Gå til innhold

Jeg gjorde det slutt med dama pga botox og fillere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i 30åra, nå fikk jeg nok. Et menneske som ødelegger utseendet sitt med dette, helt sjokkerende. Kan lure på hva som rører seg rundt i hodet på kvinner som holder på med dette.

Ser jo helt jævlig ut, i tillegg øyebryn som står som en høy n.

Hun godtok ikke grunnen, er helt gal på meg med trakkasering på sms. Jeg kan ikke være sammen med et menneske som har så dårlige verdier og syn på sitt eget utseendet.

Heldigvis var det jeg som eide boligen, nå må hun flytte hjem til sine foreldre :) 

Anonymkode: e5ede...147

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor flyttet du sammen med henne i utgangspunktet da, når du ikke liker det? Når du ble lei av å pule på en falsk botox dame, så kaster du henne på dør? Du som er falsk! 

Anonymkode: f4994...52c

• Liker 7
Skrevet

Javel. 

Anonymkode: 9122c...fc1

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og hvorfor flyttet du sammen med henne i utgangspunktet da, når du ikke liker det? Når du ble lei av å pule på en falsk botox dame, så kaster du henne på dør? Du som er falsk! 

Anonymkode: f4994...52c

Syns at han gjøre det bra jeg.

Tenk ,han kunne kasta hun på vindu og !

Anonymkode: ff7ca...9e9

• Liker 4
Skrevet

Bra gjort! Dette hysteriet rundt botox, fillers, falske øyevipper, falske negler osv her het på trynet. 
Det ser helt vilt falsk ut og tenker at det må jo være kun for seg selv de gjør dette. Jeg som mann syntes ofte det ser groteskt ut. Jeg heier på naturlige damer, de er nydelige. 

M48

Anonymkode: 50f2e...a7d

• Liker 43
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bra gjort! Dette hysteriet rundt botox, fillers, falske øyevipper, falske negler osv her het på trynet. 
Det ser helt vilt falsk ut og tenker at det må jo være kun for seg selv de gjør dette. Jeg som mann syntes ofte det ser groteskt ut. Jeg heier på naturlige damer, de er nydelige. 

M48

Ja, dem gjør det for seg selv. Om det hjelper på selvtilliten og man føler seg bra synes jeg man bør få gjøre som man vil. Man skal uansett ikke forandre på seg selv for å tiltrekke seg andre, men for å føle seg bra. 

Nå bruker jeg hverken botox/fillers eller falske øyevipper. Men kan synes det er fint med lakkerte negler. Jeg kommer nok til å bruke litt fillers om jeg når en viss alder. :) 

• Liker 5
Skrevet

Yeah right, er vel heller "Hilsen karen på 42 med konesveis og koen kg for mye" :fnise:

Om det ikke er spøk så er det bare å chille, hun finner seg nok en flott kar etterhvert. Damer som gjør hva de vil med egen kropp (og som regel er sunnere og trener) er såklart ettertraktet.

Men er nok det første, mtp at du har behv for å rakke ned på henne på kvinneguiden :fnise:

Anonymkode: 87763...831

• Liker 15
Skrevet

Forstår deg godt, fatter ikke at noen vil ødelegge seg selv på det viset.

Folk i dag ser tilbake på 80-tallet og kan ikke tro at permanent og høye skulderputer noen gang ble ansett som hot eller fashion. Vel, i fremtiden vil folk i dag se tilbake på botox-dukkene og lure på hva i alle dager de tenkte på.

Anonymkode: 17747...bdf

• Liker 20
Skrevet

Flott gjort TS👏🏼 
noen må si at nok er nok.

syns det er trist at folk gjør sånt... Er jo ikke fint engang. Det er så innmari stygt.

Anonymkode: ba30f...01b

• Liker 15
Skrevet

Jeg tenkte faktisk akkurat på dette, bare noen minutter før jeg leste innlegget ditt, at nå må det snart komme en motreaksjon til botox.

Har hørt så mange som påstår at de har funnet en god behandler, at ingen ville trodd at de brukte botox, at det ser så naturlig ut, bla bla bla. 

Nei, det gjør ikke det, det ser fælt ut.

Det tar jo bort all mimikk - ansiktets egen måte å uttrykke følelser på. Man kunne like gjerne funnet seg en plastdukke.

Og man ser ikke ung ut. Det er ingen unge mennesker som ser slik ut, naturlig. Man ser middelaldrende og desperat ut. Det verste er at kvinner begynner med dette helt ned i 20-årsalderen.

Bra at noen menn tar opp problemet. 

• Liker 29
Skrevet

Helt innafor. Hadde heller ikke giddet det. 

Anonymkode: 2a2da...409

• Liker 5
Skrevet

🤘👍

Anonymkode: 1e481...d7b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

M48

Jeg er enig, hun var 100% naturlig når vi ble sammen for 5år siden. Gradvis har galskapen økt, kjente henne nesten ikke igjen i ansiktet sist gang hun tok fillere. 

~ m a u d e ~ skrev (1 time siden):

Jeg tenkte faktisk akkurat på dette, bare noen minutter før jeg leste innlegget ditt, at nå må det snart komme en motreaksjon til botox.

Har hørt så mange som påstår at de har funnet en god behandler, at ingen ville trodd at de brukte botox, at det ser så naturlig ut, bla bla bla. 

Nei, det gjør ikke det, det ser fælt ut.

Det tar jo bort all mimikk - ansiktets egen måte å uttrykke følelser på. Man kunne like gjerne funnet seg en plastdukke.

Og man ser ikke ung ut. Det er ingen unge mennesker som ser slik ut, naturlig. Man ser middelaldrende og desperat ut. Det verste er at kvinner begynner med dette helt ned i 20-årsalderen.

Bra at noen menn tar opp problemet. 

Hun har dessverre blitt påvirket av nye venninner, der alt handler om utseendet.

Jeg orker ikke høre på følgende: "Jeg gjør det for egen skyld". Alle vet av kvinner pynter seg for omgivelsene sine.

Det verste er jo HVORDAN dette ser  ut!! Man ser jo tydelig at det er gjort noe, noen ser jo ut som de har fått slag.

Hun har sendt meg 12 sms i dag, kaller meg falsk og overfladisk! :) Hvem er den falske...? Den med eller UTEN botox? :) 

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Yeah right, er vel heller "Hilsen karen på 42 med konesveis og koen kg for mye" :fnise:

Om det ikke er spøk så er det bare å chille, hun finner seg nok en flott kar etterhvert. Damer som gjør hva de vil med egen kropp (og som regel er sunnere og trener) er såklart ettertraktet.

Men er nok det første, mtp at du har behv for å rakke ned på henne på kvinneguiden :fnise:

Anonymkode: 87763...831

Jeg har ikke så mye kg for mye, er glad i både styrke og løping. Jobber som brannmann som gjør at fysikk og psyke må være godt trent.

Ønsker henne lykke til med andre menn som vil ha henne. Lenge leve falskheten.

• Liker 9
Skrevet

Det er nå noe som heter alt med måte. Du vet at det er mange som bruker botox og filler i leppene som du ikke en gang kan se på det? Jeg er enig i at det ikke er pent når man tar helt av, men det finnes også en mellomting.

Anonymkode: 0a32c...f0b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nå noe som heter alt med måte. Du vet at det er mange som bruker botox og filler i leppene som du ikke en gang kan se på det? Jeg er enig i at det ikke er pent når man tar helt av, men det finnes også en mellomting.

Ingen har behov for denne galskapen.

Det er svært få man ikke ser det på, gi meg 10stk kvinner. Så skal jeg dømme dette raskt.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er bare tull. Man tror sikkert det selv, men man kan lett se når mennesker bruker botox. Hvis ikke, hadde jo ingen brukt det. 

Anonymkode: 6a9ff...989

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen har behov for denne galskapen.

Det er svært få man ikke ser det på, gi meg 10stk kvinner. Så skal jeg dømme dette raskt.

Ja, det hadde vært morsomt å se noen prøve å bevise at det ser naturlig ut. 

Anonymkode: 6a9ff...989

• Liker 5
Skrevet

Helt greit. Eneste jeg ville gjort forskjellig ville vært å aldri bli sammen med en slik person i utgangspunktet. 

Anonymkode: c1260...3e0

• Liker 2
Skrevet

Botox kan se naturlig ut, jo, men det kan selvfølgelig også se helt unaturlig og jævlig ut. så lenge man bruker botox og filmers med måte så synes jeg at det er helt greit. det kan fremheve det vakreste ved oss, men selvfølgelig når man tar for mye så er det stygt.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...