Gå til innhold

burde jeg/moren min kjøpe julegave til familien hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

typen sa at moren hans har kjøpt julegave til meg i år! vi har vært sammen i 1 år. Burde da moren min kjøpe noe til typen min? eller burde jeg kjøpe noe til hans familie fra meg? pls hell

Anonymkode: d1393...1e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

typen sa at moren hans har kjøpt julegave til meg i år! vi har vært sammen i 1 år. Burde da moren min kjøpe noe til typen min? eller burde jeg kjøpe noe til hans familie fra meg? pls hell

Anonymkode: d1393...1e8

Næ. De er de voksne du er kjæresten. Du kjøper til typen og foreldrene hans kan gi til deg om de vil, foreldrene dine kan gi til han om de vel men utover det så gir dere to ungdommer til hverandre om det skulle være noe. Viktigere er å huske på små unger i familien hans og i familien din de kan jo få en liten leke eller noe.

Anonymkode: 80472...1a3

Skrevet

Moren din må ingenting. Men etter et år så syns jeg man burde kjøpe en til ting til kjæresten. Føle at man er inkludert og ønsket velkommen inn i familien. 

Anonymkode: c131d...e5a

Skrevet

Hvis moren hans kjøper til deg, så kan moren din kjøpe til han. Du trenger ikke å kjøpe til moren hans med mindre han kjøper til moren din.  Evt kan du og kjæresten din kjøpe til egne foreldre og skrive kjæresten også som giver.

Anonymkode: ded50...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...