Gjest Fnuggolina Skrevet 13. desember 2020 #21 Skrevet 13. desember 2020 Jeg liker best Second Female/Selected Femme av enellerannen grunn. Ikke alt selvsagt. Og hjemmestrikk til vinterull (blir litt PetitKnit). Har prøvd litt dyrere greier, men er ikke fornøyd med kvaliteten stort sett og synes mye bærer preg av å være fast fashion pakket inn i dyr pris. Har Ganni kåpe, men kjolene blir ofte for mye mønster for min smak. Likte godt 2 Day før, men ikke så mye nå. Av sportstøy går det egentlig i Bara og Nike. Liker endel av utvalget på Vakre Vene, de er nok en av få butikker jeg kunne handler MYE i. Får meg bare ikke til å finne noe som helst jeg liker på type Holzweiler etc. Kanskje den hettekjolen, men that’ s it - og jeg vil ikke ha den kleshengeren synlig på plaggene Går bare med diverse Panama Jack på vinteren og sneakers på sommeren 🙈 Ganske kjedelig der.
Gjest Fnuggolina Skrevet 13. desember 2020 #22 Skrevet 13. desember 2020 skruf skrev (13 timer siden): På buksefronten så liker jeg Levis, Lee og Lois. Ellers liker jeg Iben, Samsøe, Iben, Dagmar, By TiMo, Arnie Says, Marlene Birger, Levete, American vintage, Cathrine Hammel, Norr Åssen synes du de Lois stretch buksene er sammenliknet med feks Levis sin stretc eller andre med mye stretch? Er de faste og lite strekkbare i midje»beltet»?
skruf Skrevet 13. desember 2020 #23 Skrevet 13. desember 2020 Fnuggolina skrev (29 minutter siden): Åssen synes du de Lois stretch buksene er sammenliknet med feks Levis sin stretc eller andre med mye stretch? Er de faste og lite strekkbare i midje»beltet»? Det er jeg ikke helt sikker på, jeg er ikke så glad i bukser med mye stretch, så jeg kjøper de med minst mulig stretch i seg.
Miss-Grey Skrevet 13. desember 2020 #24 Skrevet 13. desember 2020 Er primært kvalitetsbevisst, ikke merkebevisst. Og i mange tilfeller kan kvaliteten på merkevarer endres over tid. Men dersom jeg skal nevne noe, er jeg som regel veldig fornøyd med klær fra Vince og Theory.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #25 Skrevet 16. desember 2020 Til meg selv: Levis bukser, ellers mye HM premium quality. Og så synes jeg Arket, everlane og cos har mye fint. Jeg liker det enkelt og behagelig. Liker ecco sko - behagelig, men de har bare noen få modeller jeg syns er fine. Til barna liker jeg Didriksons ytterklær og viking sko. Anonymkode: b29fb...6c4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #26 Skrevet 16. desember 2020 Samsøe Samsøe, HM, YSL (vesker), Hermes (tilbehør), Burberry, Karen Millen, Cos, Zara, Tory Burch, Tiger of Sweden, Celine (vesker), Carvella (sko), Michael Kors (sko), By Malene Birger,Filipa K, Kari Traa og Swix (trenings- og skiklær).. Er gjengangere i min garderobe Anonymkode: d1de8...86c
Stellia Skrevet 16. desember 2020 #27 Skrevet 16. desember 2020 American Vintage, Custommade, Weekend Max Mara, Filippa K, Bytimo, Arnie Says. Av billigere merker er det & Other Stories, Massimo Dutti og H&M Premium Quality.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #28 Skrevet 16. desember 2020 Kjøper jakker og vesker fra Moncler og Gucci, men veldig glad i de myke slengbuksene fra Nelly. Nike sko går det mye i. Har ikke så mange plagg, men veldig glad i de jeg har og elsker at det er kvalitet. Anonymkode: 10636...609
Alenvers Skrevet 16. desember 2020 #29 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Til meg selv: Levis bukser, ellers mye HM premium quality. Og så synes jeg Arket, everlane og cos har mye fint. Jeg liker det enkelt og behagelig. Liker ecco sko - behagelig, men de har bare noen få modeller jeg syns er fine. Til barna liker jeg Didriksons ytterklær og viking sko. Anonymkode: b29fb...6c4 Vi har de samme favorittene 😀 Kan jeg spørre om det går smertefritt å bestille fra Everlane? Jeg ser at de har mye fint, men kvier meg litt siden jeg ikke kjenner merket. Tenker på valg av størrelse, eventuelle returer osv. i tillegg til det som alltid er omstendelig når man bestiller fra utlandet (toll/moms).
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #30 Skrevet 16. desember 2020 Har en del jobbklær fra Esprit. Anonymkode: e453b...fe3
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2020 #31 Skrevet 17. desember 2020 Levi's og Superdry for klær. Adidas for sneakers og løpesko. Kenzo, Alexander Wang og Cala & Jade for vesker.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #32 Skrevet 18. desember 2020 Champion, levi’s og gant. Men det er stort sett kun overdeler. Jeans bruker jeg molly fra gina eller peachy high fra bikbok da de er de eneste som passer min kroppsfasong, er høye i livet og har masse stretch. Anonymkode: b61dc...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå