AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Han har alt. Virkelig alt. Alt av vin og drikke går ut da han kjøper det selv. Turer går ut pga corona. Han liker ikke spesielt godt klær så det går ut. Jeg har lyst å finne en fin gave, men er helt tom for ideer. Han har allerede min gave klar sa han her en dag og han gir alltid kjempefinegaver selv. Tips mottas med takk Hilsen rådvill. Anonymkode: f96ce...cda
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Med den summen, ny telefon. Anonymkode: a81a9...565 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Ps4, pc, ny mobil som personen ovenfor skrev, Apple watch, earpods, headsett, parfymer/aftershave, sko, dress, en hest (men de koster kanskje mer) , diamanter, noe gull antikk? Samle objekt liksom. Jeg har faktisk ikke peiling selv. Kanskje han har alt over eller er ikke interessert i noe av det. Kom på litt mer jeg nå. Kylo Ren kostyme med den stemmen 😳 Da kan dere bruke det sammen. Kjøp prinsesse leia kostyme til deg. Hva med en kjøkken maskin? De kan være veldig dyre. Spesielt bra å kjøpe en om han er for lite på kjøkkenet 😏 Anonymkode: a2d85...2fe
Jentadi Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Oculus quest 2 -nye VRbriller. Kjempegøy!😃 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Jentadi skrev (Akkurat nå): Oculus quest 2 -nye VRbriller. Kjempegøy!😃 oooo det var et bra forslag!! Anonymkode: a2d85...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Med den summen, ny telefon. Anonymkode: a81a9...565 Har 2 i forbindelse med jobb 😂😫 Anonymkode: f96ce...cda
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ps4, pc, ny mobil som personen ovenfor skrev, Apple watch, earpods, headsett, parfymer/aftershave, sko, dress, en hest (men de koster kanskje mer) , diamanter, noe gull antikk? Samle objekt liksom. Jeg har faktisk ikke peiling selv. Kanskje han har alt over eller er ikke interessert i noe av det. Kom på litt mer jeg nå. Kylo Ren kostyme med den stemmen 😳 Da kan dere bruke det sammen. Kjøp prinsesse leia kostyme til deg. Hva med en kjøkken maskin? De kan være veldig dyre. Spesielt bra å kjøpe en om han er for lite på kjøkkenet 😏 Anonymkode: a2d85...2fe Han spiller ikke PS, har flott klokke (dog ikke Apple) Sko/klær går ut fordi det ikke betyr noe for han. Ny kjøkkenmaskin fra i fjor....🙈 Anonymkode: f96ce...cda 1
Blålilla Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 Innenlands weekendopphold? kragerø resort Longyearbyen? 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han spiller ikke PS, har flott klokke (dog ikke Apple) Sko/klær går ut fordi det ikke betyr noe for han. Ny kjøkkenmaskin fra i fjor....🙈 Anonymkode: f96ce...cda Oi 😳 En mann som virkelig har alt. Så velsignet! Hva med å kjøpe litt gull. Det kan han vel ikke ha liggende! Eller har han det også? 😳 https://www.goldsource.no/hvordan-kjope-gull-i-norge Anonymkode: a2d85...2fe
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han spiller ikke PS, har flott klokke (dog ikke Apple) Sko/klær går ut fordi det ikke betyr noe for han. Ny kjøkkenmaskin fra i fjor....🙈 Anonymkode: f96ce...cda Også kan du kjøpe en fin kiste og ha det oppi. Også graver du det ned i hagen og lager et skattekart. Er jo gøy å være litt barnslig i blant ikke sant vel 😇 Anonymkode: a2d85...2fe
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #12 Skrevet 11. desember 2020 Elektrisk tannbørste Anonymkode: 00da4...dfa
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #13 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi 😳 En mann som virkelig har alt. Så velsignet! Hva med å kjøpe litt gull. Det kan han vel ikke ha liggende! Eller har han det også? 😳 https://www.goldsource.no/hvordan-kjope-gull-i-norge Anonymkode: a2d85...2fe Gull får man aldri nok av men dette er da ikke verdens beste tidspunkt for kjøp. Anonymkode: 31602...ac3
Flowery Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 Hvis han liker å lage mat: kokkekniv med navnet gravert, gjerne med et skikkelig kokkeforkle til mann (gjerne navnet på), eller andre ting der man kan gravere på navn. Det gjør det mer personlig.
Gjest lillefrøkengrei Skrevet 11. desember 2020 #15 Skrevet 11. desember 2020 Er han glad i klokker? For da ville jeg i så fall gitt han en ny fin klokke. Det er en av de tingene menn kan ha mange av på samme måte som kvinner kan ha mange vesker. Den neste gaven min kjære får er f. eks graverte mansjettknapper. Sist jul sendte jeg han på øl smaking med kompiser.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 Flowery skrev (1 time siden): Hvis han liker å lage mat: kokkekniv med navnet gravert, gjerne med et skikkelig kokkeforkle til mann (gjerne navnet på), eller andre ting der man kan gravere på navn. Det gjør det mer personlig. Kokkekniv(er) er et alternativ. Navn ingaravert likte jeg. Hva er gode kniver... og hvor får man navn ingravert? Anonymkode: f96ce...cda
kaleidoskop Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 Hos oss har jeg sagt klart ifra om at man ikke får kjøpe seg noe man trenger før jul. Feks knakk tommestokken for litt siden. Han får det til jul, pluss klær. Han har ikke interesse av å kjøpe selv og er enig i at det er fint å få til jul. Men hva med turutstyr? Salmon har noen fine hiking sko. En god tursekk, en god regnjakke både til tur og by. De er dyre.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #18 Skrevet 11. desember 2020 kaleidoskop skrev (9 minutter siden): Hos oss har jeg sagt klart ifra om at man ikke får kjøpe seg noe man trenger før jul. Feks knakk tommestokken for litt siden. Han får det til jul, pluss klær. Han har ikke interesse av å kjøpe selv og er enig i at det er fint å få til jul. Men hva med turutstyr? Salmon har noen fine hiking sko. En god tursekk, en god regnjakke både til tur og by. De er dyre. Takk for innspill. Turutstyr fikk han sist jul, men gode tursko er et godt forslag. Anonymkode: f96ce...cda
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #19 Skrevet 11. desember 2020 Hva med gopro kamera (eller annet actionkamera)? Har kjøpt det til gubben til jul, til vi skal på fjellturer, skiturer, ferier også videre. Så får han jo filmet selv når han driver med sine ekstremsporter så han kan vise meg uten at jeg trenger å risikere liv og lemmer 😂 Anonymkode: 339c7...f01
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #20 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med gopro kamera (eller annet actionkamera)? Har kjøpt det til gubben til jul, til vi skal på fjellturer, skiturer, ferier også videre. Så får han jo filmet selv når han driver med sine ekstremsporter så han kan vise meg uten at jeg trenger å risikere liv og lemmer 😂 Anonymkode: 339c7...f01 Det hørtes spennende ut 😊 Anonymkode: f96ce...cda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå