Gå til innhold

Liker dere best gulrøttene kalde eller varme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skal spise gulrøtter må jeg alltid varme dem opp først fordi jeg misliker så sterkt kalde gulrøtter. Mannen min er helt motsatt. Han kan ikke fordra varme gulrøtter. 😅 Hva foretrekker dere mest? varme eller kalde gulrøtter?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler :- ) 

Jeg kan fint knaske kalde gulrøtter som snacks rett fra kjøleskapet. Men jeg liker dem også f.eks. delt i biter og innbakt sammen med en ørret i folie, der de har blitt bakt i saften fra fisken og noe persille....nam-nam. 

Skrevet

Stort sett varme. Er så mye jobb å knaske dem rå, men det spørs på hva jeg lager. Raspede gulrøtter har en friskere smak enn panne- eller ovnsstekte. 

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg foretrekker helst varme gulrøtter 

Skrevet

Begge deler

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kalde, men det beste er raspa med eddik og sukker 😋

Skrevet

Begge deler, alt til sin tid. Jeg synes råkostsalat med en god vinaigrette er kjempegodt, eller gulrotstaver med dip. Men som middagstilbehør foretrekker jeg dem varme, og da gjerne noe mer spennende enn bare kokt. Jeg elsker ovnsbakt gulrot (vendt i olje, salt, pepper og litt honning før steking) toppet med smuldret fetaost og hakket persille før servering. Gulrotmos er også kjempegodt. :jepp: Nå ble jeg sulten. :Knegg:

AnonymBruker
Skrevet

Råe gulrøtter liker jeg kalde og kokte/stelte/ovnsbakte liker jeg varme.

Anonymkode: 2fc83...ff2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...