AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Hei! typen sa at moren hans har kjøpt julegave til meg i år! vi har vært sammen i 1 år. Burde da moren min kjøpe noe til typen min? eller burde jeg kjøpe noe til hans familie fra meg? pls hell Anonymkode: d1393...1e8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! typen sa at moren hans har kjøpt julegave til meg i år! vi har vært sammen i 1 år. Burde da moren min kjøpe noe til typen min? eller burde jeg kjøpe noe til hans familie fra meg? pls hell Anonymkode: d1393...1e8 Næ. De er de voksne du er kjæresten. Du kjøper til typen og foreldrene hans kan gi til deg om de vil, foreldrene dine kan gi til han om de vel men utover det så gir dere to ungdommer til hverandre om det skulle være noe. Viktigere er å huske på små unger i familien hans og i familien din de kan jo få en liten leke eller noe. Anonymkode: 80472...1a3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Moren din må ingenting. Men etter et år så syns jeg man burde kjøpe en til ting til kjæresten. Føle at man er inkludert og ønsket velkommen inn i familien. Anonymkode: c131d...e5a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Hvis moren hans kjøper til deg, så kan moren din kjøpe til han. Du trenger ikke å kjøpe til moren hans med mindre han kjøper til moren din. Evt kan du og kjæresten din kjøpe til egne foreldre og skrive kjæresten også som giver. Anonymkode: ded50...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå