Gå til innhold

Halspastill som ligner på fjernlys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på i en bil og ser på fjernlys ikonet. Dette bringer frem et vagt minne om en type halspastiller fra min barndom. Jeg har googlet alt jeg kom på, men har ikke klart å finne den igjen. Mener det var en grå pose, og at det var bilde av en grønn eller blå halspastill med et skjerf. Er det noen som husker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Henkelpenkel skrev (2 minutter siden):

Jeg sitter på i en bil og ser på fjernlys ikonet. Dette bringer frem et vagt minne om en type halspastiller fra min barndom. Jeg har googlet alt jeg kom på, men har ikke klart å finne den igjen. Mener det var en grå pose, og at det var bilde av en grønn eller blå halspastill med et skjerf. Er det noen som husker?

Ååååh satan jeg fikk flashback av det du skrev, jeg har det på tunga og kommer ikke på det, helt jernteppe. Håper noen her har svar for kjenner dette plager meg sånn at jeg ikke får en god helg hvis ikke 😅

Anonymkode: 23d94...087

• Liker 1
Skrevet

Haha og beklager! Håper noen kan hjelpe oss 😂

Skrevet

Bentasil 🙂

Anonymkode: de684...d0d

• Liker 2
Skrevet
Henkelpenkel skrev (Akkurat nå):

Haha og beklager! Håper noen kan hjelpe oss 😂

Haha ja, sånn er det når gamle minner kryper frem, men bare halve 😅

Anonymkode: 23d94...087

• Liker 1
Skrevet

Bentasil?

F1C49C64-75D9-45E0-922E-7FB23F1F2EFC.png

Anonymkode: ec91b...e07

• Liker 1
Skrevet

Wow! Takk 🤩🎉

Skrevet

image.jpeg.5bbac1e565f8f77a280d330dce5c26de.jpeg

Anonymkode: 957af...a29

• Liker 1
Skrevet

Åh, flashbackminne! mamma hadde alltid de der i veska da jeg var liten, og jeg hatet smaken. Men jeg syns mamma var så kul at jeg alltid sa ja hver gang hun spurte om jeg ville ha, for da følte jeg meg like voksen og kul som henne 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...