Minkalavvo Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Hei Var hos frisøren, jeg syns fargen jeg fikk var fin, men vet ikke helt om jeg er 100% fornøyd. Jeg hadde håpet at fargen skulle bli mer gyllen men den er mer "bronde". Frisøren sa jeg kunne tenke litt på det og ringe om jeg ikke ble super fornøyd. Noen frisører her som vet om man kan kombinere varme og kalde toner i håret? Og om det eventuelt vil bli pent om man legger inn noen striper med en mer gyllen farge? Mitt opprinnelige hår er ganske kaldt (kommunegrått) og har brune øyer.
by Bente Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Heia🥰 Lekkert med gylden toner! Hvis håret ditt skal få en mer glød kan du bruke en fargebalsam med gylden pigmenter😊 Man har sølvsjampo til den som skal fjerne gyldent, finnes samme type for å få mer gyldent, men i balsam😁
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Det må vel gå an. Jeg striper mitt brune, veldig gyldne hår, i sorte kalde striper. Jeg gjør det for å ikke bli for gylden på vinteren når huden ikke har like mye glød. Anonymkode: 1ca67...aba
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Kommer mest an på undertonen i huden din, har du kald hudtone så vil du kle kalde hårtoner best, har du varm så vil du kle varme.. har du nøytral hudtone (olivenfarget) så vil du kle begge men til syvende og sist så er det jo hva du føler deg best med som telles. Har du lyst kjør på! Anonymkode: 21f27...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå