Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta opp igjen matematikk fra videregående via privatist, gjerne nettstudier da jeg ikke bor særlig sentralt. 

Noen erfaringer med Sonans, Akademiet og lignende? 
Hva anbefales? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe da jeg ikke har tatt opp matematikk fra videregående. Jeg fikk sekser på VGS.

Anonymkode: b5eb0...67d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke hjelpe da jeg ikke har tatt opp matematikk fra videregående. Jeg fikk sekser på VGS.

Anonymkode: b5eb0...67d

Så fint for deg 🙂 Gratulerer! 

Skrevet

Hvilken matte tenker du å ta opp?

Jeg tok S2 hos Sonans i høst, og jeg er for det meste fornøyd med hvordan kurset er lagt opp. Veldig eksamensrettet og effektivt, og du trenger ingen bok med mindre du ønsker.

Læreren jeg fikk var også god på å undervise, hyggelig og hjelpsom, og effektiv på retting av oppgaver.

Det eneste som trakk veldig ned var at kurset inneholdt mye slurverfeil i oppgaver, fasiter, løsningsforslag og undervisningstekst. Læreren var alltid rask med å rette opp når jeg sa ifra, men det var såpass mye feil at jeg følte jeg burde fått betalt for korrekturlesing om jeg skulle sagt ifra om alt. Kastet bort mye tid på å regne oppgaver om igjen fordi det riktige svaret ikke stod i fasiten.

Skrevet
Dorathea skrev (12 timer siden):

image.png.0b849c0f67b6b853f408f3090a8be32c.png

Det er min erfaring også. Jeg ser etter privatlærer. Hvis du vil kan du slenge deg på tråden min, så kan vi spleise på en🥰

Anonymkode: 859a2...5f5

Skrevet

Tråden min heter realfagslærer.. Følg den og si at du også leter, kanskje man kan videoskype elns. Hvis du er interessert. Jeg trenger hjelp til helt Basice ting i matte. Men skal ta s1+2

Anonymkode: 859a2...5f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...