Gå til innhold

Hvilken NEGLELAKK er den beste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg digger Essie 🤩 50 % på alle Essie hos Boots nå, yay, men synd de skal slutte med dem

Anonymkode: e8dc9...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg en hurtigtørkende overlakk, f.eks. Seche Vite. Da er det egentlig ett fett hvilken neglelakk du bruker.
Skaff også en god, heftende underlakk, så kan du bare velge og vrake i neglelakkhimmelen. :)
Jeg liker veldig godt HM sine neglelakker, men har alt mulig fra OPI, Essie, Picture Polish, China Glaze og diverse indie-merker osv osv.

Anonymkode: 11e42...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/12/2020 at 6:37 PM, Måneskinn said:

Jeg liker Essie sine og Opi. Kicks sitt eget merke var også overraskende bra, til lav pris 

On 12/13/2020 at 6:50 AM, AnonymBruker said:

Opi og Essie. Og Nails Inc, men den vet jeg ikke hvor finnes lenger(de hadde den på vita før, men nå vet jeg ikke om den er å få i Norge mer🤷🏼‍♀️).

Anonymkode: 42f17...142

On 12/13/2020 at 6:55 AM, AnonymBruker said:

Essie og Opi. Og så er jeg ekstremt glad i fargene til Chanel. 

Om du er flink til å bruke god underlakk og overlakk merker du ikke noe særlig forskjell fra merke til merke. 

Anonymkode: 534ad...720

6 hours ago, Lillemy- said:

Jeg liker Essie, Opi og HM sine egne. Enig  i at en god base og en overlakk gjør at neglelakken sitter på bedre. Jeg bruker både base og overlakk fra Essie 🙂

Hvordan synes dere Essie er i forhold til Opi? Jeg har bare brukt Opp selv, og selv om jeg liker den når den er ferdig-tørket, så bruker den grusomt lang tid på å tørke (underlakk, to strøk og overlakk). Da legger jeg på lakken på kvelden, sover med henda over dyna, og likevel er den myk og lett å få merker i dagen etter. Så for meg tar det nesten et døgn før den er blitt ordentlig hard.

Anonymkode: 5356d...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Essie sin blir fortere hard enn Opi. Klarer alltid å få «hakk» i Essie, fordi jeg er uheldig og lakken tørker sent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Isadora tørker fortest og sitter best. Tips: ta på overlakk dagen etter, da får du en dag «ekstra» med holdbarhet.

Anonymkode: 7341e...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes Essie sin blir fortere hard enn Opi. Klarer alltid å få «hakk» i Essie, fordi jeg er uheldig og lakken tørker sent

Hakk i Opi, mente jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 19.34):

Kjøp deg en hurtigtørkende overlakk, f.eks. Seche Vite. Da er det egentlig ett fett hvilken neglelakk du bruker.
Skaff også en god, heftende underlakk, så kan du bare velge og vrake i neglelakkhimmelen. :)
Jeg liker veldig godt HM sine neglelakker, men har alt mulig fra OPI, Essie, Picture Polish, China Glaze og diverse indie-merker osv osv.

Anonymkode: 11e42...68e

Hei, ser du anbefaler topplakken fra SV, men har du også en underlakk å foreslå som du er fornøyd med?😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes også Essie og Opi er verdt å nevne, men disse er ganske dyre. Og, Essie i Norge er ofte bare pastellfarger, og slike halvgjennomsiktige neglelakk. Hvis du ønsker mer farge, og mer dekkende farge ikke minst, kan jeg anbefale China Glaze. De er billigere, har samme farge utvalg som Opi, har nesten samme holdbarhet som OPI. 

men, jeg anbefaler alikevel både base coat og topcoat. Det tar omtrent ikke lengre tid engang! Du trenger ikke vente før base coat har tørket helt, før du tar på neglelakk. Og toppcoat’en gjør jo at neglelakk tørker fortere. Basecoat gjør også at neglene under neglelakk ikke gulner, og ikke tørker ut. 

China Glaze har jeg alltid kjøpt på nett.. men det er en stund siden nå. De bruker å være kjappe med å komme årets farger, samme som åretskolleksjoner til opi og chanel. 

Anonymkode: 2e01f...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 19.30):

Jeg digger Essie 🤩 50 % på alle Essie hos Boots nå, yay, men synd de skal slutte med dem

6 uker uten og klippe neglene

20220804_092244.jpg.5c185b18d28bf4f596e30281649c6a6e.jpg.fedd71dbeeccf3ee96698b468ee8e5f1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 9.43):

Jeg har hatt shellac i mange år, men nå er det slutt! Liker ikke den kunstige looken lenger, synes neglene ser tykke og uhygieniske ut. Derfor trenger jeg deres tips til hva som er den beste neglelakken!

Kriterier:

-Holder lenge.

-Tørker raskt.

-Enkel å påføre.

Pris spiller ingen rolle.

På forhånd tusen takk!

Anonymkode: e6a5c...110

W7 !

Tørker veldig fort, enkel å påføre, sitter LENGE..

Superbillig og..29 kr på normal  men også 19,90 på nettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 19.30):

Jeg og ei vennine stakk innom butikken kjøpte brus så nevnte jeg, at jeg ville lakke neglene mine så da kjøpte vi et glass med nydelig blå farge men vi suger til og lakke negler :P

1195009254_Screenshot-15_04005(2).png.b88917a860b3afae67c514ca638035b9.png.b3a2a1f1dd141f0267bd3ad37e1ccecb.png1866335901_Screenshot-15_04005(3).png.3259eb77332093069106b019f7a67470.png.ed36e99694d877af875664b3ee4faf01.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (På 12.12.2020 den 18.37):

Jeg liker Essie sine og Opi. Kicks sitt eget merke var også overraskende bra, til lav pris 

Enig! Ble positivt overrasket av det!

Anonymkode: b5a50...371

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lillemy- skrev (På 30.12.2020 den 13.33):

Jeg liker Essie, Opi og HM sine egne. Enig  i at en god base og en overlakk gjør at neglelakken sitter på bedre. Jeg bruker både base og overlakk fra Essie 🙂

Har du en god base og overlakk å anbefale?

Anonymkode: b5a50...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...