Gjest Catwoman Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 (endret) leste i Det Nye og at det blir en av motene uover høsten. Klær i kun svart og hvitt - i alle sammensetninger. Håper det blir. Det er virkelig en mote etter mine øyne Er ikke så gira på å nødvendigvis følge motene egentlig, men nå er det jo en gang slik at det som er på mote er det man får tak i i butikkene, med mindre man elsker shopping og har tid til å gå å lete i alle krinker og kroker etter noe annet, det har ikke jeg. Så jeg håper på masse fine svarte og hvite klær i buikkene utover høsten, Flere som meg? :icon_smile: Endret 8. august 2005 av Catwoman
Gjest Hel Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Jepp! Elsker svart og hvitt sammen. Gleder meg til denne høsten. Ser ut som det blir mye fint.
Gjest Turi Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Filler'n! Jeg som hadde bestemt meg for å slutte med svart og hvitt..... Tror det kommer en del brunt også - det passer bedre for meg, så jeg håper jeg ikke har misforstått. Høstvær i dag - egentlig dag for shopping av høstklær... *drømme*
Gjest Hel Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Tror det kommer en del brunt også - det passer bedre for meg, så jeg håper jeg ikke har misforstått. ← Mhm, mye brunt også.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Ser ut som det blir en herlig høst klesmessig. Er veldig begeistret for plomme, brunt og grønt. Det blir nok synd på lommeboka mi ja...
Ephemera Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Jeg liker offwhite bedre enn hvitt (bortsett fra på sommeren), men det ser ut som det blir litt av det også? I tillegg liker jeg lys rosa/tåkerosa og sort, og jammen ser det ikke ut som jeg begynner å like brunt også!!?
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #7 Skrevet 11. august 2005 HATER svart og hvitt - bruker kombinasjonen når jeg serverer, aldri ellers. jeg ble så glad i våres da alle de fine fargene kom, og ikke bare på klær men på interiør og alt. Man ble jo i godt humør uansett hvilken butikk man gikk inn i. Og nå skal det triste drepende svarte inn igjen??? ÆÆÆÆÆSJ!!!!! Svart er pent på dem som kler det, de med kalde klare farger selv... men det er ikke folk flest - de fleste bare forsvinner i mengden i sort. Møkkafarge! Kafffeeeeeee!!!!!!! :løpe-ut-kjøkken-etter-koffein-smiley:
Hu i Svingen Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Nå er det jo flere stiler å velge i da, så det skulle være null problem å styre unna både sort og hvitt om man ønsker det.
Celiclya Skrevet 13. august 2005 #10 Skrevet 13. august 2005 Er lite opptatt av mote, men har som andre har nevnt, ikke tid til å finne de butikkene som har litt andre ting. Men høsten ser ut til å bli fin ja! Spesielt siden "de" sier at brunt er det nye svart... Det kræsjer jo litt om moten sies å være mye svart-hvitt preget da men...
Englepus Skrevet 14. august 2005 #11 Skrevet 14. august 2005 Hver årstid har sine motefarger. Har dere ikke sett det? Det er de samme fargetonene som kommer igjen og igjen. Høst- og vintermoten er jeg ikke så glad i da jeg trives best i vårfarger.
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2005 #12 Skrevet 14. august 2005 Jeg liker også svart og hvitt, men jeg må si meg enig med mysan, det var utrolig deilig at fargene endelig kom tilbake - både på klær og interiør. Det har vært en fryd å shoppe det siste året! Men som sagt - jeg liker også de litt mindre skrikende fargene, så det blir nok greit å shoppe framover også! Har allerede begynt å kjøpe inn brunt til høsten.
Rosenrød Skrevet 16. august 2005 #13 Skrevet 16. august 2005 Kom nettopp hjem fra London, og der var det MYE sort og kremhvitt! Veldig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå