AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Og ja, samboeren hans vet om det. De hadde ikke åpent forhold, det var utroskap som ble avslørt. De bor sammen for barnas skyld. Det jeg lurer på, er det noen her inne som har erfaring med dette? Enten som den kjæresten til mannen/kona, eller den mannen/kona som har kjæreste på si? Er det liv laga? Vi har vert kjærester i ca to år Anonymkode: ff779...747 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Hva syns du selv? Syns du mannen du er sammen med gir deg følelse av troskap til bare deg, eller tenker du han kan finne på å gjøre det samme mot deg om noen år? At han ikke går er også et tegn på at du bare er kjekk å ha. Hadde mannen ment alvor hadde han selvsagt dratt fra dama og barna, og gitt henne også mulighet til et bedre liv. Det er bare noe rot slik det er nå. Anonymkode: 04ef1...949 35
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva syns du selv? Syns du mannen du er sammen med gir deg følelse av troskap til bare deg, eller tenker du han kan finne på å gjøre det samme mot deg om noen år? At han ikke går er også et tegn på at du bare er kjekk å ha. Hadde mannen ment alvor hadde han selvsagt dratt fra dama og barna, og gitt henne også mulighet til et bedre liv. Det er bare noe rot slik det er nå. Anonymkode: 04ef1...949 Samboeren hans har mulighet å bare dra/kaste han ut. Men velger å bli. De har ikke følt kjærlighet på flere år. Kun praktisk for barna. Anonymkode: ff779...747
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Som den som har sittet hjemme sønderknust, vel vitende om hva mannen driver med enkelte ganger han ikke er hjemme - vær så snill, kutt ham ut. Det er så ufattelig vondt å vite at det er en tredje person i forholdet vårt, som egentlig kun har plass til to. Anonymkode: ea980...bde 23
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva syns du selv? Syns du mannen du er sammen med gir deg følelse av troskap til bare deg, eller tenker du han kan finne på å gjøre det samme mot deg om noen år? At han ikke går er også et tegn på at du bare er kjekk å ha. Hadde mannen ment alvor hadde han selvsagt dratt fra dama og barna, og gitt henne også mulighet til et bedre liv. Det er bare noe rot slik det er nå. Anonymkode: 04ef1...949 Han skal da vel ikke dra fra barna? Kona kan han forlate når situasjonen er som den er, men barna skal han absolutt beholde forholdet til. Anonymkode: 14af9...5f4 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som den som har sittet hjemme sønderknust, vel vitende om hva mannen driver med enkelte ganger han ikke er hjemme - vær så snill, kutt ham ut. Det er så ufattelig vondt å vite at det er en tredje person i forholdet vårt, som egentlig kun har plass til to. Anonymkode: ea980...bde Det virker ikke som hun er så sønderknust. Samboerskapet er bare en praktisk forordning, høres det ut som. Anonymkode: 14af9...5f4 1
Gibralfaro Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Samboeren hans har mulighet å bare dra/kaste han ut. Men velger å bli. De har ikke følt kjærlighet på flere år. Kun praktisk for barna. Anonymkode: ff779...747 Høres ut som to fruktbare og kjærlige forhold. 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samboeren hans har mulighet å bare dra/kaste han ut. Men velger å bli. De har ikke følt kjærlighet på flere år. Kun praktisk for barna. Anonymkode: ff779...747 Han har jo også valget å dra, det er ikke bare samboeren som har det valget. Han bare gidder ikke, han har det nok greit slik det er da. Syns du det er greit egentlig, at han sover og bor med henne? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han skal da vel ikke dra fra barna? Kona kan han forlate når situasjonen er som den er, men barna skal han absolutt beholde forholdet til. Anonymkode: 14af9...5f4 Jeg tror du skjønte hva jeg mente hvis du legger godviljen til. Selvsagt skal han få ha et forhold til barna, men å leke familie når begge foreldrene er miserable er bare dumt. Bedre at barna får to fornøyde foreldre. Hva hadde du tenkt om du som voksen fikk vite at foreldrene dine holdt sammen KUN for deg, i stedet for å gå fra hverandre og kanskje finne nye partnere? Vet hva jeg hadde ment, og jeg hadde blitt knust om jeg fikk vite noe slikt. Anonymkode: 04ef1...949 11
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 Du er ikke kjæreste. Du er elskerinne Anonymkode: fde24...359 40
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det virker ikke som hun er så sønderknust. Samboerskapet er bare en praktisk forordning, høres det ut som. Anonymkode: 14af9...5f4 Aldri i verden at jeg hadde innrømmet ovenfor dette andre kvinnemennesket hvor ødelagt jeg faktisk ble av dette. Jeg vet ikke med henne, men jeg var i alle fall opptatt av å vise alt annet enn følelser ovenfor henne. Møtte henne aldri face to face da, bare så det er sagt. Ikke like sikker på at jeg hadde greid å holde meg i skinnet da. Anonymkode: ea980...bde 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #12 Skrevet 11. desember 2020 Hvis du skal tro på hans historie, så må minstekravet være at kona hans forteller deg det samme. Har hun ikke gjort det, så kan du være sikker på at han lyver. Da er du ikke kjæresten, du er elskerinnen som bidrar til sorg og fortvilelse for både kone å barn. Respektløst Anonymkode: 7a864...ee2 18
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #13 Skrevet 11. desember 2020 Dette kommer ikke til å føre noe godt med seg. For det første bør du, hvis du er et bra menneske, vike unna. At du innleder et forhold til en med barn og forhold bør du ha dårlig samvittighet for. Sett deg selv i situasjonen til kona hans eller barna, ville du ønsket å oppleve dette? Denne mannen er ikke nok glad i deg til å dra. Du er vel grei å ha som spenning, sex og bekreftelse, men innse at han ikke er noe å samle på når han oppfører seg som han gjør. At kona hans viser lite følelser kan skyldes mye, ikke minst psykologiske forsvarmeksnismer. Hun betror seg vel ikke til deg, og er antagelig psykisk nedbrutt av sin mann. For mammaer gjør man alt for barna stort sett. Barna er vel de store taperne i dette. De har livet foran seg. Men med hvilke rollemodeller?? Av hensyn til deg og alle involverte bør du trekke deg ut av dette. Det finnes tusenvis av ledige bra menn! Alle fortjener bedre enn dette. Anonymkode: 9e234...00f 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Og ja, samboeren hans vet om det. De hadde ikke åpent forhold, det var utroskap som ble avslørt. De bor sammen for barnas skyld. Det jeg lurer på, er det noen her inne som har erfaring med dette? Enten som den kjæresten til mannen/kona, eller den mannen/kona som har kjæreste på si? Er det liv laga? Vi har vert kjærester i ca to år Anonymkode: ff779...747 Hva mener du med liv laga? Hvis han er fornøyd, kona er fornøyd og du er fornøyd, er det vel liv laga. Men om du mener at han kommer til å forlate kona til fordel for deg når barna blir eldre, så tror jeg du kan glemme det. Det er naturligvis en mulighet for det, men den er liten, viser statistikken. Anonymkode: 9a03b...e7b 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #15 Skrevet 11. desember 2020 Merkelig opplegg. Men hvis det fungerer for dere alle så er det jo bra. Utroskap ødelegger ikke bare forhold, men også barna. Det er uansett greit å avrunde et ekteskap uansett på en smooth måte enn at barna skal lide og de trenger ikke vite om deg før et år etter de er flyttet fra hverandre om det skjer heller. Og heller aldri årsak til brudd. Du har ingenting å si uansett i forholdet til han og kona. Du er kun siste mann i rekka foreløpig. Og heller ikke rett til å stille ultimatum. Bare hold deg til løsningen og ikke bland deg inn. Eller så kan du virke som sjalu psyko kjerring. Anonymkode: 766fd...3d4
Nymerïa Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): De har ikke følt kjærlighet på flere år. Har kona bekreftet dette til deg? For det er åpenbart at dette ikke er en sannferdig mann og da kan du ikke legge til grunn hans utsagn om personlige forhold. For alt du vet har de et sånt åpent forhold der han forteller henne alle slags intime detaljer om deg, til begges store forlystelse. Forøvrig er jeg enige med de andre her som sier at hvis dere trives med ordninga alle tre så hvorfor ikke. 11
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 Samme historie. Vet ikke om det er liv laga enda. Tiden vil vise. Anonymkode: 60c2a...282
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #18 Skrevet 11. desember 2020 Mannen får i pose og sekk, og du godtar å sette livet på vent. Ditt valg. Anonymkode: 47316...4d2 9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #19 Skrevet 11. desember 2020 Sånt her, bli det mere og mere av:) høye bolig priser, gjør det vanskelig å bo aleine:) Anonymkode: a4b1e...4f4 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #20 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og ja, samboeren hans vet om det. De hadde ikke åpent forhold, det var utroskap som ble avslørt. De bor sammen for barnas skyld. Det jeg lurer på, er det noen her inne som har erfaring med dette? Enten som den kjæresten til mannen/kona, eller den mannen/kona som har kjæreste på si? Er det liv laga? Vi har vert kjærester i ca to år Anonymkode: ff779...747 Det kommer jo an på hva du vil, Ts. Tenker du at det er et mål å stifte familie selv innen få år så bør du jo enten dumpe han eller treffe andre menn i tillegg til han her, med formål å flytte sammen og stifte familie. Så kan du og typen heller begge ha åpne forhold og også treffe hverandre. Dette er 2020 - monogami er ikke en selvfølge. Tenker du at du har nok med egne barn, eller ikke vil sambo så er jo denne ordningen helt perfekt. En mann som kommer innom men som aldri vil mase om å flytte inn er i mange livsfaser akkurat det en ønsker - spesielt etter samlivsbrudd med unger, når det er ugreit å endre på sammensetningen i husholdningen. Anonymkode: 987b0...d14 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå