Gå til innhold

Gravid med fremtidig kickbokser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

førstegangsgravid her, er 23 fullgåtte uker idag, venter ei lita jente. Går gravid med ei som er EKSTREMT aktiv, og de to siste dagene har jeg kjent mye spark nedover og innover, noe jeg syns er utrolig rart og nesten litt ubehagelig. Jeg har fått flere kraftige blærespark, så måtte bare gi opp å sove .. ikke misforstå meg, det er fantastisk å kjenne liv og jeg har kjent henne siden uke 17, bare lurer på om dette er vanlig og om flere går gravid med fremtidige kickboksere? 

Anonymkode: e9c40...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vanlig at barnet beveger seg, og at bevegelsene kommer i alle retninger når du ikke er så langt på veg, barnet har god plass til å flytte på seg enda. 

Anonymkode: 86524...a86

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei :)

førstegangsgravid her, er 23 fullgåtte uker idag, venter ei lita jente. Går gravid med ei som er EKSTREMT aktiv, og de to siste dagene har jeg kjent mye spark nedover og innover, noe jeg syns er utrolig rart og nesten litt ubehagelig. Jeg har fått flere kraftige blærespark, så måtte bare gi opp å sove .. ikke misforstå meg, det er fantastisk å kjenne liv og jeg har kjent henne siden uke 17, bare lurer på om dette er vanlig og om flere går gravid med fremtidige kickboksere? 

Anonymkode: e9c40...ab8

Ja, kjenner til dette... Barnet vårt sparket så hardt til tider at jeg sa au høyt! Faren er hockeyspiller, så vi fleipet med at hun arvet styrken i beina fra han 🤣

Anonymkode: 3f4df...43b

Skrevet

Her er det også en kickbokser i magen. Kan absolutt ikke huske at storebror var SÅ sterk og aktiv, men det kan jo være jeg har fortrengt det. Sier "au" flere ganger om dagen 😛 er 31 uker på vei. 

Anonymkode: b87e1...1fe

• Liker 1
Skrevet

Vet litt hvordan du har det! Jeg fødte for ca 1 år og 2 mnd siden og er eeeenda øm i høyre ribben 🙈 Hun er et aktivt vesen, tidlig ute med mye, men ikke sånn hyperaktiv-aktiv 🤭 

Skrevet

Samme her! Har en aktiv liten gutt i magen (uke 24). Min mann er MMA utøver, og på ordinær ultralyd hang jordmor seg veldig opp i hvor fine biseps  baby har, det ble nevnt flere ganger i løpet av timen😅 Fikk til og med ultralydbilde av den fine bisepsen😅 Så vi har en liten fremtidig MMA utøver i magen.

91BB5BF1-AECB-4B0B-9F6F-EEF544661430.png

Anonymkode: fe8cb...97e

• Liker 3
Skrevet (endret)
4 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her! Har en aktiv liten gutt i magen (uke 24). Min mann er MMA utøver, og på ordinær ultralyd hang jordmor seg veldig opp i hvor fine biseps  baby har, det ble nevnt flere ganger i løpet av timen😅 Fikk til og med ultralydbilde av den fine bisepsen😅 Så vi har en liten fremtidig MMA utøver i magen.

91BB5BF1-AECB-4B0B-9F6F-EEF544661430.png

Anonymkode: fe8cb...97e

Wow se der! Så gøy 😁 Greit å høre at andre erfarer det samme. Nå har hun heldigvis snudd seg og sparker utover mot magen, mye mer behagelig ;P! 

Endret av idaho91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...