Gå til innhold

Nå har eg fått nok av bitch resting fjeset hans.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min jeg har bodd med siden vår er fin på mange måter. Men nå begynner jeg å bli lei av "humøret" hans. Jeg mistenker han kan være avhengig av cannabis men vet ikke. Han har sånnt sur tryne når han våkner opp og når han er trøtt eller ikke røykt noe. Han røyker vanlig men jeg har merket det lukter annet når han kommer inn avogtil og da er han på såååå godt humør. Og avslappet. Men om morgen eller etter jobb kan det gå en time før han sier god morgen eller sier noe til meg. Han ser så innmari sur ut og men sier han ikke er. Jeg har begynt å bli så sur tilbake fordi jeg har sagt jeg ikke liker det. Så nå fikk jeg helt nok. Han ropte fra soverommet med en stygg klagende tone hvor headphones hans var. Var rett foran han og at jeg bare satt og glodde på telefonen min . og jeg sa nå er jeg møkk lei hans Moody swings. Jeg orker ikke. Vil ha en blid mann som han som regel er på dagtid eller når han har røykt Evt er avslappet. 

Idag har eg vært på jobb og og han lagt på sofaen hele dagen og ikke ryddet. ARGH 

Anonymkode: 12f7d...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitch resting fjes.. Er du helt edru selv da?

Anonymkode: cce6c...096

• Liker 7
Skrevet

Dere som absolutt skal bruke engelske uttrykk, kan dere ikke sjekke hvordan ting skrives før dere poster?

Anonymkode: bc6ca...b9c

• Liker 7
Skrevet

Bitch resting og moody swings ja. Kanskje beste å holde seg til norsk.

Tispehvilkefjes?

Anonymkode: 62443...72c

• Liker 6
Skrevet

Mange er alvorlige når de er trøtte. Men det finnes nok de som våkner hver dag med et smil. 

Skrevet

Du hørtes ut som en resting bitch sjøl, så kanskje han skal få lov til å ha det fjeset?😏

Anonymkode: 7b214...bac

• Liker 2
Skrevet

Du velger selv om du vil være i dette forholdet. I stedet for å klage og vanke i rusmiljøer, så kan du tenke over hva du vil med fremtiden din.

Anonymkode: c9add...47e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...