AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Jeg var til UL for noen uker siden hvor det ble kommentert at "du har en tynn livsmorsslimhinne". Var en uke før eggløsning og spurte selvfølgelig hva hun (var ikke lege som utførte UL) mente med det. Det kunne hun ikke forklare og bad meg ta det med legen. Spurte legen, men hun sa at alt så bra ut på UL. Jeg tenker fortsatt på dette da jeg har veldig kort mens (1 - maks to dager og da er det spotting dag 2). Noen som har noen erfaringer i forhold til dette? Anonymkode: 2855b...c22
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Jeg ville ringt gynekologen som utførte ultralyden og bedt om en utdypelse. Tynn livmorslimhinne er et dårlig tegn for prøvere. Anonymkode: d6332...f27
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville ringt gynekologen som utførte ultralyden og bedt om en utdypelse. Tynn livmorslimhinne er et dårlig tegn for prøvere. Anonymkode: d6332...f27 også en uke før EL? Anonymkode: 2855b...c22
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Tynn livmorslimhinne er absolutt ikke positivt når man ønsker å bli gravid. Men det er jo greit å vite i mm hvor tynn den var. Den vil vokse frem til EL, så det er da man må måle igjen for å finne ut om den er for tynn for at egget skal kunne feste seg. Hvem var det som tok UL på deg, om det ikke var en lege? Og i hvilken forbindelse? Anonymkode: 35806...ce8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Tynn livmorslimhinne er absolutt ikke positivt når man ønsker å bli gravid. Men det er jo greit å vite i mm hvor tynn den var. Den vil vokse frem til EL, så det er da man må måle igjen for å finne ut om den er for tynn for at egget skal kunne feste seg. Hvem var det som tok UL på deg, om det ikke var en lege? Og i hvilken forbindelse? Anonymkode: 35806...ce8 Assistenten..er ganske vanlig her jeg bor. De sender bare bildene videre, synes det er litt rart jeg også. Spesielt da hun ikke kunne svare eller forklare. Jeg var inne fertilitetssjekk og det er visst det første steget her. Neste steg er blodprøver som jeg skal ta syklus dag 3. Nå er jeg jo litt bekymret 😞 Anonymkode: 2855b...c22
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Ikke bekymre deg. Det er mye man kan gjøre med tynn slimhinne Jeg fikk letrozol og det gjorde susen Så du trenger nok bare litt ekstra hormonhjelp. Anonymkode: 39ec4...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 Forresten jeg hadde også lite mens. Og det var pågrunn av tynn slimhinne. Men jeg ble gravid 2 ganger å ble baby av det Anonymkode: 39ec4...8aa
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Forresten jeg hadde også lite mens. Og det var pågrunn av tynn slimhinne. Men jeg ble gravid 2 ganger å ble baby av det Anonymkode: 39ec4...8aa Så grei du er som tok deg tid til å svar ❤️ Dette var fint for meg å lese. Jeg skal ta kontakt med legen igjen etter at blodprøvene er tatt. Anonymkode: 2855b...c22 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så grei du er som tok deg tid til å svar ❤️ Dette var fint for meg å lese. Jeg skal ta kontakt med legen igjen etter at blodprøvene er tatt. Anonymkode: 2855b...c22 Bare hyggelig 💕 Ja gjør det. Ring legen og få en ordentlig samtale. Dette ordner seg Anonymkode: 39ec4...8aa
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #10 Skrevet 18. desember 2020 Hei, Da har jeg fått svar fra legen, eller det var en assistent som ringte igjen. Er det så forbaska vanskelig for legen å ringe? Livmorsslimhinnen min på det tidspunktet (CD 10) var på 4 mm. Fikk beskjed om at dette var kjempefint...men jeg tror ikke helt på det? Alt jeg leser viser at det er den diskuterte grensen og også at det er i de nedre laget. Kjempefint er vel ikke riktig? Anonymkode: 2855b...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå