Gå til innhold

Jeg hater snø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver dette som anonym fordi jeg skammer meg.

Jeg synes det er så bra at det blir grønn jul på Østlandet og at det ikke er snø. Jeg er så glad for at det ikke er snø. Jeg hater snø.

Flere?

Anonymkode: 8fb8b...7ea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja i utgangspunktet. Men nå er jeg så lei av regn at jeg egentlig ønsker snø. 

Anonymkode: 994fd...841

• Liker 1
Skrevet

Om det kommer snø her så ligger den bare en dag eller to, og jeg savner bittelitt snøen.

Anonymkode: 629c1...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er så bra at det blir grønn jul på Østlandet og at det ikke er snø. Jeg er så glad for at det ikke er snø. Jeg hater snø.

Flere?

Jepp

Da jeg lærte om global oppvarming på skolen ble jeg kjempeglad for at snøen kom til å forsvinne.

Skrevet

Ja, jeg gjør egentlig det. Eller, jeg hater vinter! 

Kan synes snø er fint to-tre ganger i året da jeg står på ski. Eller akkurat i juletider, men ellers er det bare dritt. Heldigvis ikke snø her jeg bor enda. Sjelden at snøen blir liggende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Flere?

Jeg også hater snø 😆 Men det kan godt være snø i desember. Og thats is.. Håper egentlig på hvit jul, men det ser dårlig ut 

Anonymkode: 414d0...879

Skrevet

Jeg tror ikke det er mye jeg syns er vakrere enn å gå i skauen i snø og sol. Men i byen blir det upraktisk da, men sånn at det dekker gatene og greinene på trærne blir hvite er fint! Det lyser jo veldig opp da. 

Og så er det vakkert å se på snøfnugg under gatelykter. Så jeg hater ikke snø. 

Skrevet

Hater snø og kulde også.  våren og sommeren er min tid.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Samme her, hater kulde og snø. Men kan ha litt snø på julaften men så kan den forsvinne. 

Skrevet

Denne årstiden her i Norge er jo så brutal!  Så mørkt og kaldt og vått, fantaserer om å flytte. Og akkurat nå er jeg i hi 

Anonymkode: 9a286...32d

• Liker 2
Gjest Villfisker
Skrevet

Jeg elsker snø. Masse gode minner. Savner den, gitt at den er tørr og holder seg.

Det drittslapset vi har hatt de siste årene, klarer jeg meg fint uten også.

Skrevet

Jeg også hater snø. Altså, misforstå meg rett. Jeg syns snø er fint i romjula om en skal gjøre litt vinteraktiviteter, samt jeg har akkurat fått barn så vet at hen ville ha koset seg masse. Men bakken opp til oss er helt jævlig å kjøre på glatta. Så om vi kunne hatt snø kun i romjula så hadde jeg vært fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker heller ikke snø. I fjor var et super vinter i Oslo. Ikke noe snø! Hele vinteren. Det var storartet.

Kan bare håpe at vinteren blir lik i år også! 🤞

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater kuldegrader og kan godt unnvære snø hele vinteren. Er SÅ glad for at det fortsatt er mildt på Østlandet midt i desember, det gjør vinteren kortere og mindre uutholdelig.

Anonymkode: 42c63...aca

• Liker 1
Skrevet

Føler meg innestengt av snø. Dårlig brøyting, raske værskifte som gjør det glatt og isete og en halv meter beinhardt frossent slaps i veien. 

Snø som i gamle dager, tørr og kald snø, det kan jeg godt ha, men ikke denne våte, isete dritten. 

Anonymkode: a4e67...b9e

• Liker 1
Skrevet

Da får dere flytte da, sytpeiser. Elsker snø. Elsker alle årstider.

Anonymkode: 33b7f...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...