Gå til innhold

Hvilken NEGLELAKK er den beste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt shellac i mange år, men nå er det slutt! Liker ikke den kunstige looken lenger, synes neglene ser tykke og uhygieniske ut. Derfor trenger jeg deres tips til hva som er den beste neglelakken!

Kriterier:

-Holder lenge.

-Tørker raskt.

-Enkel å påføre.

Pris spiller ingen rolle.

På forhånd tusen takk!

Anonymkode: e6a5c...110

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med essie, de «vridde» flaskene med tilhørende overlakk. Sitter kjempegodt!

Anonymkode: 55150...405

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opi og Essie. Og Nails Inc, men den vet jeg ikke hvor finnes lenger(de hadde den på vita før, men nå vet jeg ikke om den er å få i Norge mer🤷🏼‍♀️).

Anonymkode: 42f17...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essie og Opi. Og så er jeg ekstremt glad i fargene til Chanel. 

Om du er flink til å bruke god underlakk og overlakk merker du ikke noe særlig forskjell fra merke til merke. 

Anonymkode: 534ad...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er like late som meg og ikke bruker verken underlakk eller overlakk, så er den billige på cubus (depend?) overraskende bra.  Dekker mye bedre enn mange andre billige merker, og er lett og fjerne. 

Anonymkode: dcc88...475

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor får man kjøpt Essie?

Anonymkode: 3ad36...7b8

HM, Vita, Kicks. Sikkert flere plasser også.

Anonymkode: 42f17...142

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar! 
Jeg kommer til å bestille de utenlandske, men også teste ut de som er tilgjengelige i Norge. Veldig kjekt med noen tips fra dere. 😄 

Ts

Anonymkode: e6a5c...110

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Foretrekker Chanel, men ellers går det i Essie og OPI pga. fargeutvalget av røde neglelakker.  
Underlakk, to strøk neglelakk, og overlakk - og masse tid til å la hvert lag tørke. 

Spurte negledesigneren min hva hun anbefalte av budsjettvennlige merker, og ifølge henne er Essie blant de beste.

Anonymkode: 6c5ed...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 10.06):

For de som er like late som meg og ikke bruker verken underlakk eller overlakk, så er den billige på cubus (depend?) overraskende bra.  Dekker mye bedre enn mange andre billige merker, og er lett og fjerne. 

Anonymkode: dcc88...475

Enkelte neglelakker er ikke ment å være dekkende. Må bare kommentere det siden jeg ofte leser kommentarer om at neglelakker har dårlig dekkevne, når de egentlig er ment å enten være helt eller delvis gjennomsiktig. Dette gjelder Depend også, som har en slags prikk på framsiden av flasken som forteller om neglelakken er full coverage eller ikke. 

Anonymkode: c126a...0f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Essie, Opi og HM sine egne. Enig  i at en god base og en overlakk gjør at neglelakken sitter på bedre. Jeg bruker både base og overlakk fra Essie 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...