AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Hei! Virker som ganen min er skikkelig sensitiv og ikke kan spise enkelte ting. For noen dager siden spiste jeg baguette, men den var så sprø at jeg ble skikkelig sår i ganen. Med det kan jeg verken spise fersk frukt eller potet, fordi det er så sårt. Rundstykker, sprø skorper og baguetter er helt utelukket og ødelegger hele ganen innvendig. Er det vanlig? Isåfall hva kan lindre det litt? Hvor får man kjøpt myke baguetter med konsistens som pølsebrød? (lærer aldri) Anonymkode: 3b07c...656
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Må det være baguette? Polarbrød er skikkelig myke. Anonymkode: 26491...2e8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må det være baguette? Polarbrød er skikkelig myke. Anonymkode: 26491...2e8 Jeg liker ikke polarbrød, men ja, må være baguette mtp formen 😊 Anonymkode: 3b07c...656
Sugerøret Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Får også kutt og sår i munn av nystekte rundstykker, baguetter og potetgull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå