AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Noen her som har en av disse bilstolene? Ønsker superlett bilstol til baby. Anonymkode: 3ce5c...490
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Dessverre er det sånn at vekten av setet påvirker sikkerheten. Bare se på maxi cosy cabriofix som nå er trukket fra anbefalingene til Forbrukerrådet. Med mindre folk har kræsjet med setene du spør etter er det umulig å si om man er fornøyd eller ikke, hjelper ingenting hvor fornøyd man er dersom setene ikke tåler en kollisjon, dessverre. selv hadde jeg besafe izi go modular og var veldig fornøyd, sikkert sete som ikke veier alt for mye. Anonymkode: 5017b...baa
*nordby* Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dessverre er det sånn at vekten av setet påvirker sikkerheten. Bare se på maxi cosy cabriofix som nå er trukket fra anbefalingene til Forbrukerrådet. Med mindre folk har kræsjet med setene du spør etter er det umulig å si om man er fornøyd eller ikke, hjelper ingenting hvor fornøyd man er dersom setene ikke tåler en kollisjon, dessverre. selv hadde jeg besafe izi go modular og var veldig fornøyd, sikkert sete som ikke veier alt for mye. Anonymkode: 5017b...baa Oj det visste jeg ikke. Finner ikke link om Cabriofix og Forbrukerrådet, har du det? AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dessverre er det sånn at vekten av setet påvirker sikkerheten. Bare se på maxi cosy cabriofix som nå er trukket fra anbefalingene til Forbrukerrådet. Med mindre folk har kræsjet med setene du spør etter er det umulig å si om man er fornøyd eller ikke, hjelper ingenting hvor fornøyd man er dersom setene ikke tåler en kollisjon, dessverre. selv hadde jeg besafe izi go modular og var veldig fornøyd, sikkert sete som ikke veier alt for mye. Anonymkode: 5017b...baa
*nordby* Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 *nordby* skrev (42 minutter siden): Oj det visste jeg ikke. Finner ikke link om Cabriofix og Forbrukerrådet, har du det? Fant den til slutt. Har funnet en annen bilstol vi skal vurdere (maxi cosi coral) takk for hjelpen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå