Gå til innhold

klarte det igjen....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå..

HURRA! dama mi fikk orgasme, igjen....

det har i det siste vært mye snakk om den berømte kvinnelige andelen som får orgasme. jeg synes det høres helt villt ut at ikke flere kvinner får orgasme med partneren sin. det at det bare er en tredel som får det er noe jeg tviler sterkt på..

er det noen i det hele tatt her på kg som ikke klarer å tilfredstille/bli tilfredstillt(les:orgasme) av partneren sin??

har inntrykk av at "alle" her inne har et sinnsykt bra sexliv, men jeg tar kanskje feil....?

jeg har hatt sex med ca 2o jenter, og det er bare 2 har ikke fått orgasme sammen med meg.. enten må jeg lære meg brøkregning(hva er 1/3???), eller så er jeg vannvittig god i senga :oops:

føler meg ikke som en superelsker, så jeg bør kanskje begynne å friske opp mattekunnskapene mine.. :-? .

hilsen meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har tydeligvis mye å lære.................. ingen mann "gir" en kvinne orgasme. Kvinnens orgasme sitter i hodet, og er et resultat av flere faktorer.

Morticia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er mange jenter som faker og ikke sier noe for ikke å såre mannens stolthet.

Det er bare å knipe sammen musklene i underlivet noen ganger så; vips kjennes det ut som en orgasme.

Dette er selfølgelig å gjøre seg selv og partner en bjørnetjeneste.

Det er ikke så lett å få orgasme med en tilfeldig partner tror jeg. Jeg må ihvertfall slappe helt av og være med en jeg stoler på og er glad i.

Dette er jo selfølgelig individuelt.

Det er mange kvinner som får orgasme når de onanerer, men sliter litt sammen med en partner. God komunikasjon er nøkkelordet, og for all del; ØVELSE GJØR MESTER :-)

Min kjære og jeg snakker mer åpent om dette med å få orgasme nå, og vi har kjøpt inn noen hjelpemidler :lol:

Ser frem til mange, ekte orgasmer i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, hørtes fint ut at du klarer å gi din kjæreste orgasme hver gang.

Min bedre halvdel er også flink til dette, så og si hver gang får jeg en skikkelig orgasme. De gangene dette ikke skjer er det nok pga av at jeg er stresset og har 100 andre ting som spinner rundt i hjernen min, eller den vanligst årsaken at jeg er sår (plaget av urinveisinfeksjoner, noe de aller fleste jenter jeg kjenner er). Men jeg har til dags dato ikke faket, da blir jeg garantert gjennomskuet. For så godt kjenner han meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lilje, jeg er helt enig med Morticia, menn "gir" ikke bort orgasmer, og det begrepet bør du også slutte å bruke!

Orgasmer, for begge to, er den enkeltes eget ansvar, men i et samspill mellom dem, det er ingen som "blir tildelt" noen orgasme av den andre!

Idiotisk begrep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...