Gå til innhold

Midt i syklus, blødd i over 1 uke etter samleie forrige onsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør ikke mye, stort sett slik at det er litt rødt på papiret men av og til nok til at det drypper i do. Ferskt blod hver dag men ikke hele dagen. Har vært plaget med å begynne å blø etter samleie i mange år, men da er det stort sett bare akkurat da, eller til dagen etter, bare nok til å få litt på papiret ved dobesøk. Aldri opplevd dette i over en uke, ikke en gang når jeg var gravid for 2 år siden og slimhinnene mine begynte å blø ca hver gang vi hadde sex. 

Eggløsning var søndag 6., så vi la inn aksjer mandag, onsdag (når det begynte å blø) og søndag (til tross for små blødninger, ja, så tviler for at noen av svømmerne kom seg opp til mål 🙄

Noen som har opplevd dette? Føler jeg burde få det undersøkt hos fastlegen, men tviler for at jeg får time før etter nyttår og føler ikke det er noe å kreve en haste-time for selv om jeg vik 😬 Privat er ikke et alternativ her. 

Anonymkode: 8bbf6...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men blødning utenfor mens (og en liten blødning ved EL) burde sjekkes av lege, så anbefaler å bestille time fort. Er ikke sikkert det er noe galt, men har hørt at man alltid bør sjekke det opp. 

Anonymkode: c31a2...546

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men blødning utenfor mens (og en liten blødning ved EL) burde sjekkes av lege, så anbefaler å bestille time fort. Er ikke sikkert det er noe galt, men har hørt at man alltid bør sjekke det opp. 

Takk for svar! Jeg bestilte time i går, fikk som forventet ikke time før etter nyttår. Jeg blør enda dog, om jeg fortsatt gjør det når helgen er forbi ringer jeg og ber om en hastetime 😬 

Skrevet

Har du endometriose?

Anonymkode: 19540...bae

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har du endometriose?

Anonymkode: 19540...bae

Ikke som jeg vet, nei, og i grunn lite som tilsier at jeg skal ha det udiagnosert.. Har regelmessig mens, dog noe lang syklus med kort mens, så dette er som sagt veldig uvanlig for meg. 

Skrevet

Oppdatering: jeg blør enda. Det har kommet pittesmå koagulerte blodklumper også av og til. Ringer legen i morgen, men vet ikke om de "kan" se så mye når jeg blør?? Akkkk, denne usikkerheten gjør meg gal 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Oppdatering: jeg blør enda. Det har kommet pittesmå koagulerte blodklumper også av og til. Ringer legen i morgen, men vet ikke om de "kan" se så mye når jeg blør?? Akkkk, denne usikkerheten gjør meg gal 🙄

Hmm, håper det ikke er noe galt. Koagulerte blodklumper høres ut som mensen for meg, kanskje det bare er den som har kommet tidlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hmm, håper det ikke er noe galt. Koagulerte blodklumper høres ut som mensen for meg, kanskje det bare er den som har kommet tidlig?

Ja, det gjør det for meg og. Men da er den over 1 uke for tidlig, og hvorfor har jeg blødd siden onsdag for 1.5 uke siden? Jeg skjønner ingenting. 

Hadde forresten en kjemisk graviditet i august. Men syklus var på omtrent rett kjør med en gang, så tror ikke det er vesentlig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...