...4d9

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt sex med over 20 menn, men jeg aner ikke mål på størrelsen på penisen til noen av den. Husker ikke hvilke som hadde størst eller minst heller, men jeg husker om jeg synes sexen var bra eller ikke. Det hadde ingenting med penisstørrelsen å gjøre, men om hva de sa og hva de gjorde.

Anonymkode: 42bbd...56f

Hva liker du at de sier og gjør da?

Skrevet

Ja, jeg tror det. Aldri prøvd så stor før, derfor vet jeg ikke. Men tror det hadde vært ekstra deilig med stor pikk.

Anonymkode: b7283...cb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alt for stor, hadde ikke vært fornøyd.

Anonymkode: 7403d...5d7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes generelt peniser ser litt udelikate ut, så det er lite jeg finner estetisk fint uansett lengde eller tykkelse.

Jeg synes stor sett de fleste peniser å skikkelig fine å se på når de står, et nydelig syn😁

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg tror det. Aldri prøvd så stor før, derfor vet jeg ikke. Men tror det hadde vært ekstra deilig med stor pikk.

Hvor gammel er du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Den ville nok vært helt ok, men foretrekker se litt større. 

Annonse
Skrevet
blaffen skrev (17 timer siden):

Enda en penis-tråd..

At du har en penis på de målene er *litt* mer sannsynlig enn at jeg har denne bilen i garasjen: https://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Countach

Jeg har råd til å kjøpe en slik bil så helt usannsynlig er det ikke. Har ikke kjøpt den da, for det første er den gammel og overpriset i forhold til kapasitet, for det andre ville den slitt på norske vinterveier, for det tredje hater jeg å bruke penger.

Anonymkode: 3db92...6cd

Skrevet

Til info: Hvordan penis ser ut har veldig liten sammenheng med hvor god sexpartner du er. Den dårligste sexen jeg har hatt, har vært med menn som skryter av penisen sin, og egne ferdigheter i senga. Det har som regel vært en gedigen nedtur. Den beste sexen har vært med menn som vet hva de driver med, og har forstått at sex er samspill mellom to mennesker.

Anonymkode: 34b54...3c1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vagina og kjønnslepper er så mye finere mener du?

Anonymkode: 8de39...c43

• Liker 2
Skrevet

Ville sikkert vært fornøyd, om du kunne bruke den og den seksuelle kjemi og kommunikasjon mellom oss var bra. 

Var ikke seksuell kjemi, tenning, kommunikasjon og alt det mer vesentlige på plass hadde hvor stor penisen var vært totalt uvesentlig. 

Det har ALDRI vært størrelsen på penis som var avgjørende for god sex. Eneste fordel med at mannen er fornøyd med sin penis er at det synes å påvirke selvtilliten til mannen, og da hvor fri og leken han er i det seksuelle. Det var IKKE størrelsen på penis det var noe feil ved angående dem hvor sex ble en nedtur. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...