Gå til innhold

Faren min kaller meg for en sjuskejente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min sier at hvis jeg vil se ut som en sjuskejente som jeg gjør nå, så får jeg komme meg ut, for jeg må forholde meg til reglene hans når jeg bor hjemme. Jeg er jente på 18, men han tvinger meg til å klippe håret... Alle andre sier at jeg har så fint hår, men han sier jeg ser ut som en stygg og ustelt pinsevenn/hippie...  Jeg skjønner ikke hvorfor han må være sånn. Hva skal jeg gjøre? (Han sier det ikke på en hyggelig måte forresten, han blir illsint)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell ham at han må jobbe med sine psykiske problemer. Et oppegående menneske flyr ikke i flint av langt hår. 

• Liker 10
Skrevet

Flytt på hybel eller kollektiv, så kan du bestemme over deg selv

Anonymkode: b2b70...d0d

• Liker 5
Skrevet
Rant skrev (1 minutt siden):

Fortell ham at han må jobbe med sine psykiske problemer. Et oppegående menneske flyr ikke i flint av langt hår. 

Jeg vet, men ingenting hjelper, hvis jeg hadde sagt det til ham hadde han blitt enda sintere😩 Og stemoren min er alltid enig med ham

Skrevet

Nok en tulletråd, ja... Fikk du ikke nok respons på USA-trådene dine? Skjønner hvorfor du ble bannet fra Jodel...

Anonymkode: b78f2...a3b

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nok en tulletråd, ja... Fikk du ikke nok respons på USA-trådene dine? Skjønner hvorfor du ble bannet fra Jodel...

Anonymkode: b78f2...a3b

Tuller ikke..? 

Skrevet

Nå tør jeg ikke å gå ut av rommet mitt, så da får jeg bare sitte her hele helgen:/ Jeg forstår ikke hvorfor han må ødelegge sånn for oss! Det er bare vi to som bor sammen, også skal han absolutt bli så sint og kjefte på meg fordi han synes jeg er stygg! Han sier jo at det er håret mitt som er stygt, men jeg forstår jo at han synes det er jeg som er stygg. Hvis en pen jente hadde hatt mitt hår hadde han ikke syntes det så stygt ut, det er bare fjeset mitt. Hvorfor må han være sånn når han vet hvor usikker jeg er fra før av? Hva slags foreldre får  datteren sin til å føle seg stygg? 

Skrevet

Jeg er 18, hvorfor skal faren min bestemme når jeg skal klippe håret? Han kommer til å bestille time selv om jeg ikke gjør det

Skrevet
Karoline1907 skrev (16 minutter siden):

Faren min sier at hvis jeg vil se ut som en sjuskejente som jeg gjør nå, så får jeg komme meg ut, for jeg må forholde meg til reglene hans når jeg bor hjemme. Jeg er jente på 18, men han tvinger meg til å klippe håret... Alle andre sier at jeg har så fint hår, men han sier jeg ser ut som en stygg og ustelt pinsevenn/hippie...  Jeg skjønner ikke hvorfor han må være sånn. Hva skal jeg gjøre? (Han sier det ikke på en hyggelig måte forresten, han blir illsint)

Hvilke andre svar regner du med å få denne gangen, i forhold til forrige gang du skrev om akkurat det samme temaet?

• Liker 8
Skrevet

Spør ham hvor i alle dager likheten mellom en pinsevenn og en hippie er. Den sammenligningen har jeg aldri hørt før. Lurer oppriktig. Og ellers syns jeg du skal ha det håret du vil ha🙂

Anonymkode: 240dd...ceb

• Liker 2
Skrevet

Er det fordi du ikke grer eller vasker håret? Så de tenker det er letter med kort?

Anonymkode: 2ae6b...692

Skrevet
1 minutt siden, Teatrica said:

Hvilke andre svar regner du med å få denne gangen, i forhold til forrige gang du skrev om akkurat det samme temaet?

Uten å vær helt sikker, men ut i fra alle de andre trådene så virker det som at hun sliter psykisk. 

TS: Søk hjelp. 

• Liker 4
Skrevet

Nå holder det, TS.

Anonymkode: 8a83f...77b

• Liker 5
Skrevet

Så stemoren din bor ikke sammen med dere? Hold deg til historien hvis du skal trolle.

Anonymkode: ecb0c...531

• Liker 6
Skrevet

Er det fordi du ikke grer eller vasker håret? Så de tenker det er letter med kort?

Anonymkode: 2ae6b...692

Jeg vasker og grer håret, men han synes fortsatt det ikke er fint, så han vil at jeg skal gå til frisøren for å stelle det🤷🏼‍♀️

Skrevet
Kenelz skrev (Akkurat nå):

Uten å vær helt sikker, men ut i fra alle de andre trådene så virker det som at hun sliter psykisk. 

TS: Søk hjelp. 

😶😂

Skrevet

Så stemoren din bor ikke sammen med dere? Hold deg til historien hvis du skal trolle.

Anonymkode: ecb0c...531

Hun bor med oss av og til, ikke fast, og nei, hvorfor skulle jeg trollet om dette? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spør ham hvor i alle dager likheten mellom en pinsevenn og en hippie er. Den sammenligningen har jeg aldri hørt før. Lurer oppriktig. Og ellers syns jeg du skal ha det håret du vil ha🙂

Anonymkode: 240dd...ceb

Fordi de har ustelt hår og ikke vil klippe seg? Jeg vet ikke

Skrevet
Just now, Karoline1907 said:

😶😂

Skal ikke gå i dybden, men du oppretter tråder om utseendet ditt der du selv ikke er fornøyd og at din far ikke er fornøyd. 

Du klager ofte over din far, men allikevel ut i fra min forståelse ikke vil (kan?) flytte ut. 

Dette er den andre gangen du oppretter en tråd om faren din som ikke liker håret ditt.. Men denne gangen står det ingenting om din stemor som bodde sammen med din far, men heller at dere bor alene sammen. 

• Liker 2
Skrevet

Trenger du virkelig flere tråder ang dette????

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...