AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Har nettopp tømt vaskemaskinen, og to mindre plagg er helt borte. Har vrengt alt annet tøy, sett nøye i belgen, prøvd å lyse mellom belgen og trommelen, men ser og finner ingenting. Trommelen går helt fint rundt, maskinen tømmer seg for vann uten problemer. Er det faktisk mulig for små klesplagg å forsvinne inn i maskinen? Det ser ganske tett ut for meg når jeg driver og leter. Anonymkode: a09d8...e1f
indigob Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Det har skjedd meg og ! Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det går Ann... 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Men det jeg nå lurer på, er om jeg må spandere en serviceperson til maskinen. Hva om disse plaggene setter seg i pumpen/slangen? Anonymkode: a09d8...e1f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Her er det to muligheter: 1. Plaggene forsvant før de kom inn i vaskemaskinen. 2. Plaggene forsvant etter de ble tatt ut av vaskemaskinen. Det som er sikkert er at de ikke forsvant mens de var inni maskinen. Nå er det opp til deg å finne ut hvor, og hvordan, du har rotet de bort. Anonymkode: 97d0b...c85 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Klær kan forsvinne inni vaskemaskinen. Til trådstarer: Sjekk manualen til vaskemaskinen og om det der står noen der om hvordan man kan finne plagg vaskemaskinen har "spist". Anonymkode: 397ea...c92
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Merkelig. Jeg har vasket klær selv siden 1983, og aldri mistet så mye som en sokk. Og det har vært minst 10 forskjellige vaskemaskiner i løpet av de årene. Ikke engang i løpet av to år på internat klarte jeg å miste klesplagg. Mitt beste tips er å dra fram vaskemaskinen og sjekke bak og under. Anonymkode: 063c4...e35 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 Har du sjekket lofilteret? Jeg kjøpte ny vaskemaskin på Power i fjor, og første dagen jeg hadde den prøvde jeg å bli litt kjent med den og åpnet lofilteret, og der lå det en sånn liten ankelsokk. Haha Butikken påstod at den var helt ny og aldri hadde vært brukt før. Anonymkode: d3be0...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du sjekket lofilteret? Jeg kjøpte ny vaskemaskin på Power i fjor, og første dagen jeg hadde den prøvde jeg å bli litt kjent med den og åpnet lofilteret, og der lå det en sånn liten ankelsokk. Haha Butikken påstod at den var helt ny og aldri hadde vært brukt før. Anonymkode: d3be0...5a9 Jeg har også funnet sokk i filteret (min egen). Forstår ikke hvordan den havnet der, da. 🤔 Anonymkode: aaf4d...e9b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 Sjekket lofilter, belgen, sprekken mellom belgen og trommelen, bak maskinen, under maskinen, inni klærne som ble vasket med de forsvunne plaggene. Men trommelen går fint rundt, og alt virker ok, så jeg får vel bare håpe på det beste. Anonymkode: a09d8...e1f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Klær kan forsvinne inni vaskemaskinen. Til trådstarer: Sjekk manualen til vaskemaskinen og om det der står noen der om hvordan man kan finne plagg vaskemaskinen har "spist". Anonymkode: 397ea...c92 Nei, det kan de ikke. Med mindre vaskemaskinen er ødelagt, eller du vasker edderkopphansker o.l. Anonymkode: 97d0b...c85
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her er det to muligheter: 1. Plaggene forsvant før de kom inn i vaskemaskinen. 2. Plaggene forsvant etter de ble tatt ut av vaskemaskinen. Det som er sikkert er at de ikke forsvant mens de var inni maskinen. Nå er det opp til deg å finne ut hvor, og hvordan, du har rotet de bort. Anonymkode: 97d0b...c85 Dette stemmer ikke. Jeg kjøper masse sokker. Jeg tar av og på meg sokkene kun hjemme og vasker sokker kun hjemme. Likevel forsvinner sokkene en etter en etter/under vask hele tiden. Det er ingen mulig måte at over 50 sokker havner på et hemmelig sted i huset her. Likevel er de borte. Anonymkode: e3bbc...a07 3
Meadow Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette stemmer ikke. Jeg kjøper masse sokker. Jeg tar av og på meg sokkene kun hjemme og vasker sokker kun hjemme. Likevel forsvinner sokkene en etter en etter/under vask hele tiden. Det er ingen mulig måte at over 50 sokker havner på et hemmelig sted i huset her. Likevel er de borte. Anonymkode: e3bbc...a07 Hva med å bruke en vaskepose til sokker? Så slipper du å kjøpe nye hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 Joda.. vaskemaskiner kan spise sokker .. Anonymkode: a46ba...f1e 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Om du har en gubbe som liker å «hjelpe til», så sjekk også støvsugerposen. Finner stort sett det meste som har forsvunnet fra maskinen der..... 😏 Anonymkode: c44fe...32d 2
Chomsky89 Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Merkelig. Jeg har vasket klær selv siden 1983, og aldri mistet så mye som en sokk. Og det har vært minst 10 forskjellige vaskemaskiner i løpet av de årene. Ikke engang i løpet av to år på internat klarte jeg å miste klesplagg. Tror ikke det er mulig med mindre du mener at du mistet, men fant klærne igjen i maskinen. Var med å teste noe ganske lignende i min aller første jobb. 10 forskjellige maskiner, totalt 100 vask fulle av sokker. Kun 7 av 100 ganger maskinen ikke spiste noen sokker.
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 Sokkene kan fysisk ikke forsvinne inn i maskinen...
Collan Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 Fra Øystein Sundes "Sokka mine": "Maskinen står der og vasker og venter til jeg ikke ser, så eter'n en sokk i en liten jafs og den sokken ser jeg aldri mer". 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 Chomsky89 skrev (39 minutter siden): Tror ikke det er mulig med mindre du mener at du mistet, men fant klærne igjen i maskinen. Var med å teste noe ganske lignende i min aller første jobb. 10 forskjellige maskiner, totalt 100 vask fulle av sokker. Kun 7 av 100 ganger maskinen ikke spiste noen sokker. Så jeg har en «vidundermaskin» jeg da, flere daglig vask, ikke en eneste sokk har forsvunnet. Anonymkode: c44fe...32d 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 Jeg har også lagt merke til at sokker bare forsvinner. Ante ikke at vaskemaskiner kunne spise dem 😂 Hvordan sjekker man sånt? 😂 Anonymkode: fbf73...522
Chomsky89 Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Så jeg har en «vidundermaskin» jeg da, flere daglig vask, ikke en eneste sokk har forsvunnet. Vell husk at personen jeg svarte hadde gjort dette siden 1983. Jeg har ikke drevet med dette på 13 år, så det kan ha blitt en forbedring. Det er egentlig 3 muligheter: 1 Maskinen din har noe som hindrer dette bedre en andre. 2 Alle Maskiner har blitt bedre 3. Du får ikke med deg at du faktisk mister sokker(som er ganske vanlig). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå