Gå til innhold

jeg fant faren min på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

så her om dagen så scrolla jeg bare gjennom tinder, og plutselig dukka faren min opp. jeg la han selvfølelig ikke til, men jeg er sykt redd for å se han der igjen. pappa er sykt imot dating nettsider, og hvis han fant ut av at jeg var på tinder så ville han klikka. men han har egentlig ikke noe rett til å si noe på det siden han er der selv. jeg er sjokka for å si det sånn

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurte på: Er faren din i et forhold? Er problemet at han er på Tinder mens han er i et forhold eller at han i det hele tatt er på Tinder?

Anonymkode: 6c638...623

• Liker 4
Skrevet

Han er vel redd for å bli tatt på fersken..

Anonymkode: cb2d8...94f

• Liker 1
Skrevet

Sjokka fordi han er utro eller fordi han bruker Tinder? Du kan justere aldersgrensen, slik at det ikke dukker opp menn på din fars alder. :) 

• Liker 2
Skrevet

To naboer møttes på et horehus...hvem av dem skal sladre på den andre....?

Anonymkode: e5638...e25

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare lurte på: Er faren din i et forhold? Er problemet at han er på Tinder mens han er i et forhold eller at han i det hele tatt er på Tinder?

han og mammaen min ble skilt for noen år siden, men de har begynt å prate igjen om å bli sammen. så at han er på tinder er sykt dårlig gjort mot henne

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hahahah!! det blir nok meg det

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (3 minutter siden):

Sjokka fordi han er utro eller fordi han bruker Tinder? Du kan justere aldersgrensen, slik at det ikke dukker opp menn på din fars alder. :) 

det er jeg klar over. men jeg orka ikke å gjøre det før jeg plutselig fant han

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han en som er heeeelt uskyldig og gikk feil og trodde det var et bedehus.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han en som er heeeelt uskyldig og gikk feil og trodde det var et bedehus.

😂😂

Anonymkode: e0249...54b

Skrevet
kjetil + hagbart<3 skrev (3 minutter siden):

han og mammaen min ble skilt for noen år siden, men de har begynt å prate igjen om å bli sammen. så at han er på tinder er sykt dårlig gjort mot henne

Så i de er egentlig ikke sammen. Er det ikke da er spørsmål om hvor aktiv han er på Tinder og hvor lenge han har vært der?

Skrevet

Du kan ikke legge deg oppi hva dine foreldre gjør og ikke gjør. Kanskje moren din er på Tinder også, eller hekker på et gammelt bekjentskap.

• Liker 4
Skrevet
kjetil + hagbart<3 skrev (33 minutter siden):

Vis moren din profilen hans.

Skrevet

Et hett tips:

Ta screen shot av profilen hans der nå. Skulle dere en gang havne i en diskusjon omkring det, så bruker du det som bevis mot han, at han ikke "er noe bedre" selv/må stå for sitt ord. Live as you preach og så videre.

Jeg hadde også vist moren din profilen hans. Det går an at du lager en anonym e-post-adresse til deg selv type "epledruepære123@,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,," også sender det anonymt som vedlegg til henne, slik at du slipper å si det face to face.

Anonymkode: 2bd55...0c0

Skrevet

For alt du vet kan det jo være han er på tinder for å finne noen til trekant med moren din. Noen ting er kanskje best å ikke grave for mye i 😶

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan ikke legge deg oppi hva dine foreldre gjør og ikke gjør. Kanskje moren din er på Tinder også, eller hekker på et gammelt bekjentskap.

Enig i dette. Hvis de er skilt er de skilt. Du har ikke noe med hva de gjør og faren din gjør ingenting galt på Tinder. 

Anonymkode: 2a2ad...861

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet om han er der. Han er da singel.  

Anonymkode: 456d5...468

Skrevet

Bare jeg som reagerer på at faren søker jenter på datterens alder og datteren søker menn på farens alder?

Merkelige greier - begge veier :klo:

• Liker 4
Skrevet
Nemigirl skrev (1 minutt siden):

Bare jeg som reagerer på at faren søker jenter på datterens alder og datteren søker menn på farens alder?

Men dette er vel en homofil sønn ut fra brukernavnet, så pappa er kanskje ute etter en ung gutt?

Anonymkode: 1baf3...e54

Skrevet (endret)
Nemigirl skrev (4 minutter siden):

Ikke bare deg nei. Merkelig. (Selv om f eks 20 års aldersforskjell kan være greit om alle er ordentlig voksne!) 

Men brukernavnet til ts tyder jo på at vedkommende er mann/gutt. 

Så jeg tror ikke helt på dette. Men om det er tilfelle, bare la det ligge. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...