Gå til innhold

Alltid redd for det skal skje igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en tøff start i forholdet med det var mye som skjedde. Jeg slet psysisk og ble veldig vanskelig å ha med å gjøre. Har blitt mye bedre nå og fått behandling. Vi har hatt det fint bortsett fra jeg sliter med det som skjedde i begynnelsen.  Jeg gjorde det slutt liksom eller hev han ut. Han festet en del og jeg oppdaget i fasen der vi prøvde reparere ting at han hadde flørtet med mange på Facebook også kontaktet falske profiler av damer som la ut mye nakent på fb. En dag når vi hadde det bra oppdaget jeg han skrev til en dame. Jeg klikket og lot han velge å gå videre og avslutte dette med flørtingen eller glemme meg..vi fortsatte og han har slettet alle disse fra Facebook og nå  i det siste deaktivert Facebook for han vet jeg alltid følger med og det er slitsomt for meg. Jeg venter barn og.. selv han ikke er på sosiale medier og kun hjemme med meg heeeele tiden og så sitter den frykten i meg at det kan skje igjen.. jeg vil ikke ha det sånn og blir lei av følelsen av å måtte sjekke han hele tiden..hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 1c316...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

jeg sliter med det som skjedde

Anbefaler deg å tenke grundig gjennom nøyaktig hva ved det han gjorde du reagerer på. Altså, hvor går grensen din? F.eks. Hadde det vært Ok om han chattet med fremmede damer som ikke hadde nakenbilder på Facebook? Er det nakenbildene du misliker, chattingen, det at han tilsynelatende gikk raskt videre etter at dere gjorde det slutt, hemmeligholdelse, hva reagerer du mest på? Er det noe oppi dette som du synes er Ok? Anbefaler deg å tenke gjennom disse tingene, og gjerne diskutere det med psykologen din. Men finn ut av hvor grensene dine går, og hvilke kompromisser du er villige til å leve med. 

Anonymkode: 6e29a...f9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...