AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Uffff Har nylig utført utdannelse innen IT. Det er ikke en bachelor grad, men en høyere fagskole grad innen Nettverk og IT. Jeg har søkt en på del ledig stillinger i Oslo omegn men har dessverre ikke fått noe respons. Dette gjør meg så deppa og nedenfor... Er det slik at det er vanlig at det skal ta flere måneder før man før seg en jobb? jente 27 Anonymkode: 60add...fcf
Skildpadde Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Vil du sende meg en PM? Jeg har IKT-fagbrev og erfaring, har fått mye jobbtilbud nå. Kanskje jeg kan hjelpe deg litt på veien? Er like gammel som deg. Går på en fagskoleutdanning innenfor nettverk ved siden av. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Markedet for drift/support og nettverk har endret seg veldig de siste årene. Det er rett og slett ikke like mange jobber som det var før. Og dessverre så er ikke fagskoleutdannelse så attraktivt når arbeidsgivere lett kan plukke noen fra universitet eller høgskole. Har du vurdert å ta en bachelor? Det vil lønne seg på sikt. Anonymkode: 2bcfb...11f 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Markedet for drift/support og nettverk har endret seg veldig de siste årene. Det er rett og slett ikke like mange jobber som det var før. Og dessverre så er ikke fagskoleutdannelse så attraktivt når arbeidsgivere lett kan plukke noen fra universitet eller høgskole. Har du vurdert å ta en bachelor? Det vil lønne seg på sikt. Anonymkode: 2bcfb...11f Uff enig... Ja har vurdert det og ønsker det, men privat så koster dette en del. Så vil gjerne ut i arbeid og muligens få litt mer kunnskap også evt. ta en bachelor. ts. Anonymkode: 60add...fcf
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Det er vanlig at man må søke noen måneder. Jeg har mastergrad og søkte i ett år før jeg fikk relevant jobb. Anonymkode: 70fc3...665 1