Gå til innhold

Varme løpetights til dame og herre? Tips?

Teardrop

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til varm løpetights til både dame og herre? Helst med høyt liv.
Vi startet å jogge i år så har aldri jogget i kaldt vær, merker nå at de tynne vi har er utrolig kjølige.
Noen som kan tipse om noe varmere? Det er ikke plass til ullundertøy på de vi har pr i dag.

Tips om merker og linker tas i mot med løpeglede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Villfisker

Swix tror jeg det er et merke som heter. Brukes visst av skiløpere. Hadde det på vinteren, da jeg gikk på fitness linje for noen år siden. Finnes til både mann og dame. 3/4 og full lengde.

finnes også tynne ullstilongs man kan ha under tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt det du spør om, men jeg bruker en langrennsbukse, bare pass på at det er en modell som sitter tett rundt anklene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en tights fra Johaug i høst, den er foret på innsiden. Flash warm tights heter den, de har også en med ullmix(aerial woolmix). Den er helt fantastisk å løpe i nå som det er kaldt. Høyt liv har den også, og sitter godt gjennom økta. Longs under tights er ubehagelig synes jeg. 

Anonymkode: a09ab...378

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (17 timer siden):

Ikke helt det du spør om, men jeg bruker en langrennsbukse, bare pass på at det er en modell som sitter tett rundt anklene. 

Hvilken type bruker du?

Anonymkode: 6bb15...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken type bruker du?

Anonymkode: 6bb15...ad5

Jeg bruker en fra Swix, men tror ikke den er det beste (var enkleste løsning når jeg skulle kjøpe). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere fra Swix, og har alltid vært veldig fornøyd med dem. 

Anonymkode: e9926...f52

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (22 timer siden):

Noen som har tips til varm løpetights til både dame og herre? Helst med høyt liv.
Vi startet å jogge i år så har aldri jogget i kaldt vær, merker nå at de tynne vi har er utrolig kjølige.
Noen som kan tipse om noe varmere? Det er ikke plass til ullundertøy på de vi har pr i dag.

Tips om merker og linker tas i mot med løpeglede :)

BARA lanserte vinterkolleksjon i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Swix og er veldig fornøyd. Men jeg er fornøyd fordi den ikke har så høyt liv som mange tights har nå, så mulig du ikke liker den like godt. 😊

Anonymkode: a61aa...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...