AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Doen er tett og det kommer vann under fra dusjen. Når jeg tar på springen så bobler det i vannet i doen. Jeg bor alene og jeg bor på landet. Noen som vet hva jeg kan gjøre??? Tusen takk for svar!! Anonymkode: ed223...a22
Sunnivaha Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Skjedde med oss også for et par uker/mnd siden. Da måtte var det en propp i kloakkrørene eller hva jeg skal kalle det. Kom noen og fiksa det ganske fort. Dette var på kvelden etter klokka 22
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Skru av stoppekran og ring rørlegger i morgen tidlig Anonymkode: b2a9c...2ad
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Doen er tett og det kommer vann under fra dusjen. Når jeg tar på springen så bobler det i vannet i doen. Jeg bor alene og jeg bor på landet. Noen som vet hva jeg kan gjøre??? Tusen takk for svar!! Anonymkode: ed223...a22 Du må tømme septikktanken. Prøv å ikke trekk ned eller gjør noe mer med vann,da kan kloakken snart komme inn gjennom slukene. Ring septikbil imorgen,de har døgnvakt,men det er dyyyyrt. Anonymkode: 7a531...b58
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må tømme septikktanken. Prøv å ikke trekk ned eller gjør noe mer med vann,da kan kloakken snart komme inn gjennom slukene. Ring septikbil imorgen,de har døgnvakt,men det er dyyyyrt. Anonymkode: 7a531...b58 Om det ikke er full septik,så kan det også være tett hovedavløp,men uansett,prøv å unngå toalett og vann frem til du har fiksa d. Anonymkode: 7a531...b58
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Jeg vil helst ikke ringe noen med dette. Jeg sliter med sosial angst. Håper jeg kan finne en løsning på egenhånd?? Ts Anonymkode: ed223...a22
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil helst ikke ringe noen med dette. Jeg sliter med sosial angst. Håper jeg kan finne en løsning på egenhånd?? Ts Anonymkode: ed223...a22 Det gjør du nok ikke, så her må du nok trosse angsten og ut med rimelig mye penger dessverre. Føler med deg! Opplevd det samme selv. Anonymkode: 490ec...460 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vil helst ikke ringe noen med dette. Jeg sliter med sosial angst. Håper jeg kan finne en løsning på egenhånd?? Ts Anonymkode: ed223...a22 Hvis du har stakefjør,og det er en propp i avløpet,så kan du fikse det selv,men det forutsetter at du vet hvor du skrur opp i sluket for å bruke stakefjøra. Anonymkode: 7a531...b58 1
Sunnivaha Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg vil helst ikke ringe noen med dette. Jeg sliter med sosial angst. Håper jeg kan finne en løsning på egenhånd?? Ts Anonymkode: ed223...a22 Tror nok ikke det er så lett.. Er det noen du kjenner som er rørleggere eller noe? Kanskje få de til å hjelpe Eventuelt høre med familie om de vil ringe for deg å være der når hjelpen kommer? 1
Sunbrain Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 Hei. Jeg vet ikke om dette hjelper, men første tips: Ikke bruk noe vann, fra kjøkken eller annet som går i avløpet. Du kan fylle i bøtter og kjeler osv. Du bor på landet, så da kanskje du kan gå på do i en bøtte og tømme ute hvis du må. Og så se an til i morgen. Synker det i do, så trekk ned når det har minsket nok til at det er trygt og ikke overforsvømmes igjen. Gjenta innimellom hvis det synker nok. Har du en god gammeldags "do sugekopp", så bruk den. På alle avløp, kjøkken, badevask, og i do. Må få litt bevegelse i proppen. Men prøv å tett de andre avløpene imens med en propp, våt fille eller en brødpose med vann i. Så du ikke pumper / suger luft. Og finn noe du kan stake med i do. Ståltråd, dobørste, hageslange, dusjslange, gjerne med trykkvann hvis nivået har sunket. Eller armen... Er det pottetett i morgen og, må du ringe til noen bekjente og spørre om hjelp, med staking, eller firma, men det hender ting og papir løser seg litt opp i løpet av natten. Særlig hvis du får litt bevegelse på det med en sugekopp eller får trukket ned innimellom. Jeg føler med deg 😥 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 Om det er rør som er tett, tøm i doen en flaske Zalo i første omgang Anonymkode: 73c8c...a56
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #12 Skrevet 11. desember 2020 Tusen takk for alle råd og tips dere ❤️ Håper virkelig det løser seg i løpet av natten. Ts Anonymkode: ed223...a22
K.B. Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil helst ikke ringe noen med dette. Jeg sliter med sosial angst. Håper jeg kan finne en løsning på egenhånd?? Ts Anonymkode: ed223...a22 Lykke til med det. Jeg tror nok å ringe en fagperson bør ta presidents over din sosiale angst i dette tilfellet. Du skal heller ikke sosialisere så mye, du skal snakke med en fagperson som fikser et problem for deg. 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. desember 2020 #15 Skrevet 11. desember 2020 Her kommer du nok ikke unna rørlegger. Hvordan gikk det?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 Er det du som drev og kastet mengder av søppel i do? Anonymkode: 34a62...987 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 Hvis du er samme frekke unge dame som hadde to lignende tråder om dette for noen uker siden, og drev å kastet masse søppel i do, kan du bare skylde deg selv. Du fikk gode råd i den ene tråden om å ringe en rørlegger og få ham til å fjerne søppel-proppen du har i rørene dine før det ble full stans. Det rådet har du åpenbart ikke fulgt, dum som du er. Dette er ene og alene din egen feil. Anonymkode: aef83...b6c 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 Oppdatering: jeg ringte rørlegger og de fikset det, litt av et styr :) Ts Anonymkode: ed223...a22 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du er samme frekke unge dame som hadde to lignende tråder om dette for noen uker siden, og drev å kastet masse søppel i do, kan du bare skylde deg selv. Du fikk gode råd i den ene tråden om å ringe en rørlegger og få ham til å fjerne søppel-proppen du har i rørene dine før det ble full stans. Det rådet har du åpenbart ikke fulgt, dum som du er. Dette er ene og alene din egen feil. Anonymkode: aef83...b6c Jeg har ikke kastet noe søppel i do. Det er ikke meg, Ts Anonymkode: ed223...a22
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke kastet noe søppel i do. Det er ikke meg, Ts Anonymkode: ed223...a22 Godt å høre! Ble det dyrt? Anonymkode: 9a9af...eda
Anbefalte innlegg